• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

код ДК 021-2015 33140000-3 - Медичні матеріали (шприци, системи).

код ДК 021-2015 33140000-3 - Медичні матеріали (шприци, системи).

Завершена

54 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 271.00 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 14:01 - 23.11.2017 17:00
Вимога
Відхилено

Виділення в окремі лоти

Номер: e78e63a17ed04f3e8a46592f5fd20c36
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-001091-a.c1
Назва: Виділення в окремі лоти
Вимога:
ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля № 1710333, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-20-001091-a) 29.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: код ДК 021-2015 33140000-3 - Медичні матеріали (шприци, системи). № з/п Найменування Класифікація Одиниця виміру Кількість 1 Шприц ін'єкційний одноразового використання ,10 мл. (двокомпонентний з однією голкою). Шприц повинен бути двокомпонентний, обʼємом 10 мл., з однією голкою, виготовленою зі спеціальної хірургічної сталі. Пристрій повинен бути стерильним, апірогенним, нетоксичним, одноразового використання в індивідуальній упаковці шт. 3000 2 Крапельниця (система для вливання кровозамінників та інфузійних розчинів ПР) з голками без ДЕГФ Робоча довжина - 1600 мм. Полужесткая прозора крапельна камера дозволяє візуалізувати процес каплепадения; конструкція каплеобразующие елемента забезпечує утворення 20 крапель з 1,0 ± 0,1 мл дистильованої води; фільтр для розчинів, встановлений в камері крапельної системи, відповідає вимогам міжнародного стандарту. Розмір осередку фільтра 15-20 мкм, вважається оптимальним для забезпечення достатньої швидкості інфузії розчинів і в той же час зробити надійну очистку вводяться препаратів від сторонніх домішок. Гідрофобний повітряний фільтр з розмірами пор до 0,15-0,20 мкм. Роликовий затискач дозволяє вводити розчини із заданою швидкістю від крапельного до струминного витікання, вибираючи найбільш підходящий пацієнту; прозора стінка трубки дозволяє уникнути ймовірність попадання бульбашок повітря в венозний русло пацієнта; коннектор "Луер" адаптований до ін'єкційним голок, периферичних і центральним венозним катетерам, іншим медичним виробам з аналогічним портом; Ін'єкційна голка "Луер" діаметром 0,8 мм. стерилізація здійснюється окисом етилену в промислових стерилізаційних камерах. шт 4000 3 Шприц ін'єкційний одноразового використання ,20 мл. (двокомпонентний з однією голкою Шприц повинен бути двокомпонентний, обʼємом 20 мл., з однією голкою, виготовленою зі спеціальної хірургічної сталі. Пристрій повинен бути стерильним, апірогенним, нетоксичним, одноразового використання в індивідуальній упаковці шт. 1000 4 Шприц ін'єкційний одноразового використання ,5 мл. (двокомпонентний з однією голкою Шприц повинен бути двокомпонентний, обʼємом 5 мл., з однією голкою, виготовленою зі спеціальної хірургічної сталі. Пристрій повинен бути стерильним, апірогенним, нетоксичним, одноразового використання в індивідуальній упаковці шт. 7000 5 Шприц ін'єкційний одноразового використання ,2 мл. (двокомпонентний з однією голкою). Шприц повинен бути двокомпонентний, обʼємом 2 мл., з однією голкою, виготовленою зі спеціальної хірургічної сталі. Пристрій повинен бути стерильним, апірогенним, нетоксичним, одноразового використання в індивідуальній упаковці шт. 8000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних допорогових торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 10,0 мл – 3000шт; Шприц 20,0 мл – 1000шт.; Шприц 5,0 мл – 7000шт., Шприц 2,0 мл – 8000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1710333, номер тендеру у UA-2017-11-20-001091-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Поділ предмета закупівлі на частини є правом, а не обов'язком замовника. При визначенні предмету закупівлі керувалися Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р. №454 та Наказом від 19.12.2016р. №2092 за показником четвертого знаку, із зазначенням в дужках конкретної назви товару. Згідно ст. 2. П.1. абзац 1 Закону України «Про публічна закупівлі» : цей закон застосовується до замовників, за умови що предмет закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Дана закупівля не перевищує межі, що являється допороговою, та підпадає під дію Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35.
Статус вимоги: Відхилено
Дата виконання рішення Замовником: 23.11.2017 10:55
Підтвердження вирішення: Розглянувши Вашу вимогу, повідомляємо наступне: Поділ предмета закупівлі на частини є правом, а не обов'язком замовника. При визначенні предмету закупівлі керувалися Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 17.03.2016 р. №454 та Наказом від 19.12.2016р. №2092 за показником четвертого знаку, із зазначенням в дужках конкретної назви товару. Згідно ст. 2. П.1. абзац 1 Закону України «Про публічна закупівлі» : цей закон застосовується до замовників, за умови що предмет закупівлі товару (товарів) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень. Дана закупівля не перевищує межі, що являється допороговою, та підпадає під дію Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 р. №35.