• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція ІЗОФЛУРАН, пари для інгаляцій, рідина 100 % по 250 мл препарату у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці, Атракуріум-Ново,р-н д/ін.10мг/мл 5 мл №5, ДИТИЛІН-БІОЛІК, розчин для ін'єкцій 20 мг/мл по 5 мл в ампулі № 10, КЕТАМІН розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі,№10, Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулі №5, Морфіну Гідрохлорид розчин для ін'єкцій , 1 %, по 1 мл в ампулі №5, Сибазон розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі,№10

Кількість та найменування товарів зазначено у додатку №1 до оголошення. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: Згідно Додатку №1 «Медико – технічні вимоги". Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: „ Ціна – 100%”

Торги не відбулися

155 996.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 779.99 UAH
Період оскарження: 16.02.2022 11:43 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: 31684a98d46340f6aa09382a1f188cd1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-16-001955-a.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: На Ваше звернення, Замовник зазначає, що під час складання тендерної документації по предмету закупівлі Фармацевтична продукція за кодом ДК 021:2015 - 33600000-6 - Фармацевтична продукція: ІЗОФЛУРАН, пари для інгаляцій, рідина 100 % по 250 мл препарату у флаконі; по 1 флакону в картонній коробці, Атракуріум-Ново,р-н д/ін.10мг/мл 5 мл №5, ДИТИЛІН-БІОЛІК, розчин для ін'єкцій 20 мг/мл по 5 мл в ампулі № 10, КЕТАМІН розчин для ін'єкцій, 50 мг/мл по 2 мл в ампулі,№10, Фентаніл, розчин для ін'єкцій, 0,05 мг/мл по 2 мл в ампулі №5, Морфіну Гідрохлорид розчин для ін'єкцій , 1 %, по 1 мл в ампулі №5, Сибазон розчин для ін'єкцій, 5 мг/мл по 2 мл в ампулі, №10 неухильно дотримувався вимог, зокрема викладених у статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) та не містить жодних вимог, які б могли привести до дискримінації потенційних учасників. Порядок визначення предмету закупівлі під час проведення тендеру (відкритих торгів) у розумінні Закону регламентовано Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі". Відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454 із змінами "Під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.". Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, Закон не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за Замовником поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб. З метою проведення закупівлі наркотичних засобів, психотропних речовин; наркозних засобів одномоментно та цілісною номенклатурою Замовником торгів не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти). На думку Замовника закупівля цілісним предметом позитивно вплине на виконання договору про закупівлю, а також може зменшити ризики необґрунтованих оскаржень та відміни процедури в частині лотів. Одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 3 Закону є максимальна економія та ефективність. У випадку, коли проводиться розділення потреби на лоти ймовірний розвиток ситуації, коли аукціони по лотам не відбудуться. Поділ предмету закупівлі на лоти призводить до зменшення очікуваної вартості та зацікавленості потенційних Учасників, які відмовляються приймати участь в торгах, що нівелює один із принципів здійснення закупівель - максимальна ефективність. Таким чином постачання необхідних для надання медичної допомоги препаратів відкладається на невідомий час. Це ставить під загрозу надання медичної допомоги згідно програми медичних гарантій, зокрема за пакетами надання стаціонарної допомоги з проведенням оперативних втручань та допомозі при пологах. Крім того потрібно зауважити, що більшість компаній, що працюють на ринку фармацевтичної продукції, зазвичай, мають всі необхідні дозвільні документи на право провадження своєї діяльність. Співпраця саме з такими компаніями може забезпечити стабільне і безперебійне постачання медикаментів згідно договору та якісне і своєчасне надання медичної допомоги. Комунальне некомерційне підприємство « Лікарня імені братів М.О. і О.С. Коломійченків» Шполянської міська рада об’єднаної територіальної громади , як Замовник, ні в якій мірі не перешкоджає жодному Учаснику в отриманні дозволів, ліцензій або інших необхідних документів, якщо їх наявність необхідна для прийняття участі в відкритих торгах. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону, під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Стаття 43 Господарського кодексу України передбачає свободу підприємництва, тобто можливість без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, не заборонену законом. Отже, діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Так, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. З огляду на зазначене, Замовник переконаний, що складнощів для отримання вище зазначених документів у добросовісного Учасника, який має намір поставити якісний товар, не виникне.
Статус вимоги: Відхилено