• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з організації шкільного харчування (сніданки)

Торги не відбулися

21 271 564.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 106 357.82 UAH
Період оскарження: 14.02.2022 16:43 - 13.03.2022 00:00
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: 4470a79e5e8d482eb6d6aab1ed546346
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013633-b.a2
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовник! Пункти 2.1, 2.2. розділу 2 містять вимогу подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці. 2.2. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ на працівників (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), які зазначені у цій довідці, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2.3. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати на кожного працівника, який зазначений у цій довідці особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду. 2.4. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на працівників, які зазначені у цій довідці, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці, надати сертифікат чи відповідну довідку документ, тощо, що підтверджує факт отримання 1-ї дози щеплення («Жовтий» COVID-сертифікат) або підтверджує факт отримання повної вакцинації («Зелений» COVID-сертифікат). Дана вимога в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, з наступних підстав. Замовник в тендерній документації не обґрунтував необхідність встановлення умови викладеної у вказаних пунктах розділу 2. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності вказану кількість працівників (а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, нашого підприємства. Таку ж позицію висвітлено у рішеннях органу оскарження, зокрема рішеннях №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р., № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018р., № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р., та інших Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! В першу чергу, повідомляємо Вам, що замовник діє виключно в межах законодавства України, в тому числі Закону Україні «Про публічні закупівлі». А так само, тендерна документація розроблена в відповідно до законодавства України, в тому числі Закону Україні «Про публічні закупівлі». По друге, хочемо наголосити Вам на більш детальне вивчення/аналіз Вами умов/вимог тендерної документації. Так як, умовами тендерної документації, зокрема, Додатком 2 до тендерної документації пунктом 6 передбачено дислокацію навчальних закладів освіти, де зазначено інформацію про 30 (тридцять) навчальних закладів із їх адресою, куди будуть надаватись послуги щодо цієї процедури закупівлі. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що послуги повинні відповідати вимогам державних стандартів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, вимогам, зокрема, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі – Постанова №305). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови №305 пунктом 3 визначено, що аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку; а пунктом 15 цієї постанови визначення, що способами організації харчування є, зокрема, організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Повідомляємо, що у штаті навчальних закладів освіти, які підпорядковані Замовнику, та які визначені Додатком 2 до тендерної документації, де будуть надаватись послуги щодо процедури закупівлі - відсутні працівники для надання послуг щодо процедури закупівлі. Саме тому Додатком 2 до тендерної документації в пункті 3 цього додатку було детально розписано особливості надання послуг щодо процедури закупівлі, зокрема: 1) розписано, що спосіб організації харчування - постачальником послуг з харчування (аутсорсинг), 2) а закладів, куди будуть надаватись ці послуги 30 (тридцять). Разом з тим, враховано Постанову №305 в частині використання матеріально-технічної бази закладів освіти підпорядкованих Замовнику, а саме їдальні (харчоблоку тощо). Крім цього, при розроблені тендерної документації, зокрема, щодо вимог Додатку 1 до тендерної документації було враховано Наказ Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2208 від 30.10.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» щодо встановлення вимог. Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що Ви не дуже добре розумієте норми законодавства в частині надання послуг щодо процедури! Тому, допомагаємо Вам зрозуміти чому Додатком 1 пунктом 2 передбачено, зокрема, не менше тридцяти кухарів; не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників) та відповідно інші документи передбачені цим пунктом Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, для надання послуг щодо процедури закупівлі, у кожному з тридцяти навчальних закладів освіти, які підпорядковані Замовнику, які визначені Додатком 2 до тендерної документації, де будуть надаватись послуги щодо процедури закупівлі, повинно бути хоча б по одному працівнику, зокрема, кухар, мийник посуду або кухонний працівник (робітник) та відповідно документи, які підтверджують відповідність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які визначені пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації. Щодо позиції органу оскарження в сфері публічних закупівель щодо цього питання, Ви можете знайти різні позиції суперечливі одна одній, адже кожен випадок індивідуальний. Тому, не можна брати до уваги лише позицію, яка зручна для Вас. Враховуючи все вищевикладене, Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію, а лише хоче пересвідчитись у можливості учасників якісно надавати послуги щодо процедури закупівлі великій кількості навчальних закладів, де знаходиться велика кількість дітей, які підпорядковані Замовнику. Адже шкільне харчування дітей дуже важливе та знаходиться на контролі батьків, влади, перевіряючих органів у сфері харчування тощо. Тому, закликаємо всіх учасників процедури закупівлі, в тому числі Вас, як потенційного учасника, поставитись дуже серйозно та виважено до цієї процедури закупівлі, не зривати її процес, адже головними споживачами цієї послуги є діти!
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Внесення змін до ТД

