• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування та ремонту автомобілів (код ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»)

Торги не відбулися

290 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 900.00 UAH
Період оскарження: 15.02.2022 08:53 - 27.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги

Номер: e37d2b40169a476eb6a76216086b46de
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-15-000437-b.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
"Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації(СТО повинна бути розміщена в радіусі 10 км. та мати зручні під’їзди з вулиці. Транспортні засоби Замовника розміщуються за адресою: м. Київ, Михайлівська площа 1) як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замоник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше радіусі 10 км. Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимогаємо взагалі прибрати вимогу стосовтно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника."
Вирішення: Шановний Учаснику! У відповідь на Вашу вимогу від 15.02.2022 (ідентифікатор UA-2022-02-15-000437-b.b1) повідомляємо таке. 1. З урахуванням вимог постанов Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету» та від 26.12.2011 № 1399 «Про встановлення ліміту легкових автомобілів, що обслуговують органи виконавчої влади», а також щорічного обмеженого фінансування, автопарк Міністерства закордонних справ України є обмеженим, як в частині кількості транспортних засобів, так і в частині наявності нових транспортних засобів. Зазначене на постійній основі призводить до необхідності технічного обслуговування та ремонту наявних транспортних засобів, які, з урахуванням специфіки роботи МЗС, повинні бути приведені до належного стану у найкоротші терміни. Специфіка роботи Міністерства закордонних справ України полягає у наступному. Дипломатична служба – це державна служба особливого характеру, яка полягає у професійній діяльності посадових осіб дипломатичної служби, пов’язаній з реалізацією зовнішньої політики України, захистом національних інтересів України у сфері міжнародних відносин, а також прав та інтересів громадян і юридичних осіб України за кордоном (ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі»). Відповідно до пункту 3 Положення про Міністерство закордонних справ України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України, основними завданнями МЗС, серед іншого, є захист національних інтересів України у сфері міжнародних відносин, а також захист дипломатичними засобами і методами суверенітету, міжнародної безпеки, територіальної цілісності та непорушності кордонів України, її політичних, торговельно-економічних, культурних, гуманітарних та інших інтересів. Враховуючи ситуацію, пов’язану з вкрай загостреною безпековою складовою суверенітету та територіальній цілісності України, посадовими особами МЗС на постійній основі вживаються заходи, спрямовані на вирішення зовнішньополітичних питань міжнародного характеру. Такі заходи пов’язані з постійними перевезеннями посадових осіб як на території міста Києва, так і на території України (включаючи місцевість, по якій можуть проїхати лише спеціалізовані транспортні засоби (наприклад, демаркаційні). Відтак, знаходження станцій технічного обслуговування транспортних засобів на відстані більше ніж 10 кілометрів від приміщення МЗС може вкрай негативно вплинути на реалізацію функцій МЗС, що полягають у невідкладному реагуванні на будь-які ситуації, що загрожують територіальній цілісності України, у зв’язку з відсутністю необхідної кількості наявних транспортних засобів у належному експлуатаційному стані. 2. Крім того, під час виставлення вимоги щодо знаходження станцій технічного обслуговування на відстані не більше ніж 10 кілометрів від приміщення МЗС, Міністерством безумовно враховувалися основні принципи здійснення публічних закупівель, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Так, перед оголошенням в установленому порядку процедури закупівлі послуг з технічного обслуговування та ремонту автомобілів (код ДК 021:2015:50110000-9 «Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання»), МЗС проведено аналіз ринку щодо достатньої конкуренції та наявності станцій технічного обслуговування на визначеній відстані. Так, за даними сервісу Google Maps, в радіусі 10 кілометрів від приміщення МЗС (площа Михайлівська, 1) знаходяться близько 280 станцій технічного обслуговування, що в будь-якому разі не обмежує участь таких потенційних учасників у процедурі закупівлі. 3. Службовими транспортними засобами Міністерства закордонних справ України перевозяться керівництво та інші посадові особи МЗС. Серед таких посадових осіб наявні особи, стосовно яких здійснюється державна охорона. Крім того, як зазначалося вище, в розпорядженні МЗС наявні транспортні засоби спеціалізованого призначення (демаркаційні автомобілі, автомобілі, призначені для перевезення дипломатичної пошти, тощо). У зв’язку з цим, транспортні засоби, які направляються на технічне обслуговування або ремонт, супроводжуються працівниками дипломатичної служби та/або працівниками Управління державної охорони відповідно. З огляду на обмежені людські ресурси, а також велику кількість завдань, що виконуються такими посадовими особами, знаходження станцій технічного обслуговування на відстані більше 10 кілометрів від приміщення МЗС може значно вплинути на якість, швидкість та кількість виконуваних завдань посадовими особами. 4. Орієнтовна вартість закупівлі формувалася з урахуванням вимог Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, шляхом аналізу цін на ринку зі співвідношенням факторів попиту та пропозиції, отримання комерційних пропозицій, потреб МЗС, а також реального фінансування МЗС на 2022 рік. Так, МЗС під час формування ціни на закупівлю (у тому числі і на закупівлю дизельного пального та бензину) МЗС не враховувалися значні витрати на доставку транспортних засобів власними силами на станції технічного обслуговування на відстань більше ніж 10 кілометрів від приміщення МЗС. Водночас, МЗС не вбачає за доцільне передбачити вимогу у технічній специфікації у закупівлі щодо зобов’язання учасника здійснювати доставку транспортних засобів МЗС до станції технічного обслуговування власними силами, оскільки зазначене безпосередньо вплине на кількість отриманих послуг в рамках загальної ціни закупівлі. У зв’язку з викладеними аргументами, вимушені відхилити Вашу вимогу.
Статус вимоги: Відхилено