• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт (конструкційні роботи) санвузлів адміністративного корпусу ДУ «Інститут медицини праці імені Ю.І.Кундієва Національної академії медичних наук України»

Торги не відбулися

146 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 730.00 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 15:21 - 22.02.2022 01:00
Вимога
Відхилено

акт огляду

Номер: 16f1c9ad03284ff1b3e2fba0dfc34b45
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-010210-b.b1
Назва: акт огляду
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 10 Оголошення передбачено, що учасники у складі пропозицій повинні надати документ, Акт огляду обєкта підписаний обома сторонами Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до учасників. Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення) лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а напряму від самого Замовника. За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників, Замовником може бути не підписаний зазначений документ, що в подальшому може стати підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по відношенню до інших учасників. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині та видалити дану вимогу. Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Із Вашої вимоги не зрозуміло, яким чином вимога про попередній огляд об*єкту порушує права учасників, зокрема Ваші. П. 10 додатку 3 до оголошення встановлено вимогу надати акт ознайомлення з об*єктом з метою прийняння учасником свідомого рішення про участь у закупівлі, враховуючи стислі терміни надання послуг, які є предметом закупівлі. Не зрозуміло, як порушується право учасника на конфеденційність інформації та якої саме інформації. Учасник не надав пояснення, яким чином вимога щодо надання акту порушує принципи закупівлі, як-то, максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Замовник повідомляє, що у приміщенні, в якому має відбуватися поточний ремонт, встановлено пропускний режим, з обов*язковою фіксацією осіб видеозаписом та записом у журнал із оформленням тимчасової перепустки. У разі, якщо уповноважена особа замовника з непонятних причин відмовиться від підписання акту огляду об*єкта, учасник може надати в складі пропозиції лист-пояснення, із зазначенням дати та часу, коли учасник оглядав об*єкт. У разі підтвердження інформації працівником охорони та відеозаписом, учасник буде вважатися таким, що виконав вимогу щодо огляду об*екта. З урахуванням вищевикладеного, зміни до оголошення внесено не буде.
Статус вимоги: Відхилено