• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ролики

1. Найменування замовника*. Філія «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 40081389 3. Місцезнаходження замовника*. 02099, м. Київ, вул. Санаторна 12/1 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Ролики», код 42410000-3 (Підіймально-транспортувальне обладнання) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: «Ролики», код 42410000-3 (Підіймально-транспортувальне обладнання) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: загальна – 4320 штук 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. відповідно до документації, вул. Кар’єрна, 2, селище Суботці, Знам’янський район, Кіровоградська область, Україна, 27444. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 3 933 792,24 грн (Три мільйона дев’ятсот тридцять три тисячі сімсот дев’яносто дві гривні, 24 коп.), разом з ПДВ., за кошти власного бюджету (кошти від господарської діяльності підприємства). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: протягом 10 днів з моменту надання заявки Замовником але не пізніше 31.12.2022, допускається дострокова поставка Товару/Продукції за погодженням Замовника 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій:02.03.2022 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору (протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з дати реєстрації податкової накладної за поставлену Продукцію та при наданні документів, передбачених пунктом 7.1 проекту Договору) 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 39 337,92 грн (Тридцять дев’ять тисячі триста тридцять сім гривень, 92 коп.). 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): гарантія, а саме: – банківська гарантія, умови – відповідно до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, окрім того, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: визначається електронною системою закупівель. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: «Ролики», код 42410000-3 (Підіймально-транспортувальне обладнання) визначений відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»– 1% 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. 19. Вид закупівлі - процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень, - відкриті торги; 20. Застосовані критерії оцінки - ціна.

Торги не відбулися

3 933 792.24 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 39 337.92 UAH
Період оскарження: 14.02.2022 16:53 - 26.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

щодо ціни

Номер: addb389e44f642e9914705b693afd7c4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013813-b.c1
Назва: щодо ціни
Вимога:
Шановні панове! Закупівля UA-2022-02-14-013813-b на суму 3 933 792,24 грн. з ПДВ. Подання пропозицій до по 02-03-2022, 18:00. Аукціон – з 03-03-2022, 15:47. У зв’язку з тим, що вказаний Замовником рівень ціни не відповідає рівню цін, які сформувались на ринку протягом 2021 року, звертаємося до Замовника з проханням розглянути можливість підвищення рівня цін. Насамперед на зміну вартості вплинули наступні фактори: 1. Зросла вартість металу та основної сировини, а саме: - металобрухт, феросплави, зв’язуючі елементи та ін. - до 64,26%; 2. З 01.12.2021 року відбулось підвищення рівня мінімальної заробітної плати, що призвело до збільшення витрат на оплату праці на підприємстві. 3. Індекс цін виробників готових металевих виробів в межах України за 2021 рік склав 143,8%. 4. . Індекс цін виробників виробів склавсополімерів (комплекс рецептурних полімерів) в межах України за 2021 рік склав – 214% 5. Зростання цін на енергоносії в 2021р склало: - газ - в 4,85 рази - електроенергія – в 1,67 рази. Треба відмітити, що тенденція зростання збережеться і в 2022 році. Пропонуємо збільшити бюджет наведеної чи майбутніх закупівель, за предметом закупівлі «(42419000-6Частини підіймально-транспортувального обладнання)» до рівня ринкових, а саме на 42-45%.
Вирішення: Вітаю, Вашу вимогу передано для опрацювання по суті до профільного відділу. На даний час, внесення змін в очікувану вартість закупівлі, вважаємо недоцільним тому, що: - Закупівля передбачена витягом із Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» на 2022 рік, затвердженого рішенням Комісії із формування Зведеного плану закупівель АТ «Укрзалізниця» та проводиться за напрямом фінансування «МТР» відповідно до річного плану закупівель на 2022 рік філії «Центр управління промисловістю» АТ «Укрзалізниця»; - Очікувана вартість закупівлі визначена на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», відповідно до Положення про порядок визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в АТ «Укрзалізниця» затвердженого рішенням правління АТ «Укрзалізниця» від 26.11.2021 № Ц-56/135 Ком.т., з врахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»; - При визначенні очікуваної вартості проведено моніторинг ринку, а саме: направлено запити та отримано комерційні пропозиції від потенційних Учасників процедури закупівлі. На дату оприлюднення оголошення про Закупівлю очікувана вартість визначена розміром 3 933 792,24 грн (Три мільйона дев’ятсот тридцять три тисячі сімсот дев’яносто дві гривні, 24 коп.), разом з ПДВ.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2022 18:48