• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проведення поточного ремонту (заміна вікон) у під`їздах багатоквартирного житлового будинку за адресою: м. Бровари, бульвар Незалежності, будинок 4-А - 45420000-7 - Столярні та теслярні роботи: 45421100-5 - Встановлення дверей, вікон і пов’язаних конструкцій, ДК 021:2015 за Єдиним закупівельним словником

Торги відмінено

426 622.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 133.11 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 15:12 - 28.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Акт обстеження

Номер: deee9ec138654428b2bf368c5684e51e
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-009330-b.b1
Назва: Акт обстеження
Вимога:
Доброго дня! Шановний Замовнику, просимо розглянути та прийняти до уваги нашу вимогу. Учасник на фірмовому бланку (в разі наявності таких бланків) повинен надати акт обстеження під’їздів з метою ознайомлення з ними та усунення у подальшому ситуації, що перешкодить підписанню договору про закупівлю, в термін, що не перевищує строк для подання тендерних пропозицій, та підписати у керівника Замовника згідно форми. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз. Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо огляду об’єкта буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до Тендерної документації. Завчасно вдячні.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу будуть внесені зміни у Додаток 2 до Тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено