• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №2 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Титова,18"

Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі надання учасником закупівлі пропозиції та/або документів іншою мовою,вони повинні мати офіційний переклад на українську мову.

Торги відмінено

300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 500.00 UAH
Період оскарження: 14.02.2022 14:07 - 18.02.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення замовника

Номер: 305d2aeacb2c465199cbf95576cbd9ab
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-008463-b.b2
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008463-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №2 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Титова,18» За результатами розгляду пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД була визнана переможцем. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав: Відповідно до прямої вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі передбачено, що Копії документів, що вимагаються Додатком №2, повинні містити підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і ДАТИ ПІДПИСУ, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП Відповідно до Додатку № 2 у складі пропозиції Учасники мають надати: 1.Завірена копія Статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція) для юридичних осіб. Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії статуту підприємтва, що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП 2. Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість або Свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість (для учасників-платників ПДВ). Проте у складі пропзиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано завіреної копії витягу про систему оподаткування учасника , що містить підпис уповноваженої посадової особи Учасника із зазначенням посади, прізвища і дати підпису, відбиток печатки (за наявності) або КЕП/УЕП Відповідно до Додатку №2 Учасники надають довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше 1 договору протягом 2019-2021 років, яка має містити: дату та номер договору, найменування Замовника (назва організації та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору, строк виконання договору. - На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати скан-копії всіх, зазначених у довідці договорів. У складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД надано довідку про аналогічний договір із зазначенням інформації, що сума договору складає 30 000.00 грн без ПДВ, при цьому відповідно до Додаткової угоди №1 до договору №18 від 28.07.2021р. що містить інформацію про зменшення ціни договору до 29 998,39 грн без ПДВ. Таким чином у складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД не надано довідку, що містить інформацію про суму договору, разом з тим довідка що надана у складі пропозиції ТОВ КОЛЕРБУД містить не достовірну інформацію. Виходячи із вищезазначеного пропозиція ТОВ КОЛЕРБУД не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та підлягає відхиленню. Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Оскарження рішення замовника

Номер: 5defdb8c85c44fcd9dbae4f8fbfc0e82
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-14-008463-b.a1
Назва: Оскарження рішення замовника
Вимога:
УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРЕМІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ було оголошено закупівлю UA-2022-02-14-008463-b за предметом: «Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкуту "Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №2 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Титова,18» За результатами розгляду Протоколом №83 від 04.03.2022р. ( надалі - Протокол) пропозиція ТОВ «ІК АРКОН» була відхилена, як така що не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Проте зазначене рішення замовника є протиправним, порушує вимоги Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та основоположні принципи здійснення процедури закупівлі з наступних підстав: У Протоколі замовник зазначає, що вирішив відхилити пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» з наступних підстав : - Учасник в своїй пропозиції не надав акт обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт. Таким чином, пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Зазначена підстава є необґрунтованою та безпідставною, оскільки оголошення про проведення спрощеної закупівлі НЕ МСТИТЬ вимог, щодо надання учасником у складі пропозиції акту обстеження приміщення для якого необхідно виготовити проєктну документацію на капітальний ремонт /або вимоги щодо необхідності відвідування об’єкту. Окрім цього замовником не вказано пункт, частину, розділ тощо оголошення про проведення спрощеної закупівлі який було порушено ТОВ «ІК АРКОН», в свою чергу твердження про не відповідність пропозиції ТОВ «ІК АРКОН» є нікчемним, оскільки в самому оголошення відсутня вимога яка була порушена. Більш того зазначене вище підтверджується роз’ясненнями замовника, що були надані на електронний майданчик відповідно та у порядку до Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: Загальне запитання щодо оголошення Чи є обов'язковим огляд обєкту? Чи не призведе відсутність підтвердження огляду у складі пропозиції до відхилення, оскільки умова оголошення не визначено обов''язок Учасника відвідати об'єкт. ВІДПОВІДЬ ЗАМОВНИКА (ВІДПОВІДЬ ЗАРЕЄСТРОВАНО 17.02.2022, 08:28) Огляд об'єкту не є обов'язковим, відсутність підтвердження не призведе до відхилення пропозиції, але щоб розробити проєктно-кошторисну документацію вам всеодно прийдеться виїджати на об'єкт. Тобто замовник просто відверто ввів у оману учасників!!!! Замовник надає відповідь, що виїзд не є обов’язковим, та відсутність ПІДТВЕРДЖЕННЯ НЕ ПРИЗВЕДЕ ДО ВІДХИЛЕННЯ при цьому відхиляє пропозицію через відсутність такого підтвердження – це абсурд! Більш того пропозиція ТОВ «ІК АРКОН» була відхилена протоколом №83 від 04.02.2022 спрощеної закупівлі UA-2022-02-14-008700-b за предметом закупівлі, код національного класифікатора України «ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги» (Капітальний ремонт приміщення харчоблоку Кремінського ліцею №5 Кремінської міської ради Луганської області, розташованого за адресою: м. Кремінна, вул. Вереснева,18), тобто замовник навіть не розмістив протокол по відповідій закупівлі!!!Що є прямим порушенням порядку проведення спрощеної закупівлі та передбачає відповідальність згідно чинного законодавства. Виходячи з вищевказаного замовником самовільно з порушенням норм чинного законодавства було необґрунтовано відхилено пропозицію ТОВ «ІК АРКОН» та самостійно сформовано підставу яка жодним чином не відображена в оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи вищезазначене та безпрецедентне грубе порушення порядку здійснення закупівлі вимагаємо скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ІК АРКОН». Доводимо до відома Замовника, що у зв’язку з наявністю обставин що свідчать про порушення порядку проведення закупівлі у разі відмови у задоволенні даної вимоги або залишення її без розгляду ТОВ «ІК АРКОН» буде використовувати своє право відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» на звернення до суду з відповідною позовною заявою та зупинення процедури закупівлі. Також, повідомляємо, що за порушення законодавства у сфері публічних закупівель чинним законодавством передбачена адміністративна відповідальність службових (посадових), уповноважених осіб Замовника, якими було допущено порушення такої закупівлі. Додатково повідомляємо, що відповідно до ч.5 ст. 7 Закону України «Про публічні закупівлі» громадський контроль забезпечується через вільний доступ до всієї інформації щодо публічних закупівель, яка підлягає оприлюдненню відповідно до цього Закону, зокрема шляхом здійснення аналізу і моніторингу інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, а також шляхом інформування через електронну систему закупівель або письмово органи, що уповноважені здійснювати контроль, про виявлені ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Відповідно до положень законодавства у сфері закупівель у разі бездіяльності Замовника та не задоволенні даної вимоги ТОВ «ІК АРКОН» буде здійснено дії з метою забезпечення громадського контролю та усунення порушень допущених при проведенні даної закупівлі, а саме шляхом звернення до громадських організацій, Держаудит служби та органу, що здійснює контроль над Замовником.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.