• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Одяг для медичного персоналу

Торги відмінено

1 952 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 19 528.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 15:41 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником процедури закупівлі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».

Номер: 8e2067f95863432fb17e85c013fe9072
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-010117-b.a4
Назва: порушення Замовником процедури закупівлі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимога:
Тендерною документацією визначено, що в пропозиції Учасник обов’язково надає витяг з реєстру оптово - відпускних цін МОЗ України (якщо це передбачено законодавством), згідно Постанові КМУ № 240 від 02.07.2014 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», або іншого законодавчого документу про ціноутворення, діючого на час подання пропозиції. Якщо зміна оптово-відпускної ціни запропонованого Учасником товару не задекларована та не внесена до відповідного реєстру на дату подання тендерної пропозиції, Учасник надає лист виробника цього товару (заявника реєстрації або уповноваженої ним особи) про подання до МОЗ відповідної деклараційної інформації із зазначенням зміни оптово-відпускної ціни, що декларуються. Постановою КМУ від 25 січня 2017 р. № 43 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 17 жовтня 2008 р. № 955 і від 2 липня 2014 р. № 240» було внесено зміни до постанови КМУ № 240 від 02 липня 2014 року, зокрема у назві постанови слова “та вироби медичного призначення” виключено, у зв’язку з чим станом на дату складання тендерної документації Постановка КМУ № 240 має назву «Питання декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби» та містить Порядок декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби. У вказаному Порядку зазначено, що він визначає механізм декларування зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби, включені до переліку лікарських засобів вітчизняного та іноземного виробництва, які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів. Предметом даної закупівлі є Одяг для медичного персоналу, тобто вимоги Постанови № 240 від 2 липня 2014 року не застосовуються, оскільки не містить вимог щодо ціноутворення та/або декларування цін одягу для медичного персоналу. Іншого законодавчого документу про ціноутворення одягу медичного призначення діючого на час подання пропозиції, або відповідного реєстру не встановлено. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за своєчасне зауваження. Нами, як Замовниками буде приведено тендерну документацію у відповідність діючому законодавству України, а також будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: 1c38cac4270b4e819175ee3219a90131
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-010117-b.a3
Назва: порушення Замовником процедури закупівлі Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
У пункті 2 Розділу 5 Замовником зазначено, що закупівля здійснюється на очікувану потребу протягом 2021 року. Однак, згідно плану закупівель UA-P-2022-02-15-004416-a дана закупівля проводиться в межах Річного плану закупівель на 2022 рік. Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за своєчасне зауваження. У пункті 2 Розділу 5 Замовником випадково зазначено, що закупівля здійснюється на очікувану потребу протягом 2021 року. Відповідні зміни до тендерної документації будуть внесені.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником процедури закупівлі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»

Номер: de2c962892974275bba2901aa8353b00
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-010117-b.a2
Назва: порушення Замовником процедури закупівлі статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
У пункті 4 Розділу 3 Тендерної документації Замовником зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів, а згідно Додатку №1 до тендерної документації, Учасники мають погодитись дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозиції. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству та викласти дані умови за наступним змістом: Тендерної документації Замовником зазначається, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за своєчасне зауваження. Нами, як Замовниками буде приведено тендерну документацію у відповідність діючому законодавству України, а також будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

порушення Замовником процедури закупівлі Порядку визначення предмета закупівлі.

Номер: a4d4c1ae97b44f2b8be4633830f35e32
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-010117-b.a1
Назва: порушення Замовником процедури закупівлі Порядку визначення предмета закупівлі.
Вимога:
Відповідно до пункту 18 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений наказом Мінекономрозвитку від 17.03.2016 № 454 "Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі" (далі - Порядок), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за № 448/28578. Водночас 14.06.2019 набрав чинності наказ Мінекономрозвитку від 07.05.2019 № 790 "Про внесення змін до Порядку визначення предмета закупівлі", зареєстрований в Мінюсті 27.05.2019 за № 548/33519, яким, зокрема, внесено зміни до Порядку в частині визначення предмета закупівлі медичних виробів. Згідно з пунктом 1 Порядку під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 "Класифікатор медичних виробів" (далі - НК 024:2019), затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу. Тобто встановлення Замовником процедури предмету закупівлі згідно Національного класифікатору України Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021:2015–33199000-1 Одяг для медичного персоналу порушує Порядок визначення предмету закупівлі. Замовник мав встановити предмет закупівлі згідно коду ДК 021:2015–33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. І відповідно підтвердження Учасниками наявного в них досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за предметом закупівлі має здійснюватися згідно коду ДК 021:2015–33190000-8 – Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні. Вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність діючому законодавству України та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! Дякуємо Вам за своєчасне зауваження. Нами, як Замовниками буде приведено тендерну документацію у відповідність діючому законодавству України, а також будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено