• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000» та «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 10 000» (Код за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії)

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області. 2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону). 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159. 4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Катеренчук Дарія Сергіївна, головний спеціаліст, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com. 6. Вид предмета закупівлі: Роботи. 7. Конкретна назва предмета закупівлі: «Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000» та «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 10 000». 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії. 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: «Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000» та «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 10 000» (Код за ДК 021:2015: 71350000-6 — Науково-технічні послуги в галузі інженерії). Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27. 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Оплата робіт здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після підписання Сторонами Акту приймання – передачі робіт шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 100 000,00 грн. (один мільйон сто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено. 16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника. 19. Період уточнення інформації про закупівлю: «18» лютого 2022 року час 0000 год. 20. Кінцевий строк подання пропозицій: «23» лютого 2022 року час 0000 год. 21. Розмір забезпечення пропозиції: 5 000,00 грн. (п’ять тисяч гривень 00 копійок). 21. Вид забезпечення пропозиції: Електронна гарантія (електронна банківська гарантія). 22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія). Вид забезпечення пропозиції: банківська гарантія (електронна банківська гарантія). Умови надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (далі — вимоги). 23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично. 25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.

Завершена

1 100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 11 000.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2022 16:27 - 18.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру

Номер: 269c791f163b429a89e42ed78e52e35c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013171-b.c3
Назва: Звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Вимога:
14 лютого 2022 року Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області (надалі - Замовник) оголосила спрощену закупівлю (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-14-013171-b) за предметом: «Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000» та «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 10 000» (ДК 021:2015: 71350000-6 – Науково-технічні послуги в галузі інженерії) (надалі – Закупівля). Однак, Замовником було неправильно визначено вид предмета закупівлі («Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади»), що призвело до порушення порядку проведення процедури закупівлі. Так, предметом даної Закупівлі є «Роботи з аерофотозйомки території з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки», щодо якої Замовник визначив вид предмета закупівлі – як «роботи». Відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону цей Закон застосовується до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Порядок визначення предмета закупівлі затверджено наказом Мінекономіки України від 15.04.2020 р. № 708 (надалі – Порядок № 708). Цей Порядок № 708 встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (надалі – Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Згідно із п. 3 Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. При визначенні предмета закупівлі замовник має дотримуватись визначень термінів «товари», «роботи» та «послуги», наведених у статті 1 Закону. Послугами згідно із п. 21 ч. 1 ст. 1 Закону є будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, найм (оренда), лізинг, а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт, поточний ремонт з розробленням проектної документації. Роботами у розумінні Закону (п. 28 ч.1 ст. 1) є розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Враховуючи, що наведений у п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону перелік робіт не містить роботи з аерофотозйомки території, в тому числі з подальшим виконанням топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки, зазначений предмет Закупівлі належить до «послуг». До того ж у п. 27 ч. 1 ст. 1 Закону чітко передбачено, що аерофотозйомка є супровідною роботам послугою, вартість якої не може перевищувати вартості самих робіт. Оскільки, у предметі Закупівлі не зазначено жодних робіт, які могли б супроводжуватися такою послугою як аерофотозйомка, то ще раз наголошуємо на неправильності визначення виду предмета закупівлі. Окрім того, є невірно визначеним код ДК предмету закупівлі. Так, у відповідності до Єдиного закупівельного словника належним у даному випадку є код ДК 021:2015:71354200-6 – Послуги з топографічної аерофотозйомки. Отже, Замовник повинен був визначити видом предмета закупівлі – «послуги», що крім всього впливає на порядок проведення процедури закупівлі. Так, дана Закупівля проводиться за процедурою «Спрощена закупівля». В той же час, при правильному визначенні виду предмета цієї Закупівлі як «послуги» та з врахуванням очікуваної вартості закупівлі (1 100 000,00 грн.), відповідно до положень п. 1 ч. 1 ст. 3 Закону ця закупівля повинна була проводитись відповідно до Розділу ІV Закону, а саме: «Відкриті торги». Отже, помилкове визначення видом предмета цієї Закупівлі як «роботи» дозволило Замовнику уникнути проведення такої процедури закупівлі як «Відкриті торги» і є підставою для адміністративної відповідальності для службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, передбаченої статтею 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Таким чином, Замовником було грубо порушено визначення виду предмета та коду ДК даної Закупівлі та порядок проведення процедури закупівлі. Враховуючи викладене, просимо: внести зміни до виду предмета Закупівлі та привести його у відповідність до вищезазначених вимог (ідентифікатор закупівлі UA-2022-02-14-013171-b).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 51b5c349e99645808ab75490cbd77d28
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013171-b.b2
Назва: Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі UA-2022-02-14-013171-b ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить спрощену закупівлю послуг: «Роботи з аерофотозйомки території Таїровської територіальної громади з подальшим виконанням: «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000» та «Топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 10 000» (далі – Закупівля). У пункті 1.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі Замовник серед іншого вимагає наступне обладнання: «літальний апарат, з GPS-приймачем, цифровою фотокамерою не менш ніж 24 мега пікселя для отримання якісної інформації про рельєф та місцевість, для виконання аерофотознімальних робіт (аерознімання) – не менше 1 одиниць; квадрокоптер, з камерою роздільної здатності не менше 20 Мп – не менше 2 одиниць; двочастотних GPS-приймачів - не менше -2 одиниць; нівелір для нівелювання не гірше 2 класу 1 одиниця; електронні тахеометри - не менше -1 одиниця. Вважаємо вимогу Замовника щодо надання учасниками в складі пропозиції та підтвердження наявності у них у власності/користуванні такої кількості різного обладнання, що не має прямого відношення до предмету закупівлі дискримінаційною, антиконкурентною та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Вказане обґрунтовується наступним. Послуги, що є предметом даної спрощеної закупівлі та визначені в п.5 Технічної специфікації (додаток №1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі) виконуються з застосуванням безпілотних літальних апаратів (БПЛА), електронних тахеометрів та GPS-приймачів. Для автоматизації даних робіт необхідно використовувати геоінформаційне програмне забезпечення, яке дає змогу виконувати всі обчислення та формувати топозйомку в цифровому та графічному вигляді. Це, в свою чергу, означає, що для здійснення топографічного знімання за даною закупівлею, учаснику достатньо мати у власності/користуванні БПЛА з GPS-приймачем та цифровою фотокамерою, електронний тахеометр та двочастотні GPS-приймачі, що підтверджено тривалим та успішним досвідом виконання нами послуг, аналогічних предмету цієї закупівлі. Водночас вимога Замовника мати у власності/користуванні: квадрокоптери та нівеліри означає вимагати від Учасника надання техніки, яка не потрібна та не буде використовуватись при наданні послуг та вказує на штучне завищення кількості необхідного обладнання та матеріально-технічної бази. У разі наявності в учасника БПЛА, електронних тахеометрів та двочастотних GPS-приймачів, немає жодної необхідності мати серед власного або залученого обладнання квадрокоптери та нівелір, оскільки квадрокоптер являється різновидом безпілотних літальних апаратів (БПЛА), а сама назва «квадрокоптер» вказує виключно на конструкцію повітряного безпілотного апарату, тому учаснику незрозуміла вимога Замовника окремо встановлювати вимогу наявності БПЛА та окремо квадрокоптера без зазначення альтернативної можливості надання або БПЛА, або квадрокоптера. Нівелір – вимірювальний пристрій, який на сьогоднішній день є застарілим та не забезпечує належний рівень швидкості та якості топографічного знімання, на відміну від високоточних електронних тахеометрів та високоточних GPS-приймачів. Замовником у тендерній документації ніяк не обґрунтована така велика кількість обладнання, яке вимагається від учасників. Перелік обладнання вказаний без словосполучень «та/або», тому фактично учасники позбавлені можливості брати участь в закупівлі, якщо не мають у власності/користуванні квадрокоптерів та нівеліра при цьому маючи у власності/користуванні інші БПЛА, електронні тахеометри та двочастотні GPS-приймачі замість застарілих нівелірів. Враховуючи вищенаведене Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції й дискримінації встановив вищевказані надлишкові вимоги, чим обмежив законні права на нашу участь в Закупівлі, а також інших потенційних учасників, адже Учасник, який має серед власного та залученого обладнання безпілотні літальні апарати із встановленими високоточними камерами та GPS-приймачем, електронні тахеометри, двочастотні GPS-приймачі, водночас не маючи квадрокоптерів та нівеліра, не має можливості прийняти участь у цій закупівлі. Даний висновок в аналогічній справі підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 18516 від 12.08.2021 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-07-16-005200-b за посиланням https://prozorro.gov.ua/search/tender?text=UA-2021-07-16-005200-b) та іншими рішеннями АМКУ щодо неправомірності встановлення дискримінаційних вимог, що значно звужують коло потенційних учасників. Дії Замовника в частині встановлення у наведених вище вимог порушують норми ч.1,4 ст.5 та ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Вимагаємо внести зміни в п.1.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі щодо включення сполучника «або» між вимогою наявності БПЛА та вимогою наявності квадрокоптерів та виключення вимоги наявності нівеліра. Внесення цих змін усуне дискримінаційність вимог документації спрощеної закупівлі та значно розширить коло потенційних учасників Закупівлі, які зможуть надати або БПЛА або квадрокоптер (як різновид БПЛА), забезпечуючи при цьому необхідний результат відповідно до Технічного завдання Закупівлі. У разі залишення даної вимоги без уваги, залишаємо за собою право, як рівноцінного учасника спрощеної закупівлі на звернення до контролюючих органів та суду з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності Замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і в наслідок яких порушено законні інтереси учасника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Залишено без розгляду

Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі

Номер: 826e33dd2fb143ddb94863a652f02ff4
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-013171-b.b1
Назва: Вимога до Замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі
Вимога:
Відповідно до пункту 2.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області від 14.02.2022 р. Учасник повинен надати Довідку довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника та скріплена печаткою (у разі її використання) про підтвердження наявності у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з надання послуг, що є предметом закупівлі, в тому числі наявність: - сертифікованих інженерів-геодезистів не менше 2-х працівників, у том числі один з яких за напрямами: 1. основні геодезичні роботи; 2. загальнодержавні топографічні знімання; 3. інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання; - сертифікованого інженера-землевпорядника, в кількості не менше 1-го працівника. Вимога, щодо наявності в Учасника інженера-геодезиста одночасно за 3-ма напрямами виконання топографо-геодезичних і картографічних робіт – основні геодезичні роботи; загальнодержавні топографічні знімання; інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання є дискримінаційною та такою, що штучно обмежує потенційне коло учасників, які можуть надавати послуги з предмету закупівлі з залученням сертифікованих інженерів-геодезистів. Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують норми ч.4 ст. 5 та ч.5 ст. 14 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників та принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, а також права та законні інтереси нашого підприємства, пов'язані з неможливістю взяти участь у даній процедурі закупівлі. Замовником при встановленні цієї вимоги не враховані норми Вимог до програм підвищення кваліфікації сертифікованих інженерів-геодезистів від 12.08.2021 року №1 (надалі по тексту – Вимоги від 12.08.2021 р.), встановлені Кваліфікаційною комісією, що утворена наказом Держгеокадастру від 06.07.2021 № 331 та які являються обов’язковими для врахування при складанні навчальних програм курсу підвищення кваліфікації у закладах вищої освіти відповідної акредитації, які уклали договір з Держгеокадастром. Замовник може ознайомитись з вказаним документом на сайті Державної служби України з питань геодезії, картографії та кадастру за посиланням : https://land.gov.ua/vymohy-do-prohram-pidvyshchennia-kvalifikatsii-sertyfikovanykh-inzheneriv-heodezystiv-vid-12-08-2021r-1/ Відповідно до пункту «в» Вимог від 12.08.2021 р. напрям виконання топографо-геодезичних та картографічних робіт «інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання» включає в себе серед іншого такі види робіт : створення опорних та зйомочних геодезичних мереж, в тому числі геодезичних мереж спеціального призначення для інженерно-геодезичних вишукувань…; винесення проектів земельних ділянок та інженерних об’єктів на місцевість; топографічна зйомка (знімання) у масштабах 1:5000, 1:2000, 1:1000, 1:500 та крупніше місцевості; кадастрова зйомка. Враховуючи вище наведене та беручи до уваги те, що предметом закупівлі являються послуги по аерофотозйомці та топогеодезичних вишукувань з виготовленням топозйомки в М1 : 2 000 та в М1 : 10 000 напрям сертифікованого інженера-геодезиста повинен бути тільки один - інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання. Отже нормами чинного законодавства встановлено, що для надання послуг, які є предметом цієї спрощеної закупівлі, суб’єкти господарювання мають мати у складі працівника - інженера-геодезиста з чинним кваліфікаційним сертифікатом за напрямком «інженерні вишукування для будівництва та великомасштабні топографічні знімання». Зважаючи на вищевказане, встановлення вимог щодо надання сертифікату одночасно за трьома напрямами, два з яких не охоплюють послуги, що є предметом цієї закупівлі є надлишковим, необґрунтованим та такими, що обмежують конкуренцію, адже взяти участь в закупівлі зможе тільки той учасник, в складі якого працює інженер-геодезист, що має сертифікат за трьома напрямами, в той час як для надання послуг, що є предметом закупівлі, достатньо інженера-геодезиста за одним напрямом - інженерні вишукування та великомасштабні топографічні знімання. На основі вищенаведеного, з метою усунення дискримінаційної вимоги ВИМАГАЄМО внести зміни в п.2.1. Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, а саме: виключити вимогу щодо наявності в одного з інженерів-геодезистів напрямів: 1.основні геодезичні роботи; 2.загальнодержавні топографічні знімання.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.