-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизель-генераторні установки (ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори)
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Торги не відбулися
4 200 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 000.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2022 11:06 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
технічне обслуговування
Номер:
65fb341efde34285ae3b1640459288c4
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b8
Назва:
технічне обслуговування
Вимога:
Шановний Замовник!
Тендерною документацією у додатку 6 (проект Договору) п.2.2. заначається проведення Продавцем технічного обслуговування, проте тендерною документацію (окрім проекту Договору) такі роботи/послуги не передбачаються.
Якщо Вами вимагається проведення технічного обслуговування - вимагаємо внести зазначену вимогу у віподвідний розділ з вимогами до предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 23:49
Вирішення:
В додатку № 5 до тендерної документації в п. 8 передбачено подання Учасником у складі тендерної пропозиції проект договору на сервісне обслуговування ДГУ.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Габаритні розміри
Номер:
608f54d84f074d03842ac1d74cb1f63d
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b7
Назва:
Габаритні розміри
Вимога:
Шановний Замовник !
Тендерною документацією вимагається : Додаток 5 Розділ 2 Технічі та якісні вимоги
до Дизель-генераторної установки TMGDS-405
Габаритні розміри не більше : 3700х1200х2100 та вага не більше 2985кг
Як потенційни учасник маємо змогу поставити обладнання яке має габарити 4160х1600х2600 мм та вагу 3900кг
на виконання принципів, зазначених у Законі про закупівлі , здійснення закупівлі (ст.5 Закону про закупівлі), які передбачають: Добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість, Недискримінацію учасників та Рівне ставлення до них, Запобігання корупційним діям і зловживанням,
Вимагаємо змінити вимоги зазначені в тендерній документації до Дизель-генераторної установки TMGDS-405 , а саме габарити не більше 4160х1600х2600 мм та вага (в капоті) , не більше 3900кг
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 23:22
Вирішення:
Головним управління житлово-комунального господарства було проаналізовано пропозиції комунальних підприємств щодо ДГУ, які необхідні для забезпечення безперебійної роботи стратегічно-важливих об’єктів міста. Та прийнято відповідне рішення щодо проведення процедури.
У Додатку № 5 до тендерної документації Замовником у примітках зазначено:
«*Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, передбачає надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). При цьому, Замовником надано можливість Учаснику для участі в закупівлі відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі у складі пропозиції надати еквівалент,який за своїми якісними та технічними характеристиками та іншими вимогами повністю відповідає та збігається з вимогами та потребами Замовника. Для цього, Учасник надає у складі тендерної пропозиції порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
строк поставки
Номер:
543edbe491774dc589d3dff9783ca079
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b6
Назва:
строк поставки
Вимога:
Шановний Замовник !
З метою забезпечення виконання Закону, а сам принципів здійснення закупівлі (ст.5 Закону про закупівлі), які передбачають: Добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість, Недискримінацію учасників та Рівне ставлення до них, Запобігання корупційним діям і зловживанням, та
Оскільки тендерною документацією (додаток 6) вимагається у п.5.5. виконати заявку Покупця протягом 7 днів з моменту отримання заяви ПРОТЕ відповідно до Закону про закупівлю ст.21, ч.2., п.5 визначено що строк поставки товару визначається в оголошенні про проведення відкритих торгів, при цьому в такому оголошенні чітко зазначено строк виконання « 31 травня 2022»
(https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-02-16-000872-c).
Вимагаємо видалити вимогу «5.5. Термін виконання заявки Покупця – 7 днів з моменту отримання заявки.» з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 23:07
Вирішення:
Проект договору є додатком № 6 до тендерної документації в якому зазначено, що кінцевий строк поставки товару до 31.05.2022 року, при цьому далі по тексту в п. 5.5. зазначено, що термін поставки товару здійснюється протягом 7 днів з моменту отримання заявки, що ніяким чином не суперечать між собою. Дані визначення не є рівнозначними - строк поставки товару – це є кінцевий термін, а термін виконання заявки - це період протягом якого здійснюється поставка. При цьому в додатку № 5 до тендерної документації п. 3 передбачено: «Учасники у складі тендерної пропозиції надають лист-гарантію в довільній формі про те, що запропоноване учасником обладнання є в наявності на складі на момент проведення процедури закупівлі.» Тому, дана скарга є не обґрунтованою, так як учасник який має в наявності ДГУ зможе поставити товар будь-який зручний для Замовника час.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
наявність паспорта
Номер:
5b35e9e8a50d445fbcbe4986be19496b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b5
Назва:
наявність паспорта
Вимога:
Шановний Замовник !
