-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Туалетний папір, рушники паперові та серветки
Торги відмінено
199 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 995.00 UAH
Період оскарження:
24.11.2017 16:26 - 29.11.2017 19:00
Вимога
Вирішена
Відміна закупівлі.
Номер:
2f7cc68fbbe94a099e52b7ba13bd5169
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-24-002513-b.a1
Назва:
Відміна закупівлі.
Вимога:
ТОВ “Український папір” прийняло участь в електронному реверсивному аукціоні на закупівлю UA-2017-11-24-002513-b (Туалетний папір, рушники паперові та серветки), який проходив 04.12.2017р.
Виходячи з результатів аукціону було виявлено, що в усіх учасників у пропозиціях різняться показники кількості запропонованого товару на Туалетний папір сірий та білий. Таким чином частина учасників пропонує Туалетний папір сірий в кількості 4450 шт та Туалетний папір білий в кількості 2600 уп, а інша частина учасників навпаки. Дані розбіжності викликані суперечною інформацією наданою Замовником в Документації. Згідно Додатку 1(Форма цінової пропозиції) та Додатку 4 (Проект договору) Замовником зазначено, що необхідно надати Туалетний папір сірий в кількості 4450 шт та Туалетний папір білий в кількості 2600 уп, а ось у Додатку 2 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) зазначено необхідність поставки Туалетний папір сірий в кількості 2600 шт., а Туалетний папір білий в кількості 4450 уп.
Враховуючи вищенаведену інформацію, просимо відмінити закупівлю, як таку де допущенна технічна описка, яка призвела до створення дискримінаційних умов для учасників, а також унеможливлює об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.12.2017 15:36
Вирішення:
Доброго дня!
Згідно п. 6.3. «Порядку здійснення допорогових закупівель», затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35 (надалі – Порядок), під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Згідно п. 6.5. Порядку, у період уточнень Користувачі Системи мають можливість звернутись до Замовника з питаннями щодо встановлених вимог. Усі питання/відповіді зберігаються в Системі та є доступними всім Користувачам Системи для перегляду незалежно від статусу Закупівлі.
Замовник відповідає на питання, за потреби завантажує додаткові файли в такому ж порядку, як у випадку розміщення/зміни оголошення Закупівлі.
Перші два Учасники були відхилені з інших причин, ніж зазначені у вашій вимозі. Рішення про відхилення Ви можете подивитись на порталі. В ціновій пропозиції та в Додатку 4 правильно зазначена кількість, (що є приорітетним), також був період уточнень. При виникненні питань Учасники телефонували та звертались у письмовій формі на Порталі до Замовника. Протягом періоду уточнень від ТОВ “Український папір” чи інших Учасників не надходило звернень щодо приведення у відповідність Додатку 2.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що дана вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні