-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
крупа гречана, крупа пшенична, крупа ячнева, крупа вівсяна, крупа перлова, рис
Торги відмінено
283 360.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 416.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 416.80 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 19:14 - 23.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Номер:
196cba655e27437e8a9900477d172ee2
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-014575-b.c4
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
Відповідно до вимог Тендерної документації Замовник вимагає надати: оригінали або копії довідки про залік санітарного мінімуму працівників, які наведені у таблиці.
Однак, по-перше, потенційні учасники не є суб’єктами для яких проводиться зазначене навчання, а по-друге: нормативно-правовий документ, який регулювалося проведення такого навчання та проводився залік, втратив свою чинність 02.07.2012 року.
На підставі вищенаведеного та керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме: видалити зазначений пункт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2022 15:12
Вирішення:
Шановний учасник!
Дана закупівля буде відмінена, узв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Номер:
341ad735a9d041dca7f675ec10b7c6e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-014575-b.c3
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
Згідно пункту 10.6 частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає наступне:
Інформаційна довідка, складена у довільній формі за власноручним підписом Учасника або уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), про :
- потужності (складські приміщення), де буде здійснюватися виробництво та/або обіг предмету закупівлі (згідно із Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). Учасник повинен вказати яке саме приміщення потужностей (площа, літера приміщення, тощо) буде використане для зберігання, відвантаження та передпродажної підготовки предмету закупівлі, зокрема, розвішування товару, з переліком обладнання та матеріально-технічної бази (достатнього для виконання договору про закупівлю - ваги товарні платформні; ручні візки, гідравлічні візки, оргтехніка (комп’ютер, принтер, сканер) та спеціалізованого обладнання для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з умовами зберігання, що будуть застосовуватись під час виконання умов договору (наявність холодильного/морозильного обладнання), яке необхідне для роздільного зберігання товару.
Предметом даної закупівлі є товар, який зберігається без холодильного/морозильного обладнання.
На підставі вищенаведеного та керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2022 14:37
Вирішення:
Шановний учасник!
Дана закупівля буде відмінена, узв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Номер:
620da063976845d89c384ee4f3155957
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-014575-b.c2
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може вимагати документального підтвердження інформації, яка є публічною та оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
У той же час Замовник у тендерній документації вимагає обов`язково подати Учасника у складі тендерної пропозиції наступні документи:
- Виписку/Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
- Відомості з ЄДРПОУ (Статистики);
- Витяг (свідоцтво) платників ПДВ або Єдиного податку.
Проте, така інформація є публічною та оприлюдненою у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих державних реєстрах, доступ до яких є вільним та/або інформація в документах, що вимагаються міститься у відкритих державних реєстрах, тому її надання не може бути передбачено тендерною документацією відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
На підставі вищенаведеного та керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2022 14:07
Вирішення:
Шановний учасник!
Дана закупівля буде відмінена, узв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Є відповідь
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Номер:
eb74904f18f84157b55e6dd7cd3db1b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-014575-b.c1
Назва:
Вимога щодо дискримінаційних вимог тендерної документації Замовника
Вимога:
1. Відповідно підпункту 1 пункту 11 частини 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Для об’єднання учасників замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону» розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник вимагає наступне:
Оригінал або копія сертифікату на систему Управління Безпечністю Харчових продуктів (НАССР) ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT), дійсний на момент відкриття тендерної пропозиції.
Повідомляємо, що в Україні вимоги щодо розробки та впровадження систем управління безпечністю харчової продукції за принципами НАССР окрім ДСТУ ISO 22000:2019 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT)» задекларовані ДСТУ 4161-2003 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги».
Потенційним учасником розроблено та впроваджено систему управління безпечністю харчової продукції за принципами НАССР відповідно до ДСТУ 4161-2003 «Система управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги» та отримано сертифікат.
Розробити та впровадити систему управління безпечністю харчової продукції за принципами НАССР відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) за 15 календарних днів (період подання тендерних пропозицій) є неможливим відповідно до вимог Закон України від 23.12.97 р. № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» (далі - Закон № 771) та до Вимог № 590 (Вимоги щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), затверджені наказом Мінагрополітики від 01.10.2012 р. № 590).
Таким чином, Замовник навмисно звужує коло учасників, які мають можливість прийняти участь у закупівлі.
Отже, державний стандарт, відповідність якому вимагається тендерною документацією, є вимогою дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію.
На підставі вищенаведеного та керуючись частиною 1 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо:
1. Внести зміни до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.02.2022 13:28
Вирішення:
Шановний учасник!
Дана закупівля буде відмінена, узв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Статус вимоги:
Задоволено