-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Машини для обробки даних(апаратна частина) за кодом ( ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник») -30210000-4 (ноутбук)
ноутбук
Торги не відбулися
100 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження:
16.02.2022 10:15 - 22.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Скасування рішення стосовно неправомірної дискваліфікації пропозиції учасника!
Номер:
1030de62ede64044b13e57803a8cfbb3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-002008-b.a2
Назва:
Скасування рішення стосовно неправомірної дискваліфікації пропозиції учасника!
Вимога:
Шановний Замовник!
Опис вимоги у закріпленому файлі - Вимога.pdf.
Додатково: інформаційні листи які також були надані у складі тендерної пропозицї.
Пов'язані документи:
Учасник
- Інформаційний лист (тип матриці).pdf 03.03.2022 12:58
- Інформаційний лист Dell.pdf 03.03.2022 12:58
- Вимога.pdf 03.03.2022 12:58
Дата подачі:
03.03.2022 12:58
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація. Згідно інформації отриманої Замовником з джерел мережі Інтернет матриці WVA(Wide View Angel) – це вдосконалена версія TN (Twisted Nematic) , перевагами якої перед IPS є швидший відгук та нижча ціна . Матриця IPS (In-Рlane Switching) має покращену кольоропередачу , високу контрастність , але вищу ціну. Кути огляду в обох матриць практично на одному рівні. Отже учасником запропонований товар , оснащений матрицею WVA(Wide View Angel) , за ціною товару , оснащеного матрицею IPS (In-Рlane Switching). Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
вимога
Номер:
7b209882fda3479387ba214cad48111b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-002008-b.c1
Назва:
вимога
Вимога:
Під час укладення будь-якого договору, та здійснення господарської діяльності учасниками правовідносин, зокрема державними Замовниками та потенційними учасниками або переможцями відповідних закупівель, обов’язковим для всіх є дотримання чинного законодавства. За своїм визначенням, Закон — це нормативно-правовий акт, встановлений законодавчим органом загальнообов'язкове правило, яке має найвищу юридичну силу. Іншими словaми, нормaтивно-прaвовий aкт — це документ, прийнятий у визнaченому порядку компетентним оргaном публічної влaди, у якому містяться норми прaвa. У прaвовій системі Укрaїни нормaтивно-прaвовий aкт є основним джерелом прaвa. Слід зазначити, що зобов’язання за договором, укладеним за результатами закупівлі, виникають одне перед одним, а саме між Замовником і Учасником. Зобов’язання щодо постачання товару, що закуповується, покладається саме на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір. Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор. Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора. Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (виробника або офіційного дистриб’ютора) без зазначення її як сторони договору. Таким чином, у випадку, якщо виробник або офіційний дистриб’ютор з яким, учасник зобов’язаний мати партнерський договір відмовиться від своїх гарантій, які зазначені в авторизаційному листі щодо постачання або якості товару, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого виробника або офіційного дистриб’ютора з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку. В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи. Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (виробник або офіційний дистриб’ютор). У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги від виробника або його офіційного дистриб’ютора виконання умов договору. До того ж, на момент звернення, партнерській договір між виробником або його офіційним дистриб’ютором та Учасником вже може бути розірваним. Принагідно звертаємо увагу, Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Таким чином вимагаємо скасувати вимогу про надання так званого «авторизаційного листа», адже доведено, що такий лист не має юридичної сили та не несе зобов’язань перед замовником. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про публічних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до Учасників. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Просимо Замовника не створювати умови не рівної конкуренції та проводити заходи на протидію корупції, а не на її розповсюдження, коли в закупівлі можуть прийняти участь обмежене коло учасників, які мають домовленості або з Замовником або з виробником чи офіційним дистриб’ютором.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 11:04
Вирішення:
Доброго дня! Шановний Учаснику, у відповідь на Вашу вимогу Замовником надається наступна інформація.
У Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі вказана вимога Замовника :«Інформацію про відповідність запропонованого до поставки товару (обладнання) технічним вимогам Замовника, учасник підтверджує під час проведення закупівлі, шляхом надання сканованих копій наступних документів:документ, що регулює відносини між виробником обладнання та учасником, якщо пропозиція подається не виробником, а його партнером/представником.( Для учасників, які не є виробниками Товару - оригінал авторизаційного листа виданого учаснику або завірену копію договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару , що є предметом закупівлі ; …»
Звертаємо Вашу увагу на те, що мова йде про авторизаційний лист або копію договору про співпрацю , що пропонує Учасник. Ця вимога цілком відповідає ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» і ніяким чином не обмежує коло учасників, які пропонують на ринок товари, що відповідають усім вимогам законодавства України, та можуть брати участь в торгах. Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим вимогам, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів та інших положень, закріплених у статті 5 Закону. Ураховуючи викладене, замовник в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі самостійно встановлює вимогу щодо надання у складі документів пропозиції учасників , в даному випадку авторизаційний лист виданий учаснику або завірена копія договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України), яким підтверджуються повноваження учасника на розповсюдження Товару,з урахуванням положень статті 5 Закону. Варто зазначити , що авторизаційний лист може бути виданий не лише виробником , але й його офіційним представництвом. А також може бути надана копія договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України). На сьогодні замовнику не відомо жодного випадку відмови виробника або офіційного представника у наданні авторизаційного листа (чи іншого документу) учасникам закупівель. Авторизаційний лист (чи договір про співпрацю) потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника спрощеної закупівлі на постачання товарів у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договору про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції, яка була у використанні, чи продукції, на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. З огляду на зазначене, вимога щодо надання авторизаційного листа чи договору про співпрацю є стратегічно важливою для Замовника, а також дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер, оскільки встановлює можливість отримання авторизаційного листа не лише від виробника, а й від офіційного представництва виробника в Україні або копії договору про співпрацю з компанією-виробником Товару (або його офіційним представництвом, або дилером, або дистриб’ютором на території України). Відповідно до інформації, викладеної вище, немає жодних підстав вважати, що Замовником здійснюються дискримінаційні чи інші неправомірні дії. Таким чином ваша вимога не може бути задоволена. Дякуємо за звернення!
Статус вимоги:
Відхилено