-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником закупівлі пропозиції та/або документів іншою мовою,вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.
Торги відмінено
300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження:
14.02.2022 14:16 - 18.02.2022 00:00
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішення замовника
Номер:
ab22edef061340d0a9388f7a456d0ffb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-14-008700-b.a2
Назва:
Оскарження рішення замовника
Вимога:
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008700-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
За результатами розгляду пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД була визнана переможцем. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав:
Відповідно до прямої вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Копії документів, що вимагаються Додатком №2, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і ДАТИ ПІДПИСУ, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
Відповідно до Додатку № 2 у складі пропозиції Учасники мають надати:
1.Завірена копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) для юридичних осіб.
Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії статуту підприємтва, що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
2. Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість або Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для учасників-платників ПДВ).
Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії витягу про систему оподаткування учасника , що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП
Відповідно до Додатку №2 Учасники надають довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1 договору протягом 2019-2021 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору, строк виконання договору.
- На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати скан-копії всіх, зазначених у довідці договорів.
У складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД надано довідку про аналогічний договір із зазначенням інформації, що сума догоору складає 30 000.00 грн без ПДВ, при цьому відповідно до Додаткової угоди №1 до договору №18 від 28.07.2021р. що містить нформацію про змешення ціни догоовру до 29 998,39 грн без ПДВ.
Таким чином у складі проопзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано довідку, що містить інформацію про суму договору, разом з тим довідка що надана у складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД містить не достоврну інформацію.
Виходячи із вищезазначеного пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД не відповдає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню.
Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2022 15:40
Вимога
Без відповіді
Оскарження рішень замовника
Номер:
f3e393351451467888b71b7c9217e268
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-14-008700-b.a1
Назва:
Оскарження рішень замовника
Вимога:
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008700-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18"
За результатами розгляду Протоколом №83 від 04.03.2022р. ( надалі - Протокол) пропозиція ТОВ «ІК АРКОН» була відхилена, як така що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав:
У Протоколі замовник зазначає, що вирішив відхилити пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» з наступних підстав : - Учасник в своїй пропозиції не надав акт обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт.
Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Зазначена підстава є необґрунтованою та безпідставною, оскільки оголошення про проведення спрощеної закупівлі НЕ МСТИТЬ вимог, щодо надання учасником у складі пропозиції акту обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт /або вимоги щодо необхідності відвідування об’єкту. Окрім цього замовником не вказано пункт, частину, розділ тощо оголошення про проведення спрощеної закупівлі який було порушено ТОВ «ІК АРКОН», в свою чергу твердження про не відповідність пропозиції ТОВ «ІК АРКОН» є нікчемним, оскільки в самому оголошення відсутня вимога яка була порушена.
Більш того зазначене вище підтверджується роз’ясненнями замовника, що були надані на електронний майданчик відповідно та у порядку до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Загальне запитання щодо оголошення
Виїзд на об"єкт є обов’язковою вимогою для прийняття участі у закупівлі?
ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 15.02.2022, 14:14)
НІ НЕОБОВ'ЯЗКОВО, але як ви будете робити проект не бачивши реального об'єкту?
Тобто замовник сам надає відповідь, що виїзд не є обов’язковим, при цьому задає також питання як буде виконуватися проект не бачивши реального об’єкту. Щодо даного запитання замовника надаємо наступне роз’яснення після підписання договору переможець здійснює виїзд на об’єкт, отримує всі необхідні вихідні данні та приступає до виконання робіт, а попередні обговорення та зустрічі з замовником можуть бути розцінені як корумпована складова закупівлі, що є недоречним при проведенні публічної процедури! Окрім цього у разі необхідності та такого бажання замовника щодо огляду об’єкту вірогідно необхідно було встановити необхідну вимогу прямо та конкретно відповідати на уточнення.
Виходячи з вищевказаного замовником самовільно з порушенням норм чинного законодавства було необґрунтовано відхилено пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» та самостійно сформовано підставу яка жодним чином не відображена в оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищезазначене та безпрецедентне грубе порушення порядку здійснення закупівлі вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК АРКОН».
Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
10.03.2022 15:17