З метою забезпечення виконання Закону, а сам принципів здійснення закупівлі (ст.5 Закону про закупівлі), які передбачають: Добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість, Недискримінацію учасників та Рівне ставлення до них, Запобігання корупційним діям і зловживанням, та
Оскільки тендерною документацією (додаток 5) вимагається надати паспорт (Товар повинен бути укомплектований паспортами з відповідними гарантійними термінами на товар та іншими необхідними документами (інструкціями, тощо) (надати в складі пропозиції).) , а це можливо тільки при заздалегідь підготовленої продукції і тендерної документації , (товар вже знаходится у визначеного учасника) ще й проведення закупівлі дизель-генераторів різних марок одним лотом без поділу на лоти, тобто продукція підготовлена і не одна, що на нашу думку має також ознаки корупційних дій та зловживань
Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу щодо надання паспортів на запропонований предмет закупівлі, а саме вимогу зазначену у Додатку % : «Товар повинен бути укомплектований паспортами з відповідними гарантійними термінами на товар та іншими необхідними документами (інструкціями, тощо) (надати в складі пропозиції).»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 22:37
Вирішення:
Відповідно до ст. 6 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про захист прав споживачів" Продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Стаття 2 вищевказаного Закону передбачає, що гарантійний строк зазначається в паспорті на продукцію або на етикетці чи в будь-якому іншому документі, що додається до продукції. В розрізі закупівлі таким товаром є дизель-генераторні установки, тому з метою уникнення недобросовісних учасників та можливість поставки якісного товару в терміни визначені у оголошенні та тендерній документації замовником передбачено вимогу щодо наявності товару на підтвердження чого є завантаження у складі пропозиції паспортів на запропонований товар.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
наявність запропонованого обладнання на складі
Номер:
999548a64d314ee49d16febc7fbf84ca
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b4
Назва:
наявність запропонованого обладнання на складі
Вимога:
Шановний Замовник !
З метою забезпечення виконання Закону, а сам принципів здійснення закупівлі (ст.5 Закону про закупівлі), які передбачають: Добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість, Недискримінацію учасників та Рівне ставлення до них, Запобігання корупційним діям і зловживанням, та
Оскільки тендерною документацією вимагається гарантувати, що «запропоноване учасником обладнання є в наявності на складі на момент проведення процедури закупівлі», при цьому за тендерною документацією надається термін постачання до 31.05.2022р.
Вимагаємо видалити з тендерної документації вимогу, яка порушує принципи здійснення закупівель (ст.5 Закону про закупівлі) та може призвести до корупційних дій та зловживань за попередньою домовленістю, а саме видалити вимогу що «запропоноване учасником обладнання є в наявності на складі на момент проведення процедури закупівлі» з Додатку 5 Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 22:27
Вирішення:
При складанні Тендерної документації Замовник ніяким чином не порушив вимоги чинного законодавства та дотримався принципів здійснення закупівлі. Статтями 21 та 22 Закону визначено, що оголошення про проведення відкритих торгів та тендерна документація повинна містити інформацію щодо строку поставки товару , виконання робіт, надання послуги. Тендерну документацію розміщено на офіційному сайті для загального доступу, тому кожен Учасник має право ознайомитися з вимогами Замовника та для себе прийняти рішення щодо участі у процедурі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
додаткові матеріали
Номер:
c4a6afa1924b4af39fa45d2fa783a3c9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b3
Назва:
додаткові матеріали
Вимога:
Шановний Замовник !
З метою забезпечення принципів здійснення закупівлі відповідно до Закону про закупівлі, які передбачають добросовісну конкуренцію серед учасників, відкритість та прозорість, недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, запобігання корупційним діям і зловживанням,
Оскільки в тендерній документації зазначено виконання монтажу
П.6.3.3. Додатку 6 ТД «6.3.3. Врахувати витрати на транспортування, завантаження, розвантаження, поставку товару, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу Покупця.»
Розділ V, п.3 Інша інформація ТД : «3.5.Ціна пропозиції повинна включати витрати на транспортування, навантаження, розвантаження, поставку, пусконалагоджувані роботи, навчання персоналу замовника, монтаж та сплату податків і зборів (обов’язкових платежів) тощо (надати гарантійний лист).»
Примітка у Додатку 1 «Примітка: При розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає витрати на транспортування, завантаження, розвантаження, поставку, пусконалагоджувані роботи, навчання персоналу замовника, монтаж та сплату податків і зборів (обов’язкових платежів), що сплачуються або мають бути сплачені учасником.»
Розділ III Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п. 6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі «учасник має врахувати витрати на транспортування, завантаження, розвантаження, поставку товару, монтаж, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу замовника. «
Проте у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015- 31120000-3 - Генератори (Дизель-генераторні установки) зазначено «3. Надання послуг по встановденню.
1. Роботи виконуються персоналом відповідної кваліфікації з наявністю документів, які її підтверджують, та відповідно до чинних нормативних документів.
2. Роботи виконуються з використанням сертифікованих в Україні обладнання та матеріалів.
3. Поставка товару включає в себе:
4. Доставка на площадку товару. Додаткові та витратні матеріали які потрібні для виконання робіт в повному обсязі надаються Учасником.
5.2 Підключення:
5.2.3 Підключення кабелів власних потреб автоматизованої дизельної електростанції (ДЕС) ;
5.2.4 Підключення кабелів управління запуском автоматизованої дизельної електростанції (ДЕС) -АВР;
5.3 Пусконалагодження
5.3.1 Пусконалагодження автоматизованої дизельної електростанції (ДЕС) ;
5.3.2 Пусконалагодження електрощитового обладнання АВР що встановлюється;
5.3.3 Проведення навчання технічного персоналу Замовника та надання інструкцій з експлуатації обладнання, що було поставлено.»
