-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Шини
шини для транспортних засобів
Торги відмінено
105 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 700.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 700.00 UAH
Період оскарження:
17.11.2017 14:04 - 22.11.2017 15:00
Вимога
Вирішена
Заперечення
Номер:
0bc823d8ab3448b09e916128d5605475
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.c4
Назва:
Заперечення
Вимога:
Ваша відповідь не є обґрунтованою. Повторно просимо Вас вказати юридичні підстави відхилення нашої пропозиції. Звертаємо Вашу увагу, що Ваші дії мають ознаки порушення принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. У ваших діях ми вбачаємо зацікавленість у перемозі заздалегідь визначеного учасника. У випадку продовження з Вашого боку дій, що мають ознаки корупційної заангажованості, ми будемо змушені звернутися до контролюючого органу з вимогою захисту наших прав як Учасника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 10:51
Вирішення:
Надаємо аргументовану відповідь на Вашу скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 20:51
Підтвердження вирішення:
Стаття 2. Сфера застосування Закону
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників – для добросовісної конкуренції та відбору постачальника, вивчивши ціни в мережі інтернет всіх виробників на зазначений товар Підприємством на електронному майданчику оприлюднено закупівлю.
максимальна економія та ефективність – полягає в придбанні «нового» (якісного) за найнижчою ціною товару (товару, який необхідний, а не аби дешевше).
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – закупівлю оприлюднено, документи завантажені, відповіді надаються та надавались під час проведення процедури (питання щодо постачання товару одного виробника не було).
не дискримінація учасників – в оприлюдненій закупівлі не застосовувались запити на додаткові довідки та неконкурентні вимоги.
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій – досконало розглянуто та вивчено всі тендерні пропозиції, проведено аналіз запропонованих цін по виробниках товару.
запобігання корупційним діям і зловживанням – з жодним з учасників не здійснювалось зв’язку ні до процедури, ні після (навіть з тими з ким вже були підписані договори раніше).
Вважаємо, що жодного пункту Закону не порушено!
Також інформуємо, що Ви маєте право звернутись до контролюючих органів та Ви не маєте право своїми діями здійснювати тиск на замовника.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Заперечення
Номер:
0996b13e3bae44e2ad8365b9c606d423
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.a6
Назва:
Заперечення
Вимога:
1. Повідомляємо Вам що учасник у складі своєї пропозиції надав недійсні сетифікати якості та відповідності на продукцію (п.1,2,3,4,5,7,8 специфікації), що є порушенням вимог п.4 Документації. Якість товару не підтверджується жодним чином.
2. Повідомляємо Вам що учасник у складі своєї пропозиції не надав сетифікату якості та/або відповідності на продукцію (п.6 специфікації), що є порушенням вимог п.4 Документації. Якість товару не підтверджується жодним чином.
Зважаючи на порушення Учасником вимог Документації, просимо Вас переглянути рішення про визначення переможця торгів.
У іншому випадку ми будемо змушені звернутися до контролюючого органу з метою захисту наших прав як Учасника. У випадку продовження Ваших дій, що мають ознаки зловживань, ми будемо сприяти максимальному розголосу інформації про ситуацію що склалася. У ваших діях ми вбачаємо грубі порушення чинного законодавства. Залишаємо за собою право активно діяти, в межах законодавства, для недопущення вчинення посадовими особами Вашої організації корупційних дій, нехтування законодавством, порушення принципів здійснення закупівель, нецільової розтрати державних коштів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 11:09
Вирішення:
Надаємо аргументовану відповідь на Вашу скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 21:01
Підтвердження вирішення:
Стаття 2. Сфера застосування Закону
Закон України «Про публічні закупівлі» застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень;
Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Стаття 3. Принципи здійснення закупівель
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників – для добросовісної конкуренції та відбору постачальника, вивчивши ціни в мережі інтернет всіх виробників на зазначений товар Підприємством на електронному майданчику оприлюднено закупівлю. максимальна економія та ефективність – полягає в придбанні «нового» (якісного) за найнижчою ціною товару (товару, який необхідний, а не аби дешевше).
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель – закупівлю оприлюднено, документи завантажені, відповіді надаються та надавались під час проведення процедури (питання щодо постачання товару одного виробника не було).
не дискримінація учасників – в оприлюдненій закупівлі не застосовувались запити на додаткові довідки та неконкурентні вимоги.
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій – досконало розглянуто та вивчено всі тендерні пропозиції, проведено аналіз запропонованих цін по виробниках товару.
запобігання корупційним діям і зловживанням – з жодним з учасників не здійснювалось зв’язку ні до процедури, ні після (навіть з тими з ким вже були підписані договори раніше).
Вважаємо, що жодного пункту Закону не порушено!
