• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Природний газ

Категорія замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Джерело фінансування - кошти бюджету Хмельницької міської територіальної громади та власні кошти підприємства. Під час подання тендерних пропозицій та створені даних, особа, яка має повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції, повинна пройти електронну ідентифікацію в електронній системі закупівель за допомогою кваліфікованого підпису (автентифікацію) (тобто обов’язково накладається КЕП на пропозицію в електронній системі закупівель)

Торги не відбулися

12 105 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 525.00 UAH
Період оскарження: 11.02.2022 17:45 - 10.03.2022 00:00
Вимога
Вирішена

ЩОДО ДОВІДКИ 2

Номер: 1efbb7df8e7842e79af0c66f3e13505c
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-11-004299-c.b2
Назва: ЩОДО ДОВІДКИ 2
Вимога:
Шановний Замовнику, у тендерній документації наявна вимога: «На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньо ринкових цін на газ природній по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також у складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) станом на місяць подання тендерної пропозиції по регіонам України, що видана на ім'я учасника закупівлі та Прейскурантом на природний газ із ресурсів НАК "Нафтогаз України" станом на місяць подання тендерної пропозиції, що оприлюднений на офіційному сайті НАК "Нафтогаз України". Місяць подання пропозиції – вересень. Звертаємо Вашу увагу, що на офіційному сайті НАК «"Нафтогаз України" за посиланням https://www.naftogaz.com/www/3/nakweb.nsf/0/486E117B34CF13EEC2257BCE0041B995?OpenDocument опубліковано інформаційне повідомлення, в якому зокрема зазначено: «З 1 вересня 2020 року Прейскуранти на природний газ із ресурсів акціонерного товариства “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”, постачання якого не підпадає під дію спеціальних обов’язків для забезпечення загальносуспільних інтересів у процесі функціонування ринку природного газу, покладених на НАК “Нафтогаз України” відповідно до статті 11 Закону України “Про ринок природного газу”, не будуть публікуватися на сайті Компанії.» У зв’язку з цим, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення цієї вимоги.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник, на вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що відповідно до п.9 Додатку 2 тендерної документації з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції Замовником вимагається від учасників надати в складі тендерної пропозиції «довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі». Крім того, дана вимога не містить посилання на прейскурант на природний газ із ресурсів НАК "Нафтогаз України" станом на місяць подання тендерної пропозиції, що оприлюднений на офіційному сайті НАК "Нафтогаз України". Враховуючи вище викладене, вашу вимогу не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо довідки

Номер: 5831d5a3e13c4cdfa34e81b22b1fbdc5
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-11-004299-c.b1
Назва: Щодо довідки
Вимога:
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції учасник надає лист в довільній формі за підписом та печаткою Учасника, в якому учасник інформує щодо гарантування порядку формування своєї цінової пропозиції за середньоринковими цінами на газ. На підтвердження формування вартості цін за одиницю товару до середньоринкових цін на газ по країні, учасник закупівлі зобов’язаний надати також в складі тендерної пропозиції довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі. Так, Замовник намагається нав’язати учасникам закупівлі додаткові, не передбачені чинним законодавством України умови. Подібні положення Документації суперечать чинному законодавству та йдуть в розріз з загальноприйнятими принципами, як публічної закупівлі так й підприємницької діяльності. Жодним чинним нормативно-правовим актом не передбачений прямий обов’язок для Постачальника на отримання довідок щодо цін від уповноваженого органу. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників -юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям. Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон’юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку за посиланням: https://www.oree.com.ua/. Така інформація доступна у вільному доступі. Відповідно до Закону Украни "Про публічні закупівлі" Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель (ст.17 ч.5). За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб ’єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції.Просимо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційну вимогу щодо надання довідки або експертного висновку від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний потенційний учасник, на вашу вимогу про внесення змін до тендерної документації повідомляємо, що відповідно до п.9 Додатку 2 тендерної документації з метою необґрунтованого заниження (демпінгу) та/або завищення ціни тендерної пропозиції Замовником вимагається від учасників надати в складі тендерної пропозиції «довідку або експертний висновок від уповноваженого органу зі зрізом (діапазоном) цін станом на місяць подання тендерної пропозиції Учасником даної закупівлі, виданої на ім’я учасника закупівлі». Відповідно до ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Дана вимога не суперечить ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає те, що «Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія та ефективність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників; 5) об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням» Отримання відповідних довідок чи експертних висновків не обмежує конкуренцію та не дискримінує учасників, оскільки такі документи видаються уповноваженим органом всім бажаючим суб’єктам господарювання. Крім того, дана вимога Замовника є лише намаганням убезпечитись від недобросовісних учасників, які з метою перемоги в процедур закупівлі необґрунтовано занижують (демпінгують) та/або завищюють ціни на природний газ, що не відповідає принципу максимальної економії та ефективності. Враховуючи вище викладене, вимогу не задоволено.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 21.02.2022 15:36