-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Медична плівка
Під одиницею виміру "шт" слід розуміти "коробки"
Торги не відбулися
349 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 745.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 745.50 UAH
Період оскарження:
15.02.2022 12:25 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
24d36b4295cd473c9e8688eb03890d1c
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-15-002521-a.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Згідно Тендерної документації предметом Закупівлі за позиціями №2 та №3 Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 по та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I MAMMO 20х25. Згідно технічної інформації, доступної на офіційному сайті https://medimg.agfa.com, до термічної плівки для сухого друку DRYSTAR 5-го покоління торгівельної марки AGFA відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B, які спеціально розроблені для використання в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA.
Окрім того, згідно технічної інформації щодо термічних принтерів сухого друку типу DRYSTAR торгівельної марки AGFA в даних принтерах слід використовувати лише плівку торгівельної марки AGFA, зокрема плівку DRYSTAR 5-го покоління до якої відносяться плівка DRYSTAR DT 5.000I B і плівка DRYSTAR DT 2 B для загальної рентгенографії, в термічних принтерах сухого друку серії 5300, 5302 (принтери 5-го покоління) торгівельної марки AGFA що спеціально розроблені для використання в них та забезпечують гарантовану якість друку знімків.
Відзначимо, що медичні системи цифрового (термографічного, лазерного) відтворення зображення є системами закритого типу, тобто в таких системах для належної роботи відповідного обладнання, зокрема, принтерів, слід використовувати лише і тільки плівку, що спеціально розроблена для таких принтерів, при цьому такі принтери та плівка випускаються, зазвичай, одним і тим же виробником (під однією і тією ж торгівельною маркою/брендом). Зазначене правило має своє підґрунтя через об’єктивний процес вдосконалення кожним з таких виробників (брендів) своєї технології візуалізації зображень, наданням таким технологіям та продукції унікальних рис та характеристик, які якісно відрізняють продукцію одного виробника від продукції іншого в даному сегменті ринку.
Вищенаведене зайвий раз підтверджується суттєвими відмінностями технології термічного друку AGFA - Drystar, у порівнянні, напр., з технологію фото-термічного (лазерного) друку Carestream - DryView, FujiFilm - DRYPIX чи технологію сухого друку SONY Film Station. При цьому неможливість використання в системі одного бренду (виробника) плівки іншої торгівельної марки, та навпаки, зумовлюється не лише вищенаведеними факторами, а й встановленням виробниками на обладнанні та витратних матеріалах (плівці) спеціальних унікальних ідентифікаторів (чіпи, штрих-коди , спеціальні виїмки тощо), що робить несумісним використання плівки одного виробника (бренду) на пристроях іншого виробника.
Так, згідно відомостей з офіційного сайту Agfa Healthcare NV (Бельгія), https://global.agfahealthcare.com, плівка DRYSTAR DT 5.000ІB спеціально розроблена для забезпечення високої контрастності та високої оптичної щільності для отримання високоякісних діагностичних зображень на принтерах AGFA Drystar 5300, Drystar 5302, Drystar 550x, Drystar Axys.
Окрім того, з матеріалів, доступних на веб-порталі Prozorro, вбачаються наполегливі рекомендації представництва Agfa Healthcare NV в Україні використовувати в принтерах для сухого друку Drystar оригінальні витратні матеріали виробництва Agfa.
Таким чином, за позиціями №2 та №3 не існує еквівалента в принципі, отже учасники фактично можуть запропонувати за даною позицією лише і тільки продукцію одного виробника - компанії AGFA (Бельгія) – термічну плівку для сухого друку DRYSTAR DT 5.000І B.
Окрім того, за загально прийнятими правилами дистрибуції медичної продукції світових брендів, в т.ч. Agfa, Colenta, Carestream, Fuji, Sony тощо, які є конкуруючими суб’єктами на світовому ринку, якщо не допускається, то принаймні обмежується можливість повноцінної дистрибуції одним і тим же суб’єктом господарювання продукції різних конкуруючих виробників (брендів). Зазначене правило має своє підґрунтя не лише з суто етичних міркувань, а й через унікальність закритих медичних систем візуалізації, про що зазначалось вище. Таким чином, об’єднуючи в одному предметі закупівлі за даною Процедурою продукцію конкуруючих виробників (брендів) за специфічними (нетрадиційними) технологіями відображення рентгенівського зображення (технологія сухого друку), Замовник не лише порушує усталену практику закупівлі витратних матеріалів для продукції, яка випускається під загально відомими торгівельними марками, а фактично усуває від участі в Процедурі тих офіційних дистриб’юторів та дилерів відповідних брендів Agfa або Colenta, Carestream, Fuji які за загальноприйнятими світовими стандартами працюють лише з продукцією одного конкретного виробника (а не з обома конкуруючими брендами), та які могли б запропонувати дійсно конкурентоспроможну ціну. Таким чином, в даній Процедурі закупівлі надати пропозицію фактично зможуть лише особи, які всупереч світовій практиці «здатні» діяти одночасно як від імені виробника, який випускає продукцію під торгівельними марками Drystar™ та Agfa™, тобто, знов-таки, коло таких суб’єктів не просто обмежено, а заздалегідь визначено.
