• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з калібрування робочих еталонів та іншого обладнання, що використовуються для повірки засобів вимірювальної техніки (ДК 021:2015:71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробувань)

Завершена

949 632.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 496.32 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 16:22 - 21.02.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Необхідність відхилення пропозиції

Номер: a3a0472bbc7146cbae320a691a96d021
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.a9
Назва: Необхідність відхилення пропозиції
Вимога:
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачало залучення субпідрядників для надання послуг з калібрування робочих еталонів (установок для повірки лічильників газу). Зокрема, «Технічні вимоги» визначають, що Учасник (а не його субпідрядник) у складі пропозиції надає документальне підтвердження відповідності вимогам Порядків (в тому числі, «Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів», затв. нак. Мінекономіки № 1518 від 10.08.2020). Відповідно, пропозиція ДП «Донецькстандартметрологія» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Окремо слід зауважити, що ДП «Донецькстандартметрологія» при залученні ДП «Укрметртестстандарт» як субпідрядника, надано договір, який не відповідає вимогам проекту договору, розміщеному в оголошенні. Зокрема, п.3.1.1. проекту договору передбачає «надати послуги протягом 1 робочого дня з моменту надання обладнання Замовником, та створення необхідних умов для надання послуг». Натомість п. 5.3. договору між ДП «Донецькстандартметрологія» та ДП «Укрметртестстандарт» передбачає надання послуг з калібрування протягом 20 робочих днів. Це означає, що ДП «Донецькстандартметрологія» без окремої згоди ДП «Укрметртестстандарт» не могло надавати згоду з істотними умовами договору (вимога оголошення), і, відповідно, його пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі навіть за умови можливості залучення субпідрядника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 14.03.2022 14:43
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги)

Номер: 3c1eac2ab4a04527845766538e79268c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.c8
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги)
Вимога:
Наполягаємо, що повірка законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки та калібрування засобів вимірювальної техніки, робочих еталонів та інш., згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», це різні види метрологічних робіт. Вказані «ВИМОГИ» слушні для персоналу та організацій, які уповноважені та проводять ПОВІРКУ законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки відповідно по чинного законодавства України. Керуючись вимогами Наказу Мінекономрозвитку України №1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2020 р. за №1000/35283, ЗАЯВНИК РОБІТ З КАЛІБРУВАННЯ ЗАСОБІВ ВИМІРЮВАЛЬНОЇ ТЕХНІКИ ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ, згідно п.п. 9, розділу ІІ: «Для проведення калібрування робочого еталона науковий метрологічний центр, метрологічний центр, повірочна лабораторія (далі - замовник) подає виконавцю заявку, у якій зазначає таку інформацію: - об’єкт калібрування, що надається на калібрування; - діапазон вимірювання або значення величин точок вимірювання та максимальне значення розширеної невизначеності вимірювання для цих діапазону або точок. Якщо в робочому еталоні реалізовано декілька методів вимірювання, про це обов’язково зазначається в заявці; - найменування методики калібрування, відповідно до якої необхідно провести калібрування робочого еталона (за потреби); - необхідність включення до документа про калібрування інформації щодо відповідності робочого еталона метрологічним вимогам, наведеним замовником (за потреби); - строк проведення калібрування (за потреби), який узгоджується з можливостями виконавця. На підставі вище наведеної інформації, вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги), а саме: зазначити діапазони вимірювань, похибку вимірювань, максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань (установки «ТЕМПО 3М», установки АУРП-2500В та еталонних засобів вимірювальної техніки, які входять до складу цих установок).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! Відповідь на це звернення надана раніше 18.02.2022 о 08:16 , Дублюємо : В Додатку 1 зазначено, що «послуги з калібрування робочих еталонів та повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки надаються Виконавцями, що відповідають «Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів», затв. нак. Мінекономіки № 1518 від 10.08.2020 та «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затв. нак. Мінекономрозвитку № 193 від 08.02.2016 (далі – Порядки). Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження відповідності вимогам Порядків». Це означає, що учасник повинен бути уповноважений на проведення повірки. «ВИМОГИ, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям», затв. нак. Мінекономіки № 1242 від 30.06. 2020 р., зокрема, п.3 частини 2 визначає, що «персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен знати:… методики повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, стосовно категорій законодавчо регульованих ЗВТ, зазначених у заявленій сфері уповноваження…», а п.4 тієї частини, що «персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен уміти… проводити оцінку достатності співвідношення між розширеною невизначеністю робочих еталонів, що застосовуються під час повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та встановленими границями допустимої похибки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, які повіряються». Це означає, що знання про максимальну допустиму розширену невизначеність робочих еталонів Учасником є його обов’язком. Діапазони, у яких мають бути відкалібровано робочі еталони визначаються діапазонами лічильників газу, що плануються до повірки. Розуміння цих діапазонів є обов’язком учасника, оскільки всі параметри лічильників газу, запланованих до повірки надано. Тому вважаємо, що інформація, викладена в оголошенні є повною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощенної закупівлі

