-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Предмети медичного призначення
Докладніше про предмет закупівлі в тендерній документації
Завершена
62 355.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 623.55 UAH
мін. крок: 1% або 623.55 UAH
Період оскарження:
17.11.2017 13:43 - 22.11.2017 15:30
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
67540d756a874d16846a17bcc3e767eb
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-17-001901-a.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ОХОРОНИ
ЗДОРОВ'Я «ХАРКІВСЬКИЙ МІСЬКИЙ
ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР»
Вимога
про внесення змін до тендерної документації
(закупівля № 1703243, номер тендеру UA-2017-11-17-001901-a)
27.11.2017 року відбудеться аукціон у допорогових торгах із закупівлі: 33140000-3 Медичні матеріали)Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є:
№ з/п Найменування товару Одиниці виміру Кількість
1. Шприц 1 мл (U-40) н/змін. голка 29 Gx 1/2 (0,33*13) інсул. 3-х комп. шт 900
2 Шприц 3-х комп. 2 мл (0,6*25 мм) шт 5 000
3 Шприц 3-х комп. 5 мл (0,7*38 мм) шт. 1 500
4 Шприц 3-х комп. 10 мл (0,8*38 мм) шт 2 000
5 Шприц 3-х комп. 20 мл (0,8*38 мм) шт 6 400
6 Шприц 50 мл 3-х комп. з голкою 1,2*38мм, луер-локк шт 1 000
7 Катетер аспіраційний CH 06 шт 5 000
8 Катетер живлячий , розмір Fr4 шт 500
9 Катетер живлячий, розмір Fr5 шт 300
10 Пристрій ПР 4-х ходові шт 10
11 Краник 3-ходовий шт 900
12 Подовжувач для інфузійних магістралей 150 см шт 700
Всього шт 24210
ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі:
Шприц 1 мл (U-40) н/змін. голка 29 Gx 1/2 (0,33*13) інсул. 3-х комп. шт 900
Шприц 3-х комп. 2 мл (0,6*25 мм) шт 5 000
Шприц 3-х комп. 5 мл (0,7*38 мм) шт. 1 500
Шприц 3-х комп. 10 мл (0,8*38 мм) шт 2 000
Шприц 3-х комп. 20 мл (0,8*38 мм) шт 6 400
Шприц 50 мл 3-х комп. з голкою 1,2*38мм, луер-локк шт 1 000
згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі.
Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі.
Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників, бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має ознаки обмеження конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі.
Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників.
Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», -
ВИМАГАЄМО:
Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1703243, номер тендеру у UA-2017-11-17-001901-a шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію та усуне порушення вимог ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
З повагою,
Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи:
Учасник
- Харківський міський перинотальний центр.pdf 22.11.2017 11:36
Дата подачі:
22.11.2017 11:36
Вирішення:
В допороговій закупівлі за № UA-2017-11-17-001901-a , оголошеній з метою закупівлі предметів медичного призначення, предмет закупівлі визначено у відповідності до п.32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», розділу II Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2017 № 454 та на основі національного класифікатора України ДК 0231-2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 за показником четвертої цифри, а саме 33140000-3 «Медичні матеріали».
Відповідно до абз.3,4 ч.1 Розділу II Порядку визначення предмета закупівлі затвердженому Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти)…» і законодавчо не зобов’язаний визначати окремі лоти та обґрунтовувати в документації “об’єднання всіх найменувань в один лот”.
Статус вимоги:
Відхилено