Тобто ніяких інших робіт, зокрема монтажних – не зазначено. Відповідно під монтажем розуміється тільки підключення кабелів власних потреб і управління, саме підключення а не прокладання і таке інше, відповідно такі кабелі не надає Постачальник.
Оскільки тендерною документацією вимагаються додаткові та витратні матеріали що надаються Учасником - Вимагаємо додати до тендерної документації перелік таких матеріалів. У разі не надання такого переліку , такий перелік визначає Учасник на власний розсуд.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 22:18
Вирішення:
Тендерною документацією та додатками до неї передбачено, що Учасник розраховує ціну пропозиції з врахуванням витрат на транспортування, навантаження, розвантаження, поставку, пусконалагоджувальні роботи, навчання персоналу замовника та монтаж.
Монтаж — добір і об'єднання окремих частин (елементів) у єдине ціле. Пусконалагоджувальні робо́ти є ключовим етапом введення змонтованого обладнання у безпечну експлуатацію. Вони включають в себе перевірку, налаштування і випробовування обладнання з метою забезпечення усіх параметрів і режимів. Ці роботи є експертною оцінкою виконаних монтажних робіт. Після завершення пусконалагоджувальних робіт обладнання ставиться на гарантію. Тобто, пусконалагоджувальні роботи не можливо здійснити без монтажу ДГУ. Тому, відповідно до вимог Замовника Учасник має здійснити поставку товару «під ключ».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
позитивний відгук
Номер:
d012a8701ba94cbaa08b58be88eb089f
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b2
Назва:
позитивний відгук
Вимога:
Шановний Замовник !
Тендерною документацією вимагається для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (Додаток 3 ТД) : «позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій.»
Відповідно до Закону ст.16 п.2 «2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: … - 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);»
Відповідно до Закону ст.5 п.4 «4. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.»
Оскільки достатнім є підтвердженням досвіду виконання договору «копії відповідних документів, що підтверджують факт повного виконання своїх зобов’язань щодо предмету закупівлі (акти наданих послуг або видаткові накладні або інші фінансові документи у разі наявності та/або інше)» (що і вимагається ТД).
Оскільки «позитивний відгук контрагента» не передбачено діючим законодавством як документ що підтверджує досвід виконання договору.
Оскільки учасники можуть мати позитивні відгуки від контрагентів раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій і контрагенти не зобов’язані надавати таки документи. (Наприклад після виконання договору що за тендерною документацією може становити і в 2020 році.)
Вимагаємо видалити вимогу надати «позитивний відгук контрагента до кожного договору вказаного в довідці, який має бути наданий не раніше ніж за 20 днів до розкриття тендерних пропозицій.» з тендерної документації, як таку що не відповідає діючому законодавству и звужує коло потенційних постачальників, а відповідно унеможливлює Максимальну економію, Ефективність, та приводить до Дискримінації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.02.2022 17:56
Вирішення:
З метою уникнення участі недобросовісних учасників у процедурі закупівлі замовником встановлено ряд кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі. Одним із документально-підтвердної інформації є Лист відгук. Даний документ дасть можливість переконатися, що учасник є добросовісним та забезпечить в подальшому вчасне та якісне виконання умов договору. При цьому, замовником в тендерній документації зазначено, що якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення з зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Подання вимоги щодо тендерної документації
Номер:
0407e03476df4ff293d92fa5884a83f6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-000872-c.b1
Назва:
Подання вимоги щодо тендерної документації
Вимога:
Головним управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Бориспільської міської ради (надалі – Замовник) було розпочато відкриті торги за ідентифікатором закупівлі UA-2022-02-16-000872-c.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено декілька вимог, що обмежують наше право брати участь у закупівлі. Це всього кілька показників, однак їх зміна надасть Замовнику можливість вибрати більш дешевший та не менш якісний товар.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога Рада Борисполь.pdf.asice 21.02.2022 17:50
- Вимога Рада Борисполь.pdf 21.02.2022 17:50
Дата подачі:
21.02.2022 17:50
Вирішення:
Відповідно до ст. 24 Закону України усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. У Вашій вимозі № 5958 від 21.02.2022 надано чіткий перелік , який не задовольняє Вас та на Вашу думку дискримінує інших учасників. До того ж, вимога містить посилання на ст. 5 Закону де і йдеться про недискримінацію. У вищевказаній вимозі чітко зазначено назву підприємства та всі реквізити, а саме: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВР КОНСТРАКШН» місцезнаходження: вул. Попудренка, будинок 52, офіс 902а, Київ, 02094, код ЄДРПОУ 44652221 оф. електронна адреса pwr_construction@ukr.net, ел. пошта pwr_construction@ukr.net, телефон +38(097)-746-31-83, що в свою чергу суперечить не лише ст. 24, ст. 29, а й ст. 5 на яку посилається ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПВР КОНСТРАКШН».
Так, як уповноважена особа у своїй роботі керується Законом України «Про публічні закупівлі» , тому дану вимогу залишаємо без розгляду.
Статус вимоги:
Відхилено