Також інформуємо, що Ви маєте право звернутись до контролюючих органів та Ви не маєте право своїми діями здійснювати тиск на замовника. Одночасно інформуємо, що в зв'язку з не чітко прописаними вимогами до товару, наявними скаргами від учасників, які запропонували нижчі ціни, спірними питаннями щодо сертифікатів (тому, що лише один учасник з усіх надав дійсні сертифікати) прийнято рішення скасувати дану закупівлю та оприлюднити нову з чітко визначеними параметрами необхідного товару.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам
Номер:
78cb3addc4944547a87edbce05dd7c2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.a5
Назва:
Невідповідність переможця кваліфікаційним вимогам
Вимога:
Згідно Вашої технічної документації, учасник торгіва у складі своєї пропозиції повинен був надати в електронному вигляді документи, що підтверджують якість товару (сертифікат, декларація, паспорт, тощо). Згідно Вашої відповіді учасник повинен був надати хоча б лист, виданий уповноваженим державним органом, щодо необов'язкової сертифікації, але учасник, якого визнано переможцем не надав цього листа, а лише сертифікати, що не є дійсними вже більше п'яти років, та ще й в своїй пропозиції не вказав виробників. Звідки Ви знаєте, що запропонований товар виробляється на одному заводі? Виходячи з вище вказаного, учасник, якого визнано переможцем, не в повній мірі виконав вимоги, щодо кваліфікації учасників.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 11:00
Вирішення:
надаємо відповідь на Вашу скаргу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 21:05
Підтвердження вирішення:
в зв'язку з не чітко прописаними вимогами до товару, наявними скаргами від учасників, які запропонували нижчі ціни, спірними питаннями щодо сертифікатів (тому, що лише один учасник з усіх надав дійсні сертифікати) прийнято рішення скасувати дану закупівлю та оприлюднити нову з чітко визначеними параметрами необхідного товару.
Вимога
Є відповідь
Вимога на кваліфікацію
Номер:
890dbdc4ec97405d8f493e145d10baf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.a7
Назва:
Вимога на кваліфікацію
Вимога:
У Вашому технічному завданні не було прописано критерію, щодо того, що товар повинен бути одного виробника, одже не всі учасники були на рівних умовах. Наша пропозиція повністю відповідає вашим вимогам, щодо кількості і якості товару. Так як, пропозицію, що повністю відповідає вимогам закупівлі, відхилено, складається думка, що деякі учасники наперед знали який товар Вам потрібно запропонувати. Нажаль, представник багатьох заводів-виробників, яким є наше підприємство, відхилений Вами через те, що Ви ж не прописали чіткий критерій, щодо предмету закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.12.2017 11:13
Вирішення:
надаємо відповідь на Вашу скаргу
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 21:03
Підтвердження вирішення:
В зв'язку з не чітко прописаними вимогами до товару, наявними скаргами від учасників, які запропонували нижчі ціни, спірними питаннями щодо сертифікатів (тому, що лише один учасник з усіх надав дійсні сертифікати) прийнято рішення скасувати дану закупівлю та оприлюднити нову з чітко визначеними параметрами необхідного товару.
Вимога
Вирішена
Оскарженя
Номер:
2014297af83c4dd2a7e713b2d991c800
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.a1
Назва:
Оскарженя
Вимога:
Просимо Вас вказати нормативний акт, згідно якого була відхилена наша пропозиція, або невідповідність її кваліфікаційним чи технічним умовам. Згідно чинного законодавста постачальник не повинен поставляти продукцію одного виробника, тим паче весь асортимент продукції не випускається на одному заводі. Аргументація відмови по нашій пропозиції не відповідає жодній критиці, бо вона не містить жодного посилання на чинне законодавство. В зв’язку з цим просимо ьпереглянути своє рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2017 17:16
Вирішення:
Надаємо обґрунтовану відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 10:23
Підтвердження вирішення:
Інформуємо, що Вашу пропозицію відхилено на підставі п. 9 порядку здійснення допорогових закупівель затвердженого Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 № 35
ТОВ Авторинок на Кільцевій запропоновано вантажну резину по позиції № 3:
НкШЗ У-2 (універсальна) 8.25 R20 125/122J
по позиціям № 5та 8:
Росава ИН-142Б (універсальна) 9 R20 136/133J
Одним з основних чинників безпечної експлуатації вантажного транспортного засобу є якісні колеса і, зокрема, покришки. Саме вони забезпечують ефективну керованість і прохідність машини в різні пори року.
Всі шини складаються з п'яти елементів: каркаса, протектора, боковини, брекера і бортів.
Виходячи з вищевикладеного запропонована Вами резина (шини) різних заводів виробників, які використовують різні матеріали для виготовлення шин, які також відрізняється між собою малюнком протектора але підходять для будь-яких коліс вантажного транспортного засобу, що можна встановлювати і на рульову, і на провідну осі, що позбавляє можливості використання універсальних шин (покришок) на одному транспортному засобі та використовувати їх як запасні.
