-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Сарделі в/г (код ДК 021:2015 15131120-2 - Ковбасні вироби)
Торги не відбулися
105 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 530.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2022 16:02 - 22.02.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду
Кваліфікаційні вимоги
Номер:
3a909f8f95ce4f3eb6895dd65bd70835
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-002829-c.b1
Назва:
Кваліфікаційні вимоги
Вимога:
Вимоги оголошення спрощеної закупівлі № UA-2022-02-16-002829-c передбачають дискримінаційні умови щодо нашої конкурентної участі в даній закупівлі. А саме, згідно із Додатком 1 Вимог до предмету закупівлі:
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам учасник повинен надати в складі пропозиції договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів. - Замовник не врахував того, що поставка товару - харчових продуктів, може здійснюватись без виробництва або зберігання харчових продуктів;
- з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень) Учасник у складі пропозиції надає Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. Акт (-ти) виконаних у 2021 році робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, (періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання). - якщо учасник не має власних або залучених потужностей для виробництва або зберігання харчових продуктів, то звісно йому ніде взяти вказані в даному пункті документи. Тим біьше якщо їх потрібно у когось просити і тоді участь в закупілі залежить від “доброї волі” третьої особи, адже обов’язок надавати учснику документи для тендеру відстуній.
Повідомляємо Замовнику, що у нас, як у потенційних учасників цієї закупівлі, відсутні власні або орендовані потужності, також для обігу продуктів харчування, що є предметом закупівлі, нами не залучаються потужності зберігача або виробника на підставі договору зберігання. Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування нами укладено договір купівлі–продажу товару з виробником. Відповідно до умов цього договору продавець, що є безпосереднім виробником продукції, відвантажує товар з потужності, на якій він виробляється, протягом визначеного строку з моменту отримання заявки покупця – потенційного учасника цієї закупівлі. Цей договір купівлі-продажу не є договором, на підставі якого буде здійснюватися виробництво чи зберігання харчових продуктів. Також цей договір не є підставою залучення чи використання потужності учасником.
Ми є зареєстрованим оператором ринку харчових продуктів. Організовано постачання продуктів харчування тваринного походження таким чином, щоб товар з потужностей виробника одразу доставлявся до споживача - Замовника/Покупця за договором поставки. При цьому, ми не маємо та не використовуємо власних або орендованих чи задіяних на будь-яких інших умовах потужностей (складу, магазину, торгівельного залу тощо). Одразу з потужностей виробника товар за допомогою суб’єкта господарювання-перевізника доставляється в місце відвантаження. Тобто, в обігу продукту харчування тваринного походження - предмету закупівлі, беруть участь лише потужність виробника з експлуатаційним дозволом та відповідна потужність контрагента за адресою відвантаження продукції. Між цими потужностями переміщення продукції здійснює зареєстрований оператор ринку - перевізник товару.
Згідно із Законом України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (Закон) експлуатаційний дозвіл - це документ дозвільного характеру, що видається територіальним органом компетентного органу операторові ринку за результатами інспектування його потужності та посвідчує право оператора ринку здійснювати визначену цим Законом діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Відповідно до ч. 1 ст. 23 Закону, експлуатаційний дозвіл отримують оператори ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження.
Тобто, експлуатаційний дозвіл повинен мати лише той оператор ринку, який здійснює діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження.
Оскільки описаний вище спосіб ведення господарської діяльності виключає наявність власних, орендованих чи задіяних на будь-яких інших умовах потужностей, а також виключає виробництво та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження, то, відповідно, не маємо передбаченого чинним законодавством обов’язку отримувати або мати експлуатаційний дозвіл.
Таким чином, спосіб провадження господарської діяльності учасника закупівлі не суперечить чинному законодавству і виключає використання/задіювання потужності. Відповідно, без задіяної потужності ми не маємо можливості надати інформацію/документи:
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам учасник повинен надати в складі пропозиції договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів.
- з метою підтвердження дотримання вимог щодо періодичної дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень) Учасник у складі пропозиції надає Договір (договори) про надання послуг з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності. Акт (-ти) виконаних у 2021 році робіт з дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності (приміщень), зазначених у інформаційній довідці про потужності, (періодичність проведення дезінфекції, дезінсекції та дератизації потужності визначається самостійно суб’єктом господарювання).
- А також заповнити належним чмном таблицю згідно із п. 1.5. Додатку 1.
В той же час, інші всі вимоги закупівлі ми здатні виконати.
Відповідно, вказані вимоги даної закупівлі безпідставно усувають нас від участі в цій закупівлі та є дискримінаційними щодо учасника. Через неврахування вимогами спрощеної закупівлі всіх можливих і не заборонених законом схем постачання товару - предмету закупівлі, умови даного тендеру стають дискримінаційними щодо нас як учасників та щодо суб’єктів з аналогічною бізнес-схемою господарської діяльності.
Вимагаємо внести зміни до “Вимог до предмета закупівлі” та виключити з неї вказані дискримінаційні вимоги щодо учасників, які не викорустовують (зе залучають, не задіюють) будь-яких потужностей (приміщень) для обігу продуктів харчування тваринного походження.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 17:52
Вирішення:
Шановний потенційний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу, повіддомляємо, що товар, що закуповується для дитячої лікарні є товаром короткотривалого зберігання Замовник має бути впевненим у якісному та безпечному зберіганні (транспортуванні) продукції яка є предметом закупівлі та додержанні вимог законодавства про харчові продукти. Враховуючи вищевикладене, замовником прийнято рішення що дана вимога є неправомірною.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
22.02.2022 09:59