-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
«Капітальний ремонт будівлі Кобижчанського ЗДО «Лісова казка» з застосуванням теплореноваційних заходів по вул. Кашталянівка, 158 в с. Кобижча Бобровицької територіальної громади, Чернігівської області, 1 черга – капітальний ремонт шатрового даху, 2 черга - ремонт приміщень будівлі, утеплення зовнішніх стін, заміна вікон та дверей, улаштування систем протипожежного захисту, вогнезахисне обробляння дерев’яних конструкцій, улаштування систем зовнішнього блискавкозахисту будівлі» (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Тендерні пропозиції та усі документи подаються на українській мові.
Торги не відбулися
14 143 158.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 70 715.79 UAH
мін. крок: 0.5% або 70 715.79 UAH
Період оскарження:
15.02.2022 16:51 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо Сертифікату ІСЩ з КВЕД
Номер:
aff47f93305c48a9a2788fe95d4fe408
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-15-011946-b.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо Сертифікату ІСЩ з КВЕД
Вимога:
Відповідно до пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції ” розділу “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” 1.1.Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), та завантаження файлів з:
сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» щодо 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 Штукатурні роботи, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.91 Покрівельні роботи, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель;
сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» щодо 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 Штукатурні роботи, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.91 Покрівельні роботи, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
Вважаємо дану вимогу Тендерної документації незаконною з огляду на нижчезазначене :
Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується п. 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства надавати послуги із постачання товарів у відповідності з вимогами діючої нормативно-правової документації.
Діючим законодавством та відповідним Стандартом ISO 9001 не регламентовано вимогу щодо необхідності визначення переліку КВЕД-ів відповідно до видів господарської діяльності, які провадяться суб’єктами господарювання.
Стандарт ISO 14001 та норми діючого законодавства в даному випадку також не містять посилань щодо обов’язкового визначення КВЕД-ів суб’єкта підприємництва у Сертифікаті на систему управління екологічного безпекою ДСТУ ISO 14001:2015.
Конкретизація у тендерній документації Замовника вимоги про зазначення КВЕД-2010: Клас 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 Штукатурні роботи, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.91 Покрівельні роботи, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель, у Сертифікаті ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та Сертифікаті ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) є дискримінаційною та такою, що передчасно звужує коло потенційних учасників процедури відкритих торгів з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання та підлягає приведенню у відповідність до вимог діючого законодавства України.
Так, потенційні суб’єкти підприємництва, які належним чином впровадили у свою діяльність систему управління безпечністю харчових продуктів систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), проте не визначили у вказаних сертифікатах вищевказаний КВЕД 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 Штукатурні роботи, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.91 Покрівельні роботи, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель позбавлені можливості прийняти участь у даній процедурі закупівлі. Натомість наявність даного КВЕД не є законодавчо визначною обов’язковою складовою підтвердження належної сертифікації щодо впровадження відповідних систем контролю господарської діяльності операторів ринку харчових продуктів.
Таким чином, достатньо, якщо Тендерна документація буде містити вимоги лише щодо надання сертифікат ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та сертифікат ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування» без визначення конкретних КВЕД щодо 43.21 Електромонтажні роботи, 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування, 43.31 Штукатурні роботи, 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін, 43.34 Малярні роботи та скління, 43.91 Покрівельні роботи, 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Незаконність вищезазначеної вимоги Тендерної документації підтверджується і Рішенням АМКУ від 24.05.2021 №11323.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
У випадку незадоволення даної вимоги ми будем вимушені звернутися за захистом своїх інтересів до правоохоронних органів, в т.ч. СБУ та ДБР, так як в діях уповноваженої особи Майко Лідії Григорівни буде вбачатися корупційна складова з метою надання неправомірних переваг іншим суб’єктам господарювання !
Пов'язані документи:
Учасник
- Дискримінаційні вимоги щодо Сертифікату ІСЩ з КВЕД 17.02.2022 09:50
- Протокол 49 розяснення на вимогу учасника.pdf 22.02.2022 13:33
Дата подачі:
17.02.2022 09:50
Вирішення:
Замовником було розглянуто вашу вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру. За результатами розгляду вимоги сертифікація стандартам ISO є добровільною і носить рекомендаційний характер, а тому кожен, хто має намір узяти участь в тендері, має змогу отримати відповідний сертифікат.
Ваше зауваження про те, що потенційні суб’єкти підприємництва, які належним чином запровадили у свою діяльність систему управління безпечністю харчових продуктів, систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) та систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), проте не визначили у вказаних сертифікатах вищезазначених КВЕД:
- 43.21 Електромонтажні роботи,
- 43.22 Монтаж водопровідних мереж, систем опалення та кондиціонування,
- 43.31 Штукатурні роботи,
- 43.33 Покриття підлоги й облицювання стін,
- 43.34 Малярні роботи та скління,
- 43.91 Покрівельні роботи,
- 41.20 Будівництво житлових і нежитлових будівель
позбавлені можливості узяти участь у даній процедурі закупівлі, є просто недоцільним.
Зважаючи на зазначене вище, система управління безпечністю харчових продуктів не має відношення до виконання будівельних робіт, що передбачені відповідно до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено