• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Комп’ютерне обладнання (Монітор Lenovo ThinkVision T23d)

Торги відмінено

122 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 610.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2022 16:06 - 18.02.2022 10:00
Вимога
Залишено без розгляду

11

Номер: a0e208b13c324e0983ffc3b38bc58604
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-012501-b.b2
Назва: 11
Вимога:
Шановний Замовнику, просимо вас не надавати пояснення що до вимоги так званого авторизаційного листа обумовлена щоб бути впевними в тому, що ви отримаєте товар від надійного постачальника, адже Ви автоматично захищені від поставки неякісного товару, відповідно до п. 7 договору 7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН 7.1. У разі невиконання або неналежного виконання однією зі Сторін умов цього Договору, винна Сторона відшкодовує іншій Стороні заподіяні таким невиконанням або неналежним виконанням збитки в порядку, передбаченому законодавством України. 7.2. За порушення умов зобов’язання щодо якості (комплектності) Товару з Продавця стягується штраф у розмірі 20(двадцяти) відсотків вартості неякісного (некомплектного) Товару. Сплата штрафу не звільняє Продавця від усунення виявлених недоліків. 7.3. За порушення строків виконання зобов’язання з Продавця стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів – додатково стягується штраф у розмірі 7 (семи) відсотків від вказаної вартості Товару. 7.4. За порушення строків виконання грошового зобов’язання, передбаченого підпунктом 6.1.2. пункту 6.1. розділу 6 цього Договору, Продавець на вимогу Покупця сплачує пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України за кожен день прострочення. 7.5. У разі прострочення оплати Товару з вини Покупця, стягується пеня у розмірі облікової ставки НБУ за кожен день прострочення. Крім випадків, передбачених п.4.2 чинного Договору. 7.6. Сплата Продавцем чи Покупцем штрафних санкцій, передбачених пунктами 7.2-7.5 Договору, не звільняє їх від виконання зобов’язань, передбачених умовами цього Договору. Визнайте те, що ви зацікавлені обмежити конкуренцію та придбати товар у свого постачальника. Або скасуйте цю вимогу та створіть умови рівної конкуренції для усіх потенційних учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: "- лист (довідка) авторизації Учасника від виробника, в якому повинно бути зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику та містити ідентифікатор закупівлі і назву предмету закупівлі (за наявності)." - зверніть увагу в оголошені зазначено за наявності
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.02.2022 15:21
Вимога
Залишено без розгляду

1

Номер: 5363147b14e342caa9b0bd8825ccac5c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-012501-b.b1
Назва: 1
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист, повідомляємо наступне. Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин із виробником продукції не мають. Даний висновок також підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні (тощо) стосунки саме з виробником. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: - лист (довідка) авторизації Учасника від виробника, в якому повинно бути зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником. Даний лист повинен бути адресований Замовнику та містити ідентифікатор закупівлі і назву предмету закупівлі (за наявності).
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 15.02.2022 15:22