• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - комбінезон захисний

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі 1. Одяг захисний для багаторазового та обмеженого використання - комбінезон захисний. 1.1. Кількість: 2 000 штук. 1.2. Комбінезон повинен бути із поліпропілену щільністю не менше 30 г/м2, має бути на блискавці, повинен мати довгі рукава та штани довжиною до щиколоток, по низу яких для регулювання об’єму прилягання, розміщена еластична тасьма. Капюшон має бути з резинкою по периметру для регулювання прилягання до обличчя, також резинка має бути вшита на рукавах, нестерильний, одноразового використання. 1.3. Розмір XL, 2XL. 1.4. Повинен мати копію декларації про відповідність (з додатками до неї на предмет закупівлі) або копії документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) виробу за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту (з урахуванням вимог Постанов КМУ від 02.10.2013 № 753 «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів»). 1.5. Повинен мати копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану продукцію, що підтверджують можливість її застосування у медичних установах. 1.6. Повинен відповідати: І категорії захисту згідно до Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженому Постановою КМУ №761 від 27.08.2008 р. 1.7. Виробник: ТОВ “Фабрика “Прана” (учасник повинен надати гарантійний лист від виробника, в якому повинно бути зазначено кількість товару у відповідності до п. 1.1., номер закупівлі). 2. Якість товару повинна відповідати сертифікату якості, або іншому документу, який підтверджує якість товару та надається у складі документів пропозиції. 3. Строк придатності товару на момент поставки має становить не менш 80% від загального. 4. Постачальник здійснює поставку товару Замовнику протягом 5 (п'яти) календарних днів з моменту отримання заявки. 5. Транспортування – товар поставляється з дотриманням умов, що відповідають вимогам чинного законодавства та забезпечує цілісність товару, його товарний вигляд, забезпечує збереження його споживчих властивостей, а також якість та безпеку під час транспортування і зберігання. 6. Доставка (перевезення) товару здійснюється силами та за рахунок Учасника. 7. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, а всі витрати пов’язані із заміною товару несе Учасник. 8. У відповідності до абзацу 2 частини 4 Закону України “Про публічні закупівлі” аналоги та/або еквіваленти не приймаються. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки зазначених замовником у оголошенні та шляхом застосування електронного аукціону. Дата та час проведення електронного аукціону визначається електронною системою автоматично. Єдиним критерієм оцінки є ціна (100%). До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розташованих у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Після оцінки пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.

Завершена

199 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження: 17.02.2022 15:04 - 23.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Повторна вимога щодо усунення порушень

Номер: 78282126c5184f438ec17194e0da0420
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-17-011700-b.b3
Назва: Повторна вимога щодо усунення порушень
Вимога:
На веб – порталі Уповноваженого органу на вимогу ТОВ «АТОН-ТОРГ» (номер вимоги: UA-2022-02-17-011700-b.b2) щодо усунення порушень, що була подана 21 лютого 2022 15:39, оприлюднене рішення замовника: Вимога задоволена 21 лютого 2022 15:45. Однак, незважаючи на рішення про задоволення вимоги, Замовником досі не внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі, що змушує ТОВ «АТОН-ТОРГ» повторно звернутися з вимогою щодо усунення порушень. Зокрема, з приводу вимоги Замовника щодо вказівки в п. 1.7. оголошення про проведення закупівлі на конкретно визначеного виробника - ТОВ “Фабрика “Прана» ТОВ «АТОН-ТОРГ» наголошує таке. Вказана вимога обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, оскільки не містить належного обґрунтування, чому в Замовника виникла потреба придбати продукцію саме цього виробника, коли на ринку є інші виробники захисних комбінезонів, які здатні задовольнити потреби Замовника. Згідно з ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. ТОВ «АТОН - ТОРГ» повторно звертає увагу уповноваженої особи Замовника, що так званий виробник - ТОВ “Фабрика “Прана” не є унікальним та/або ексклюзивним постачальником захисних комбінезонів і цей товар також є унікальним та/або ексклюзивним ані з огляду на його властивості, ані з огляду на спосіб виробництва тощо. Таким чином, прописування вимог під певного суб’єкта господарювання без виправданих на те причин за наявності на ринку широкого кола суб’єктів господарювання, які виробляють аналогічну продукцію, спрямоване на уникнення конкуренції в цій закупівлі та є підґрунтям для корупційних проявів з боку Замовника.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вам вже була надана відповідь
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога щодо усунення порушення