Отже, в даній Процедурі закупівлі зможуть взяти участь, фактично, лише виробник конкретного товару з предмету закупівлі Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I MAMMO 20х2, або учасники, що пройшли авторизацію від цього виробника (його офіційного представника), тобто коло таких господарюючих суб’єктів, очевидно, заздалегідь визначено та обмежено.
З огляду на зазначене, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалентів/аналогів) за позиціями №2 та №3 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції (№2 та №3) та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованими представниками такого виробника. продукції.
Отже, включення згаданої товарної за позиціями №2 та №3 є Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I MAMMO 20х25, що не має еквівалентів/аналогів) до загального переліку товарів предмету закупівлі, спотворює добросовісну конкуренцію серед учасників в цілому, оскільки відбувається фактичне обмеження кола потенційних учасників в даній процедурі та дискримінація потенційних учасників, які не є виробником або авторизованими представниками виробника продукції за позиціями №2 та №3, по відношенню до виробника такої продукції та/або його авторизованих представників, що не відповідає вимогам ст. ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згаданих товарних позицій №2 та №3, а саме Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I MAMMO 20х25, або виділити її в окремий лот.
У випадку ігнорування даного звернення, залишаємо за собою право звернутися до компетентних державних органів, в т.ч. що здійснюють захист економічної конкуренції, контроль за використанням бюджетних коштів тощо, та вдатися до заходів громадського впливу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 11:15
Вирішення:
Добрий день! На вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що тендерна документація складена у відповідності до п.3 ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», яка містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (Додаток №2) та Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708. В технічній специфікації тендерної документації зазначено, що якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, то слід розуміти у значені «або еквівалент». Тому Замовник під час формування Тендерної документації самостійно визначає технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах товару, фінансування, тощо. Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право посилатися на певну торгівельну марку або виробника, а тому зазначення конкретних назв плівок з медико-технічними вимогами жодним чином не є дискримінацією, чи таким що обмежує коло учасників, оскільки Замовником вказано про можливість подачі еквіваленту учасниками. Зазначена в Додатку 2 Тендерної документації Суха медична плівка Drystar DT 5.000I B 35х43 №100 арк або еквівалент – 6 кор. належать до продукції фотопластини та фотоплівки, застосування цих плівок рентгенологія і розроблені вони спеціально для отримання рентгенологічних зображень в рентген кабінетах медичних закладів, а тому не є ексклюзивною, оскільки існує повноцінний еквівалент даної плівки ОНІКО ДТ 5000І, що виробляється компанією ОНІКО. Ця плівка ОНІКО ДТ 5000І є повністю сумісною з принтерами DRYSTAR. Дана плівка забезпечує необхідну якість друку знімків, яка відповідає якості плівки DRYSTAR DT 5.000І B. Ці плівки мають в своєму складі металеве срібло 0,9г/м2, а також параметри оптичної щільності, грубої вуалі, мають такі самі критерії визначення, як і звичайні рентгенологічні плівки. Dmin, Dmax, тощо і застосовуються тільки в рентгенології. Щодо зазначеної плівки - Суха медична плівка DRYSTAR DT5000І MAMMO 20х25 № 100 або еквівалент – 60 кор. , то ця плівка також належать до продукції фотопластини та фотоплівки, застосовуються ці плівки в мамографічних кабінетах рентгенологічних відділень для отримання рентгенологічних зображень молочної залози у жінок, тому не є ексклюзивною, оскільки існує повноцінний еквівалент даної плівки ОНІКО ДТ 5000І МАММО, що виробляється компанією ОНІКО. Ця плівка ОНІКО ДТ 5000І МАММО є повністю сумісною з принтерами DRYSTAR. Дана плівка забезпечує необхідну якість друку знімків, яка відповідає якості плівки DRYSTAR DT 5.000І МАММО.
Зважаючи на вищевикладене Замовник вважає, що не порушує принципи здійснення публічних закупівель, і встановлені вимоги до медико-технічних вимог Додатку №2 не призводить до дискримінації учасників та обмеження кола учасників і не порушує принципи добросовісної конкуренції, оскільки в учасників є право пропонувати еквівалент і учасники можуть пропонувати плівки від будь-яких виробників
Законом України «Про публічні закупівлі» не заборонено встановлювати у тендерній документації до технічних, якісних характеристик предмета закупівлі встановлювати вимоги до плівок у відповідності до наших потреб.
На підставі вищевикладеного, ваша вимога не підлягає задоволенню, оскільки Замовник не зобов’язаний виділяти лоти (Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I B 35x43x100 та Суха медична плівка DRYSTAR DT 5.000I MAMMO 20х25), бо Законом України «Про публічні закупівлі» та Порядком визначення предмету закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 не заборонено Замовнику посилатися на певну торгівельну марку або виробника та встановлювати вимоги до предмету закупівлі, оскільки Замовником у тендерній документації надано право учасникам пропонувати еквіваленти плівок.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
18.02.2022 17:16