• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектної документації по об’єкту: Нове будівництво будівлі нежитлового призначення за адресою: м. Миколаїв, вул. Озерна, 43 (ДК 021:2015: 71242000-6 – Підготовка проектів та ескізів, оцінювання витрат)

Торги відмінено

1 461 552.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 307.76 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 11:51 - 21.02.2022 10:00
Вимога
Вирішена

щодо відвідування об'єкту

Номер: ff3121b028cd4ff59ec3a7c2b671cb8d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-004790-b.b1
Назва: щодо відвідування об'єкту
Вимога:
Шановний Замовник! Ознайомившись зі змістом тендерної документації, вважаємо, що окремі її умови не відповідають вимогам законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі», порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію. Насамперед, це стосується вимоги про зобов'язання учасників надання Акту обстеження об’єкту з підписами уповноваженої особи Учасника та Замовника, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його тендерної пропозиції. Вважаємо, що дана вимога є дискримінаційною, що порушує статтю 5 Закону, так як Учасники з інших регіонів або не резиденти не мають часу це здійснити. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням паперового акту огляду. Варто зазначити, що для коректного розрахунку вартості тендерної пропозиції, замовнику достатньо технічне завдання на проектування, і необхідність огляду об'єкту була б недоречною. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання двостороннього акту огляду об'єкту будівництва до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Зазначаємо, що дискримінаційними умовами є умови, які обмежують конкуренцію, необґрунтовано звужують коло потенційних учасників закупівель, перешкоджаючи певним учасникам, які спроможні виконати умови договору, брати участь у конкурсі. Враховуючи вищенаведене вимога про зобов'язання учасників надання Акту обстеження об’єкту з підписами уповноваженої особи Учасника та Замовника, що засвідчує огляд учасником об'єкта до подачі його тендерної пропозиції, не є дискримінаційною вимогою. Кожен учасник закупівлі спроможний провести огляд об’єкту з представником замовника, ця вимога ніяк не обмежує коло потенційних учасників. Крім того будівля, що підлягає проектуванню є об’єктом незавершеного будівництва та для повного визначення обсягу робіт з проектування обов’язково необхідно проведення візуального обстеження об’єкту.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так