Номер: 3518f7e4e74644ec8b4cadc8881c31bf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-17-011700-b.b2
Назва: Вимога щодо усунення порушення
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Комунальним некомерційним підприємством "Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради" оголошено спрощену закупівлю за номером UA-2022-02-17-011700-b на предмет закупівлі - одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - комбінезон захисний. Ознайомившись з вимогами оголошення про закупівлю та тендерної документації, товариством з обмеженою відповідальністю «АТОН – ТОРГ» (далі - ТОВ «АТОН – ТОРГ», Товариство) як особою, що бажає взяти участь в цій закупівлі та одночасно є виробником товарів, що містяться в оголошенні про закупівлю, виявлено наявність дискримінаційних вимог, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, спрямовані на обмеження конкуренції та порушують права інших суб’єктів господарювання взяти участь в цій закупівлі, у тому числі ТОВ «АТОН - ТОРГ», виходячи з такого. ТОВ «АТОН – ТОРГ» як виробник продукції - засобів індивідуального захисту, у тому числі, захисних комбінезонів, спроможне виготовити та поставити продукцію, що міститься в оголошенні про закупівлю, та має інші необхідні документи, що вимагаються у відповідності до чинного законодавства для постачання товару, що закуповувається Замовником. Проте, з огляду на вимогу висунуту в підп. 1.7. п. 1 Додатку № 2 до тендерної документації та в оголошенні про закупівлю, а саме, зазначення Замовником конкретно визначеного виробника – ТОВ “Фабрика “Прана” та виходячи з покладеного Замовником на учасника обов’язку надати гарантійний лист від виробника, тобто, від ТОВ “Фабрика “Прана”, Замовник усуває від участі в закупівлі інших виробників, у тому числі, і ТОВ «АТОН – ТОРГ». Отже, дії уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель Замовника Самусєвої Людмили Миколаївни порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників та вимоги ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», диспозицією якої передбачається, що вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім цього, як вже вище було вказано, такі дії уповноваженої особи Замовника спрямовані на суттєве обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання в оголошеній закупівлі без об’єктивно виправданих на те причин. В цьому контексті ТОВ «АТОН - ТОРГ» звертає увагу Замовника, що так званий виробник - ТОВ “Фабрика “Прана” не є унікальним та/або ексклюзивним постачальником захисних комбінезонів і цей товар також не можна вважати унікальним та/або ексклюзивним ані з огляду на його властивості, ані з огляду на спосіб виробництва тощо. Таким чином, на думку ТОВ «АТОН – ТОРГ», наведене вище є підставою для внесення змін в тендерну документацію та в оголошення про закупівлю шляхом виключення посилання на виробника - ТОВ “Фабрика «Прана».
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що закупівля одягу захисного від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - комбінезону захисного здійснюється за спрощеною процедурою закупівлі. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначається статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі”. У відповідності до частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, крім того у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи зі змісту частини 4 статті 14 Замовник має право зазначати торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та не обов'язково вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки це право замовника, а не обов'язок. Тому Замовником дотримані всі вимоги передбачені статтею 14 під час проведення спрощеної закупівлі. Крім того, спрощена закупівля не є процедурою закупівлею в розумінні статті 13 Закону, тому не може містити тендерну документацію, оскільки наявність тендерної документації передбачено для проведення процедури відкритих торгів, конкурентного діалогу та торгів з обмеженою участю.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