Одночасно інформуємо, що встановлення шин різних виробників на один автомобіль призводить до пришвидшеного зносу цих шин та у де яких випадках і до аварії.
Що стосується постачання товару не одного виробника то законом дійсно не забороняється, а от для підприємства з автопарком ідентичних автомобілів не придатні для використання покришки різних виробників.
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до каталогів заводів виробників в наявності всі типорозміри шин на вантажні автомобілі.
Додаткове обґрунтування у відмові:
Використання шин одного виробника дає змогу підприємству закуповувати резину однієї партії випуску, здійснювати заміну пошкодженої шини та в майбутньому проводити вибір б/у шин (на складі підприємства) для подальшого використання.
Задовільнена:
Ні
Вимога
Є відповідь
Невідповідність переможця кваліфікаційним умовам
Номер:
7ee8a302b73f47f5bc75a5709e5ac1a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.a3
Назва:
Невідповідність переможця кваліфікаційним умовам
Вимога:
Учасник, якого визнано переможцем торгів, надав документи, що підтверджують якість товару (паспорт якості, сертифікат відповідності, тощо), що не є дійсними (термін дії яких закінчився в 2012, 2007 роках)
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2017 09:44
Вирішення:
Надаємо обґрунтовану відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 10:34
Підтвердження вирішення:
Сертифікат відповідності - це документ, який підтверджує відповідність певного продукту або послуги вимогам, встановленим у нормативних документах чи іншого нормативного документа, визначеного законодавством.
Декларація про відповідність - документально оформлена в установленому порядку заява виробника, де дається гарантія відповідності продукції вимогам, встановленим законодавством.
Аудитор з сертифікації - особа, яка має відповідну кваліфікацію, теоретичну і практичну підготовку, необхідну для проведення одного або кількох видів робіт з сертифікації, і атестована в установленому порядку та занесена до відповідного реєстру.
Єдина державна система сертифікації та стандартизації в Україні «УкрСЕПРО» створена для перевірки якості та надійності продукції або послуг, а також стабільності виробництва на відповідність українським державним нормативним документам - стандартам ( ДСТУ , ТУ , ГОСТ та ін.)
Дана процедура проводиться як для того, щоб убезпечити; внутрішній ринок України від неякісної та небезпечної для здоров'я продукції, так і для того, щоб убезпечити кінцевого споживача від недобросовісних і ненадійних виробників і продавців.
Залежно від типу товару або послуги сертифікація в системі УкрСЕПРО може бути добровільна або обов'язкова.
На підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 451 від 06.05.2015 (із змінами та доповненнями) розділ 9. "Дорожні транспортні засоби, їх складові частини та приладдя" виключено з переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами).
Вимога
Є відповідь
Вимога на кваліфікацію
Номер:
1dad71ae28964fa6bb958b268b826ce6
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-002033-a.c2
Назва:
Вимога на кваліфікацію
Вимога:
Згідно чинного законодавста постачальник не повинен поставляти продукцію одного виробника, крім того, в документації тендерних торгів не було вказана данна вимога. Просимо надати пояснення, щодо відхилення нашої пропозиції.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.12.2017 09:37
Вирішення:
Надаємо обґрунтовану відповідь на скаргу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
05.12.2017 10:28
Підтвердження вирішення:
Одним з основних чинників безпечної експлуатації вантажного транспортного засобу є покупка якісних коліс і, зокрема, покришок. Саме вони забезпечують ефективну керованість і прохідність машини в різні пори року. Дані покришки використовуються з камерами.
Одним з основних чинників безпечної експлуатації вантажного транспортного засобу є якісні колеса і, зокрема, покришки. Саме вони забезпечують ефективну керованість і прохідність машини в різні пори року.
Всі шини складаються з п'яти елементів: каркаса, протектора, боковини, брекера і бортів.
Виходячи з вищевикладеного запропонована Вами резина (шини) різних заводів виробників, які використовують різні матеріали для виготовлення шин, які також відрізняється між собою малюнком протектора але підходять для будь-яких коліс вантажного транспортного засобу, що можна встановлювати і на рульову, і на провідну осі, що позбавляє можливості використання універсальних шин (покришок) на одному транспортному засобі та використовувати їх як запасні.
Одночасно інформуємо, що встановлення шин різних виробників на один автомобіль призводить до пришвидшеного зносу цих шин та у де яких випадках і до аварії.
Що стосується постачання товару не одного виробника то законом дійсно не забороняється, а от для підприємства з автопарком ідентичних автомобілів не придатні для використання покришки (шини) різних виробників.
Додаткове обґрунтування у відмові:
Використання шин одного виробника дає змогу підприємству закуповувати резину однієї партії випуску, здійснювати заміну пошкодженої шини та в майбутньому проводити вибір б/у шин (на складі підприємства) для подальшого використання.