Номер: c758e50fd25548df82336d22a36d84d9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013633-b.a1
Назва: Внесення змін до ТД
Вимога:
Доброго дня Шановний Замовник! Пункти 2.1, 2.2. розділу 2 містять вимогу подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою Таблиці 2, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці. 2.2. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, надати документ на працівників (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), які зазначені у цій довідці, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці, що засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/співвиконавцем (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). 2.3. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надати на кожного працівника, який зазначений у цій довідці особисту медичну книжку встановленого МОЗ зразка (відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150), в якій має бути відмітка про допуск до роботи, що підтверджує своєчасність проходження медичного огляду. 2.4. До довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід на працівників, які зазначені у цій довідці, а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників); -технолога або особи, яка виконує такі функції та має досвід роботи на посаді технолога; - інженера з охорони праці або особу, яка відповідальна за охорону праці, надати сертифікат чи відповідну довідку документ, тощо, що підтверджує факт отримання 1-ї дози щеплення («Жовтий» COVID-сертифікат) або підтверджує факт отримання повної вакцинації («Зелений» COVID-сертифікат). Дана вимога в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» є дискримінаційною, з наступних підстав. Замовник в тендерній документації не обґрунтував необхідність встановлення умови викладеної у вказаних пунктах розділу 2. Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають в наявності вказану кількість працівників (а саме: -не менше тридцяти кухарів; -не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників), що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, нашого підприємства. Таку ж позицію висвітлено у рішеннях органу оскарження, зокрема рішеннях №10669-р/пк-пз від 29.05.2020р., № 10188-р/пк-пз від 03.10.2018р., № 9941-р/пк-пз від 26.09.2018р., та інших Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного Комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний Учаснику! В першу чергу, повідомляємо Вам, що замовник діє виключно в межах законодавства України, в тому числі Закону Україні «Про публічні закупівлі». А так само, тендерна документація розроблена в відповідно до законодавства України, в тому числі Закону Україні «Про публічні закупівлі». По друге, хочемо наголосити Вам на більш детальне вивчення/аналіз Вами умов/вимог тендерної документації. Так як, умовами тендерної документації, зокрема, Додатком 2 до тендерної документації пунктом 6 передбачено дислокацію навчальних закладів освіти, де зазначено інформацію про 30 (тридцять) навчальних закладів із їх адресою, куди будуть надаватись послуги щодо цієї процедури закупівлі. Пунктом 2 Додатку 2 до тендерної документації визначено, що послуги повинні відповідати вимогам державних стандартів, чинним нормативним документам, затвердженим у встановленому законодавством України порядку, вимогам, зокрема, Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» від 24 березня 2021 р. № 305 (далі – Постанова №305). Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Постанови №305 пунктом 3 визначено, що аутсорсинг - спосіб організації харчування здобувачів освіти/дітей, що передбачає виготовлення та реалізацію готових страв оператором ринку харчових продуктів, який здійснює постачання послуг з харчування, з використанням матеріально-технічної бази закладу освіти або закладу оздоровлення та відпочинку; а пунктом 15 цієї постанови визначення, що способами організації харчування є, зокрема, організація харчування постачальником харчових продуктів та/або послуг з харчування (кейтеринг або аутсорсинг). У такому разі штат їдальні (харчоблоку), буфету не належить до штатного розпису відповідного закладу. Повідомляємо, що у штаті навчальних закладів освіти, які підпорядковані Замовнику, та які визначені Додатком 2 до тендерної документації, де будуть надаватись послуги щодо процедури закупівлі - відсутні працівники для надання послуг щодо процедури закупівлі. Саме тому Додатком 2 до тендерної документації в пункті 3 цього додатку було детально розписано особливості надання послуг щодо процедури закупівлі, зокрема: 1) розписано, що спосіб організації харчування - постачальником послуг з харчування (аутсорсинг), 2) а закладів, куди будуть надаватись ці послуги 30 (тридцять). Разом з тим, враховано Постанову №305 в частині використання матеріально-технічної бази закладів освіти підпорядкованих Замовнику, а саме їдальні (харчоблоку тощо). Крім цього, при розроблені тендерної документації, зокрема, щодо вимог Додатку 1 до тендерної документації було враховано Наказ Міністр розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2208 від 30.10.2020 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері організації харчування в закладах освіти» щодо встановлення вимог. Враховуючи викладене, можна дійти висновку, що Ви не дуже добре розумієте норми законодавства в частині надання послуг щодо процедури! Тому, допомагаємо Вам зрозуміти чому Додатком 1 пунктом 2 передбачено, зокрема, не менше тридцяти кухарів; не менше тридцяти мийників посуду або не менше тридцяти кухонних працівників (робітників) та відповідно інші документи передбачені цим пунктом Додатку 1 до тендерної документації. Тобто, для надання послуг щодо процедури закупівлі, у кожному з тридцяти навчальних закладів освіти, які підпорядковані Замовнику, які визначені Додатком 2 до тендерної документації, де будуть надаватись послуги щодо процедури закупівлі, повинно бути хоча б по одному працівнику, зокрема, кухар, мийник посуду або кухонний працівник (робітник) та відповідно документи, які підтверджують відповідність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які визначені пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації. Щодо позиції органу оскарження в сфері публічних закупівель щодо цього питання, Ви можете знайти різні позиції суперечливі одна одній, адже кожен випадок індивідуальний. Тому, не можна брати до уваги лише позицію, яка зручна для Вас. Враховуючи все вищевикладене, Замовник жодним чином не обмежує конкуренцію, а лише хоче пересвідчитись у можливості учасників якісно надавати послуги щодо процедури закупівлі великій кількості навчальних закладів, де знаходиться велика кількість дітей, які підпорядковані Замовнику. Адже шкільне харчування дітей дуже важливе та знаходиться на контролі батьків, влади, перевіряючих органів у сфері харчування тощо. Тому, закликаємо всіх учасників процедури закупівлі, в тому числі Вас, як потенційного учасника, поставитись дуже серйозно та виважено до цієї процедури закупівлі, не зривати її процес, адже головними споживачами цієї послуги є діти!
Статус вимоги: Відхилено