• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт вікон Броварського краєзнавчого музею

Завершена

439 023.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 4 390.23 UAH
Період оскарження: 07.11.2017 16:37 - 10.11.2017 16:42
Вимога
Вирішена

СКАРГА на протокол засідання робочої групи з визначення результатів електронних закупівель Відділу культури Броварської міської ради

Номер: 6444e022189a4a0b8903a052dec79312
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-07-002841-c.b1
Назва: СКАРГА на протокол засідання робочої групи з визначення результатів електронних закупівель Відділу культури Броварської міської ради
Вимога:
вих. №22/11 від 22.11.2017р. Суб’єкт оскарження: Номер оголошення: Відділ культури Броварської міської ради Адреса: 07400, Київська область, м.Бровари, бульв. Незалежності, 4 Код ЄДРПОУ 22202968 Товариство з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» Юридична адреса: 07400, Київська область, м.Бровари, вул. Металургів,32 ЄДРПОУ 36107594 Тел.04594 7 36 51/52 UA-2017-11-07-002841-c СКАРГА на протокол засідання робочої групи з визначення результатів електронних закупівель Відділу культури Броварської міської ради 21 листопада 2017 року на сайті «PROZORRO» розміщено Відділом культури Броварської міської ради (далі-Замовник) протокол засідання робочої групи з визначення результатів електронних закупівель (далі-протокол) про відхилення тендерної пропозиції кандидата Товариства з обмеженою відповідальністю «Виробнича комерційна фірма «Атлант-плюс» (далі-Учасник) щодо розгляду пропозиції на закупівлю – Капітальний ремонт вікон Броварського краєзнавчого музею через систему електронних закупівель UA-2017-11-07-002841-c. Ознайомившись з зауваженнями в протоколі Учасник вважає їх необґрунтованими, виходячи з наступного. 1. Згідно протоколу Замовника зазначено, що Учасник надав Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не відповідає вимогам Замовника, а саме основних засобів, що будуть залучатися до виконання робіт, зокрема Пила 2-головочна для різки ПВХ та інше. Учасник з даними твердження не погоджується, так як останній надав довідку з підтвердженням про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання робіт у повному обсязі. Отже, дані твердження Замовника є хибними та спростовується тим, що Учасник буде використовувати зазначене обладнання в довідці, що необхідне для виконання робіт. 2. Щодо скан-копії виконаних договорів та інформаційної довідки, що містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів (за бюджетні кошти) не менше 3-х по м. Бровари за формою. Повідомляємо, що Учасник зазначив в довідці саме 3 договори, що укладені з бюджетними організаціями по м. Бровари та завантажив оригінали цих договорів. Отже, відсутнє порушення з боку Учасника. 3. Замовник в протоколі зазначає, що нібито Учасник надав Довідку про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які будуть залучатися до виконання робіт за формою, що не відповідає п.6 кваліфікаційним вимогам Замовника. Дані твердження взагалі викликають здивування, оскільки Учасник надав дану Довідку, що відповідає п.6 кваліфікаційним вимогам Замовника, порушення зі сторонни Учасника відсутні!!!!!!!! 4. Замовник зазначає в протоколі, що Учасник надав довідку про дані компанії за відсутності електронної адреси Учасника. Довідка була надана в довільній формі згідно кваліфікаційним вимогам Замовника, що містить всі необхідні дані про компанію, але за відсутністю електронної адреси. Однак, Учасник не вважає відсутність електронної пошти в довідці порушенням тендерних вимог та не може бути причиною для відхилення тендерної пропозиції Учасника!!!! Учасник вважає, що його пропозиція повністю відповідає умовам документації конкурсних торгів і незначне відхилення від встановлених умов не може бути підставою для відхилення, оскільки мета Закону України "Про здійснення державних закупівель" (надалі – Закон) – забезпечення раціонального та ефективного використання державних коштів, а один з найважливіших принципів здійснення закупівель за державні кошти – максимальна економія та ефективність! Враховуючи вищевикладене, та керуючись тим, що Учасник розмістив на сайті державних закупівель «PROZORRO” всю необхідну документацію по Капітальному ремонту вікон Броварського краєзнавчого музею UA-2017-11-07-002841-c, що відповідає вимогам Замовника, а отже рішення Замовника не відповідають дійсності та є неправдивими, незаконними, необґрунтованими, надуманим та суперечать нормам Закону України «Про публічні закупівлі», «Порядку здійснення допорогових закупівель» затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року №35. На підставі викладеного, ТОВ «ВКФ Атлант-плюс»,- ВИМАГАЄ: 1. Скасувати рішення Замовника про відхилення пропозиції ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» UA-2017-11-07-002841-c. 2. Зобов'язати Замовника провести нову процедуру оцінки пропозицій конкурсних торгів та допустити до розгляду та оцінки пропозицію конкурсних торгів ТОВ «ВКФ Атлант-плюс». 3. З метою забезпечення права Учасника на недискримінаційний підхід з боку Замовника при розгляді та оцінці пропозиції конкурсних торгів ТОВ «ВКФ Атлант-плюс», здійснити ретельну перевірку пропозицій конкурсних торгів всіх учасників щодо їх відповідності нормам чинного законодавства та вимогам документації конкурсних торгів. Директор ТОВ «ВКФ Атлант-плюс» Кумейко О.А.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Протокол засідання робочої групи з визначення результатів електронних закупівель Відділу культури Броварської міської ради від 27 листопада 2017 року
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так