-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
33140000-3 Медичні матеріали (витратні матеріали для швидкої медичної допомоги) - 4 лоти
Торги не відбулися
395 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 200.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 200.00 UAH
Період оскарження:
21.11.2017 09:42 - 03.12.2017 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Виділення в окремі лоти
Номер:
40064dfcb8cb484180c868182d281623
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-21-000249-b.b1
Назва:
Виділення в окремі лоти
Вимога:
вих. № _____________
від «___»___________
Департамент охорони здоров’я Київської обласної державної адміністрації
ВИМОГА
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1714613, номер тендеру у ЦБД UA-2017-11-21-000249-b)
08.12.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали (витратні матеріали для швидкої медичної допомоги) - 4 лоти
№пп Назва, розмір Форма випуску Кількість
1 Джгут "New Vision Labs" шт 100
2 Зонд шлунковий (Fr 14) шт 100
3 Зонд шлунковий ((Fr 18) шт 100
4 Канюля внутрішньовенна G21 шт 1000
5 Канюля внутрішньовенна G18 шт 300
6 Канюля внутрішньовенна G20 шт 2000
7 Канюля внутрішньовенна G22 шт 2000
8 Канюля внутрішньовенна G24 шт 2000
9 Катетер Нелатон (Fr 12) шт 100
10 Комірець шт. 15
11 Катетер Нелатон жіночий (Fr 12) шт 100
12 Повітровід 70 мм шт 100
13 Повітровід 80 мм шт 100
14 Шпатель дерев’яний шт 2000
15 Шприц 1,0 шт 3000
16 Шприц 10,0 шт 7000
17 Шприц 2,0 шт 7000
18 Шприц 5,0 шт 8000
19 Шприц 20,0 шт 8000
20 Система ПР шт 10000
21 Катетер аспіраційний -6 шт. 100
22 Катетер аспіраційний - 14 шт. 100
23 Затискач одноразовий для пуповини шт. 50
24 Скальпель р.22 шт. 100
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі: Шприц 10,0 мл – 7 000шт; Шприц 5,0 мл – 7000шт.; Шприц 5,0 мл – 8000шт., Шприц 20,0 мл – 8000шт., система ПР – 10000шт., (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1714613, номер тендеру у UA-2017-11-21-000249-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію.
Пов'язані документи:
Учасник
- 1714613.pdf 22.11.2017 17:13
- На вимогу щодо закупівлі UA-2017-11-21-000249-b 22.11.2017 17:55
Дата подачі:
22.11.2017 17:13
Вирішення:
На вимогу щодо закупівлі UA-2017-11-21-000249-b з приводу необхідності розділення предмету закупівлі на окремі лоти, повідомляємо наступне.
У відповідності до пункту 37 частини першої ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі», частина предмета закупівлі (лот) – це визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно абзацу другого пункту 1 розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №454 від 17.03.2016р. (у редакції від 17.01.2017р., далі - Порядок), предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Крім того, абзацом сьомим пункту 1 розділу II вказаного Порядку передбачено, що замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти), за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки медичних матеріалів.
При цьому, поділ предмета закупівлі на частини (лоти) є правом замовника, а не його обов'язком.
Дії замовника щодо визначення предмет закупівлі за даною процедурою у вигляді загального переліку медичних матеріалів (без розподілення на окремі частини предмету закупівлі - лоти) ніяким чином не обмежують коло потенційних учасників процедури та не призводять до дискримінації учасників або до порушення інших принципів здійснення публічних закупівель визначених ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі».
Норми чинного законодавства України у сфері публічних закупівель не встановлюють обмежень та заборон щодо об’єднання однієї групи медичних матеріалів у одному лоті.
Так, згідно з інформаційним фондом "Державний реєстр медичної техніки і виробів медичного призначення", станом на день подання цього роз’яснення, на території України є декілька виробів, які належним чином зареєстровані, відповідають вимогам тендерної документації (далі - ТД), та які можуть закуповувати заклади й установи охорони здоров'я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів.
Крім того, пунктом 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», передбачено, що тендерна документація повинна містити такі критерії, які обов’язково включається до документації. Зазначеною статтею, зокрема, визначено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
З урахуванням вказаної норми, в додатку 2 до ТД «МЕДИКО - ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено, що у разі наявності в технічній частині посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, джерело походження або виробника – всі торгові назви, які застосовуються в тендерній документації з метою лаконічного та зрозумілого для фармацевтичних фахівців опису предмету закупівлі, містять вираз «або еквівалент».
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що з боку замовника відсутні порушення Закону України «Про публічні закупівлі».Зазначені у Вашому зверненні доводи, не містять належного законодавчого обґрунтування, а є лише припущенням, про порушення з нашого боку та встановлення дискримінаційних умов.
Статус вимоги:
Не задоволено