• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Дезинфекційні засоби в асортименті (COVID-19)

Завершена

132 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 660.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 17:03 - 22.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимагаємо внести відповідні зміни у Вимоги до технічних характеристик

Номер: d9170a671d01446cb357af4e8ffc2ed9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-003238-c.c1
Назва: Вимагаємо внести відповідні зміни у Вимоги до технічних характеристик
Вимога:
Шановний Замовнику, при проведенні закупівлі за державні кошти необхідно дотримуватись Законів цієї держави, а саме Закону України «Про публічні закупівлі», метою якого є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У відповідності до абзацу 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Закон дійсно вказує на можливість замовника самостійно обрати засоби, тобто зазначити не конкретно один засіб, а декілька, через «або», не створюючи обмеження одним засобом чи виробником. Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме не розгляд еквівалентів і є дискримінацією учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, та його представників, Замовник свідомо встановлює таку вимогу, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та віддати перемогу заздалегідь визначеному постачальнику. Викладені положення мають дискримінаційні вимоги, створені штучно виробниками (постачальниками). На підставі вищевикладеного, а також з метою створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель в цій закупівлі вимагаємо внести відповідні зміни у Вимоги до технічних характеристик, яким передбачити можливість подачі учасниками в тендерній пропозиції еквівалентів, додати вираз «або еквівалент», видалити дискримінаційні вимоги до складу та інші, абсурдні та упереджені вимоги, що обмежують коло учасників. Результати розгляду даної Вимоги просимо оприлюднити на офіційному веб-порталі. У випадку ігнорування вищезгаданих вимог, ми будемо змушені звернутися до розпорядників коштів, представників Громадського контролю щодо надання ними належної правової оцінки умовам тендерної документації. Крім того, нагадуємо, що ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення передбачена відповідальність за несвоєчасне надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації у вигляді штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: 2 пункту 4 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі»: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Законодавець не зобов’язує замовника вказувати аналоги та/або еквіваленти обраного ним предмета закупівлі, а надає право вибору. Замовник має право закуповувати як конкретний товар, вказуючи конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника так і аналоги та/або еквіваленти . Замовник скористався цим правом не порушуючи при цьому жодну з норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель. При підготовці технічних характеристик предмету закупівлі Замовник керується якістю, ефективністю та економічністю, зручністю у використанні, беручи до уваги попередній досвід у використанні різних засобів даної групи товару. Замовник при підготовці документації спрощеної закупівлі не порушив жодну норму ЗУ «Про публічні закупівлі»
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2022 12:02