Номер: 6824905a02c14e3aab543b8747ffdc7b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.a7
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощенної закупівлі
Вимога:
На підставі відповіді до вищенаведеної вимоги можна дійти висновку, що замовник встановлює дискримінаційні вимоги до наукових метрологічних центрів; державних підприємств, які належать до сфери управління Мінекономіки та провадять метрологічну діяльність (далі - метрологічні центри); повірочних лабораторій, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації; калібрувальних лабораторій, акредитованих національним органом України з акредитації, на яких поширюється вимоги законодавства про метрологію. А оскільки зазначений перелік є вичерпним, стає незрозумілим хто зможе надати вашій організації послуги що заплановані до закупівлі. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме привести у відповідність пункт 3.1.1 проекту Договору (Додаток №3) до вимог законодавства про метрологію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Термін виконання робіт - протягом 1 робочого дня з моменту надання обладнання замовником, та створення необхідних умов для надання послуг жодним чином не суперечить «порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016, оскільки не порушує вказану вами вимогу «що тривалість проведення повірки не повинна перевищувати 15 робочих днів після надання ЗВТ на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких згідно з методикою повірки перевищує цей строк)». 1 день це менше ніж 15 днів, з другого –реальні норми на повірку – менше одного дня (це підтверджено тривалим досвідом експлуатації автоматизованих установок). Крім того терміни надання послуг обумовлені затвердженим графіком ремонтів, інвестиційною програмою 2022 року. Для сталої роботи підприємства дотримання графіку повірки та калібрування обладнання є суттєвими вимогами. Просимо дотримуватися вимог документації, яка складена з урахуванням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», крім того п.3.1.1 Проекту Договору не протирічить Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 1314-VII від 05.06.2014 року та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів».
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі

Номер: 6d2376f89ff743d8b049ae1b8da39b83
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.a6
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
У Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі наведено проект договору, з основними умовами якого Учасник повинен погодитися шляхом надання довідки у довільній формі, що містить підтвердження його згоди з основними умовами проекту договору про закупівлю. Але підпункт 3.1.1 визначає, що термін виконання робіт - протягом 1 робочого дня з моменту надання обладнання замовником, та створення необхідних умов для надання послуг. Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 1314-VII від 05.06.2014 року, законодавство України про метрологію та метрологічну діяльність складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері. У порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016, визначено, що тривалість проведення повірки ЗВТ не повинна перевищувати 15 робочих днів після надання ЗВТ на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких згідно з методикою повірки перевищує цей строк). Водночас на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» строк проведення калібрування узгоджується з можливостями виконавця. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме привести у відповідність пункт 3.1.1 проекту Договору (Додаток №3) до законодавства про метрологію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник, терміни надання послуг обумовлені затвердженим графіком ремонтів, інвестиційною програмою 2022 року. Для сталої роботи підприємства дотримання графіку повірки та калібрування обладнання є суттєвими вимогами. Просимо дотримуватися вимог документації, яка складена з урахуванням ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», крім того п.3.1.1 Проекту Договору не протирічить Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 1314-VII від 05.06.2014 року та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів». Крім того, щодо строку проведення калібрування, який відповідно до наказу Мінекономіки № 1518 від 10.08.2020 узгоджується з можливостями виконавця повідомляємо наступне. Відповідно до п.2 цього порядку «дія цього Порядку поширюється на: наукові метрологічні центри; державні підприємства, які належать до сфери управління Мінекономіки та провадять метрологічну діяльність (далі - метрологічні центри); повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації; калібрувальні лабораторії, акредитовані національним органом України з акредитації.» ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО ПО ГАЗОПОСТАЧАННЮ ТА ГАЗИФІКАЦІЇ "ДОНЕЦЬКОБЛГАЗ" не є жодним із зазначених суб’єктів, відповідно на нього не поширюється дія цього наказу
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі

Номер: 1ec5a72d94f445988f63d26fa39b7cb7
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.b5
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
У Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі наведено проект договору, з основними умовами якого Учасник повинен погодитися шляхом надання довідки у довільній формі, що містить підтвердження його згоди з основними умовами проекту договору про закупівлю. Але пункт 1.2 визначає, що термін виконання робіт зазначається Виконавцем в актах виконання робіт (надання послуг) згідно вимог нормативно-правових актів з метрології або за домовленістю сторін. Згідно Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» № 1314-VII від 05.06.2014 року, законодавство України про метрологію та метрологічну діяльність складається з цього Закону та інших нормативно-правових актів, що регулюють відносини в цій сфері. У порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів, затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 193 від 08.02.2016, визначено, що тривалість проведення повірки ЗВТ не повинна перевищувати 15 робочих днів після надання ЗВТ на повірку (за винятком ЗВТ, тривалість повірки яких згідно з методикою повірки перевищує цей строк). А на підставі наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» строк проведення калібрування узгоджується з можливостями виконавця. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме привести у відповідність пункт 1.2 проекту Договору (Додаток №3) до законодавства про метрологію.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В проект договору будуть внесені зміни, які врахують всі зауваження
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі

Номер: 1cd4f357db604a75bf5c41c5fbdffe66
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.a4
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
У Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі наведено проект договору, з основними умовами якого Учасник повинен погодитися шляхом надання довідки у довільній формі, що містить підтвердження його згоди з основними умовами проекту договору про закупівлю. Але пункти проекту договору не дають чіткого розуміння предмету договору. У різних пунктах предмет договору має різну назву: послуги або роботи. По тексту договору акти надання послуг також мають різну назву: акт виконання робіт (надання послуг)/акт надання послуг/акт наданих послуг/Акт. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме привести у відповідність терміни, що використовуються у проекті Договору (Додаток №3).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: В проект договору будуть внесені зміни, які врахують всі зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі

Номер: 581d44d4ed2847bdbb7a1298069aecab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.b3
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
У Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі наведено проект договору, з основними умовами якого Учасник повинен погодитися шляхом надання довідки у довільній формі, що містить підтвердження його згоди з основними умовами проекту договору про закупівлю. Але положення пункту 2.5 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель не відповідають умовам пункту 2.3 проекту Договору, зазначеному у Додатку 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме: не визначено тип оплати – післяплата. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме прописати пункт 2.3 проекту Договору відповідно вимог визначених у пункті 2.5 оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В проект договору будуть внесені зміни, які врахують всі зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі

Номер: 95bfe1f00c00421a82eb2b3980709123
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.c2
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі
Вимога:
Замовником у оголошенні для проведення закупівлі через систему електронних закупівель встановлена умова участі у закупівлі - надання забезпечення виконання договору про закупівлю та надання довідки у довільній формі, що містить підтвердження щодо згоди з основними умовами проекту договору про закупівлю (Додаток № 3), але у зазначеному проекті Договору не прописано механізм надання та повернення забезпечення виконання договору про закупівлю. Вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 3 до оголошення спрощеної закупівлі, а саме прописати в умовах проекту договору вимоги до оформлення, порядок надання та повернення забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до пункту 7 оголошення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: В проект договору будуть внесені зміни, які врахують всі зауваження.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги)

Номер: f8131bcfdc9e49fdbbb22c06520b2b6d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-005165-a.a1
Назва: щодо внесення уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги)
Вимога:
З метою належної підготовки до підтвердження технічної можливості учасника виконати калібрування установки комп’ютеризованої для визначення та контролю метрологічних характеристик лічильників газу «ТЕМПО 3М» у складі каналів вимірювання тиску, каналів вимірювання температури, еталонних лічильників газу 3 од. та Калібрування автоматизованої установки для повірки лічильників газу АУРП-2500В у складі перетворювача тиску, давача перепаду тиску, перетворювача температури, еталонних лічильників 4 од., для забезпечення добросовісної конкуренції між учасниками, та керуючись вимогами розділу ІІ, наказу Мінекономрозвитку України №1518 від 10.08.2020 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів», зареєстровано в Міністерстві юстиції України 13 жовтня 2020 р. за №1000/35283, вимагаємо внести уточнення/доповнення у Додаток 1 до оголошення спрощеної закупівлі (Технічні вимоги), а саме: зазначити діапазони вимірювань, похибку вимірювань, максимальне значення розширеної невизначеності вимірювань (установки «ТЕМПО 3М», установки АУРП-2500В та еталонних засобів вимірювальної техніки, які входять до складу цих установок).
Вирішення: Шановний учаснику, дякуємо за звернення! В Додатку 1 зазначено, що «послуги з калібрування робочих еталонів та повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки надаються Виконавцями, що відповідають «Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів», затв. нак. Мінекономіки № 1518 від 10.08.2020 та «Порядку проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації, та оформлення її результатів», затв. нак. Мінекономрозвитку № 193 від 08.02.2016 (далі – Порядки). Учасник у складі тендерної пропозиції надає документальне підтвердження відповідності вимогам Порядків». Це означає, що учасник повинен бути уповноважений на проведення повірки. «ВИМОГИ, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економіки України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології, з метою досягнення їх відповідності встановленим критеріям», затв. нак. Мінекономіки № 1242 від 30.06. 2020 р., зокрема, п.3 частини 2 визначає, що «персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен знати:… методики повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, стосовно категорій законодавчо регульованих ЗВТ, зазначених у заявленій сфері уповноваження…», а п.4 тієї частини, що «персонал, відповідальний за виконання робіт з повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, повинен уміти… проводити оцінку достатності співвідношення між розширеною невизначеністю робочих еталонів, що застосовуються під час повірки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, та встановленими границями допустимої похибки законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, які повіряються». Це означає, що знання про максимальну допустиму розширену невизначеність робочих еталонів Учасником є його обов’язком. Діапазони, у яких мають бути відкалібровано робочі еталони визначаються діапазонами лічильників газу, що плануються до повірки. Розуміння цих діапазонів є обов’язком учасника, оскільки всі параметри лічильників газу, запланованих до повірки надано. Тому вважаємо, що інформація, викладена в оголошенні є повною.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні