• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт адміністративно-господарчого корпусу (інв.№101310015) за адресою: вул. Івана Середи, 10, смт. Панютине, м. Лозова, Харківська обл., за кодом ДК 021:2015:45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт

Торги не відбулися

712 223.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 561.12 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 14:36 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Вирішена

Незаконна Вимога, огляд обєкту в період уточнення. Встановлена з метою обмеження потенційних Учасників, адже Замовник матиме можливість вибирати кому підписувати, кому ні. Зазначемо, що у Вас наявне технічне завдання, цього вичерпно достатньо для прорахунку ціни.

Номер: 80d7b9338ec34cdba1bef4e95e968a6d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-008611-b.b1
Назва: Незаконна Вимога, огляд обєкту в період уточнення. Встановлена з метою обмеження потенційних Учасників, адже Замовник матиме можливість вибирати кому підписувати, кому ні. Зазначемо, що у Вас наявне технічне завдання, цього вичерпно достатньо для прорахунку ціни.
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога " Довідка про огляд об’єкту ...." З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки Пропозиції та підписання Договору, Учасникам необхідно в період уточнень обстежити об’єкт, на якому мають виконуватись роботи, та подати в складі пропозиції довідку про огляд об`єкту, за підписом та печаткою представника Замовника, датою відвідування об`єкта. Витрати, пов’язані з такими відвідуваннями та отриманням інформації, покладаються на учасника."... Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання. Ця вимога направлена саме на те, щоб Виконавці понесли максимум збитків. Адже з ще не отриманих прибутків сплачувати витрати на відрядження, пальне та амортизацію транспорту тільки для подачі пропозиції на тендер є некоректним. Просимо врахувати, що договір буде укладено тільки з одним Учасником, якого визнають переможцем - а поїздки повинні здійснити всі! Чи не бажаєте перенести обов'язкові відвідання об'єктів до вимог для переможця - після визнання переможцем та до укладення договору? Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту робіт. Доводимо до Вашого відома, що на даний період часу, відвідування навчальних закладів постороніми особами (крім осіб які в них навчаються й педагогічного колективу) заборонено у звязку з COVID-19. Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України зі Скаргою та інші відповідні інстанції з висвітленням замовником торгів завідомо незаконних,упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатом розгляду Вашого запитання повідомляю, що відповідні зміни будуть внесені та опубліковані у встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі» порядку
Статус вимоги: Задоволено