-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 33600000-6 " Фармацевтична продукція" для потреб КНП СОР "Сумський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни"
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Торги не відбулися
352 283.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 522.84 UAH
мін. крок: 1% або 3 522.84 UAH
Період оскарження:
16.02.2022 10:03 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
b67dac24ebc44953a2540aa8020cc9d0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-16-001757-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА.doc 18.02.2022 08:42
- протокол1034.pdf 23.02.2022 11:51
Дата подачі:
18.02.2022 08:42
Вирішення:
Шановний потенційний учасник, дякуємо за Ваше звернення.
У відповідь на Вашу вимогу хочемо звернути Вашу увагу на те, що повідомляє, що зазначена вимога не є дискримінаційною до учасників, оскільки тендерна документація не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Замовник не в змозі передбачити, чи всі «…потенційні учасники мають укладені прямі контракти з виробником лікарського засобу, за умовами яких виробник (його дистриб’ютор) вже гарантував та зобов’язався поставити лікарських засіб…» чи кожен «…потенційний учасник має на складських приміщеннях залишках достатню кількість товару для забезпечення поставок за тендерним договором з відповідним терміном придатності» та чи матиме цю кількість із відповідним терміном придатності до кінця дії договору, що заключений в результаті тендеру. ТД містить вимогу надати лист виробника яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну зберігання. Це дасть змогу запобігти можливому «списанню» невикористаних лікарських засобів у яких закінчився термін придатності, а отже раціональному використанню бюджетних коштів. Складене Замовником технічне завдання Тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів, оскільки, з огляду на тяжкість захворювань, в цілях лікування яких здійснюється закупівля, Замовника турбує своєчасність поставок лікарських засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності лікування хворих, відсутності ускладнень та побічних реакцій. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником за рахунок власних дисконтів по контракту як правило має можливість запропонувати найдешевші ціни. (принцип максимальної економії).
Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти їхню продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку.
Стосовно спільного листа Мінеконом розвиткута МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018, повідомляємо, що даний лист має рекомендаційний характер, крім того відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, отже, дана вимога не суперечить чинному Законодавству України. Таким чином,
Замовник вважає, що не порушив чинне законодавство в частині дискримінації учасників а тендерна документація закупівлі відповідає вимогам ч.4 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, за якою тендерна документація не містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Статус вимоги:
Відхилено