наявність дискримінаційних положень

Номер: 5a3ff48a129042beb498ebbd3df9c55d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-17-011700-b.b1
Назва: наявність дискримінаційних положень
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником – Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» в особі уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель Людмили Самусєвої - було оголошено спрощену закупівлю за номером UA-2022-02-17-011700-b на предмет закупівлі: Одяг захисний від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - комбінезон захисний (код ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 33190000-8 Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні) Код НК 024:2019 Класифікатор медичних виробів: 61938 набір одягу хірургічний/оглядовий. Проаналізувавши тендерну документацію, нами як компанією, що має намір взяти участь в цій закупівлі, виявлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та порушують наше право брати участь та перемогти в цій закупівлі з огляду на наступне. Так, в Додатку № 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі в пункті 1.7 вказано конкретного суб’єкта господарювання – ТОВ “Фабрика “Прана”. Ми вважаємо, що вказавши конкретного суб’єкта господарювання – ТОВ “Фабрика “Прана”, фактично постачальника товарів, Замовник наділив цю фізичну особу - підприємця переважним правом та домінуючим положенням в цій закупівлі, позбавивши тим самим інших суб’єктів господарювання можливості перемогти в цій закупівлі та укласти договір. Дії уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель Замовника Людмили Самусєвої в частині встановлення наведеної вище вимоги до предмета закупівлі порушують один з принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників, та вимоги частини п’ятої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з якою встановлено, що вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ми вважаємо, що включення такої вимоги в тендерну документацію є встановленням дискримінаційного положення тендерної закупівлі задля відсіювання непотрібної конкуренції. Дії уповноваженої особи Замовника Людмили Самусєвої спрямовані на суттєве обмеження конкурентоспроможності інших суб’єктів господарювання в оголошеній закупівлі без об’єктивно виправданих на те причин, що є порушенням вимог чинного законодавства. Преамбулою до Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) передбачено, що метою Закону України "Про публічні закупівлі" є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до ч. 2 ст. 3 Закону замовники здійснюють спрощені закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель у порядку, передбаченому цим Законом. Частиною першою статті п’ятої Закону гарантуються принципи здійснення закупівель, зокрема: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об`єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 2 ст. 5 вказаного Закону, учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. А згідно з положеннями п. 4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Таким чином, при здійсненні спрощених закупівель Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Зокрема, дотримання принципів закупівель забезпечується, зокрема, через вільний доступ необмеженого кола потенційних постачальників товарів, надавачів послуг та виконавців робіт до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Вказану правову позицію висловлено у листі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України N 3302-06/31462-06 від 30.09.2016 р. Таким чином, закупівлі здійснюються за можливості взяття участі у них декількох учасників на рівних умовах, тому Замовник не може звужувати коло учасників та не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, зокрема, шляхом створення конкретно визначеному суб`єкту господарювання переважного , домінуючого становища в закупівлі. Тому, в силу вимог Закону, Комунальне некомерційне підприємство «Черкаська обласна психіатрична лікарня Черкаської обласної ради» в особі уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель Людмили Самусєвої зобов`язане забезпечувати вільний та рівний доступ усіх учасників до участі у оголошеній закупівлі та встановлювати такі умови проведення закупівель, що є недискримінаційними для всіх суб`єктів господарювання. В рішенні Господарського суду Херсонської області від 07 квітня 2021 року по справі № 923/74/21, що залишено в силі постановою Південно-західного апеляційного господарського суду від 12 липня 2021 року у цій справі , суд вказав: «… Застосування спрощеної процедури закупівлі не дає замовнику право, при розгляді пропозицій учасників та визначення переможця спрощеної процедури, довільно тлумачити відповідність таких пропозицій умовам та вимогам, зазначених в Оголошенні». Таким чином, враховуючи те, що положення тендерної документації Замовника містять в опису вищезазначених товарів вказівку на конкретного суб’єкта господарювання - ТОВ “Фабрика “Прана”, що суперечить основним принципам здійснення публічних закупівель, зокрема, принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників та ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», ми вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Зазначена вимога в тендерній документації є дискримінаційною відносно нас, як компанії, яка бажає взяти участь в закупівлі, а ставлення Замовника - упередженим, що, на нашу думку, є підставою для внесення змін тендерну документацію шляхом виключення з пункту 1.7 Додатку № 2 Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі посилання на суб’єкта господарювання - ТОВ “Фабрика “Прана”. Наприкінці, звертаємо увагу уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення закупівель Замовника Людмили Самусєвої, що її дії по включенню в тендерну документацію вищевказаної дискримінаційної вимоги та такої, що обмежує конкуренцію, суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель та суттєво порушують права інших суб’єктів господарювання взяти участь в цій закупівлі. Крім цього, такі дії уповноваженої особи Замовника, які призвели до того, що тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, підпадають під склад адміністративного правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 164-14 КУпАП, санкція якої передбачає накладання штрафу на уповноважену особу Замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На Вашу вимогу повідомляємо, що закупівля одягу захисного від інфекційних агентів для багаторазового та обмеженого використання - комбінезону захисного здійснюється за спрощеною процедурою закупівлі. Порядок проведення спрощеної закупівлі визначається статтею 14 Закону України “Про публічні закупівлі”. У відповідності до частини 4 статті 14 Закону вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель, крім того у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Виходячи зі змісту частини 4 статті 14 Замовник має право зазначати торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника та не обов'язково вказувати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників, оскільки це право замовника, а не обов'язок. Тому Замовником дотримані всі вимоги передбачені статтею 14 під час проведення спрощеної закупівлі. Крім того, спрощена закупівля не є процедурою закупівлею в розумінні статті 13 Закону, тому не може містити тендерну документацію, оскільки наявність тендерної документації передбачено для проведення процедури відкритих торгів, конкурентного діалогу та торгів з обмеженою участю.
Статус вимоги: Задоволено