-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Масло І-20А ГОСТ 20799-88
Завершена
1 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.7% або 10 000.00 UAH
мін. крок: 0.7% або 10 000.00 UAH
Період оскарження:
23.08.2017 09:38 - 03.09.2017 00:00
Скарга
Виконана замовником
скарга
Номер:
89ea4a4980654adba3e09ec9297165b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000151-a.b2
Назва:
скарга
Скарга:
замовник: ФІЛІЯ «ВІННИЦЯТРАНСПРИЛАД»
ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО
ТОВАРИСТВА «УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ»
21100, Україна, м. Вінниця, пл. Привокзальна, 1
суб’єкт ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ
оскарження: ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АВТОЕРА НОВА»
юридична адреса: 21000, Вінницька обл., місто Вінниця,
вул. Миколаївська, буд. 14, кв.4
поштова адреса: 21000, Вінницька обл., місто Вінниця,
вул. Келецька 50 Б
предмет ДК 021-2015 09211 Мастильні оливи та
закупівлі: мастильні матеріали
Масло І-20А ГОСТ 20799-88
ідентифікатор
закупівлі : UA-2017-08-23-000151-a
СКАРГА
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
23.08.2017р. філією «Вінницятрансприлад» публічного акціонерного товариства «Українська залізниця» (надалі - Замовник) було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги щодо закупівлі ДК 021-2015 09211 Мастильні оливи та мастильні матеріали Масло І-20А ГОСТ 20799-88, ідентифікатор закупівлі - UA-2017-08-23-000151-a (надалі - Закупівля).
08.09.2017р. було проведено електронний аукціон та оцінку тендерних пропозицій учасників, за результатами яких учасником, що подав найбільш економічно вигідну пропозицію було визначено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕУМ СТАНДАРТ".
13.09.2017р. за результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЕУМ СТАНДАРТ", тендерним комітетом Замовника було прийнято рішення про визнання переможцем ТОВ «Олеум Стандарт» та заключення з ним договору про закупівлю (надалі - Рішення). Дане рішення було опубліковано на веб – порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 15.09.2017р.
Товариство з обмеженою відповідальністю «АВТОЕРА НОВА» (надалі - Скаржник) не погоджується з даним Рішенням Замовника, вважає його незаконним, прийнятим із порушенням порядку проведення процедури закупівлі, упередженим та необ’єктивним, таким, що суперечить Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням.
Частиною 1 статті 5 Закону визначено, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Відповідно до пункту 2.1.1. частини 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, «При розрахунку ціни, за яку Учасник згоден виконати замовлення, враховується ціна предмету закупівлі, відповідно до цієї Документації на умовах поставки товару за місцем призначення; всі витрати, пов’язані з виконанням зобов’язань Учасника процедури закупівлі по виконанню договору в т.ч. витрати на пакування, завантаження, постачання, розвантаження; усі податки, збори та обов’язкові платежі відповідно до законодавства України, вартість ємностей, що надаються замовнику учасником з товаром та знаходиться в замовника до моменту виконання договору учасником та ін. Це положення є умовою договору, який буде укладено із переможцем процедури закупівлі за підсумками цих торгів. В складі тендерної пропозиції учасник повинен надати лист роз’яснення щодо порядку нарахування ПДВ».
Однак, у складі своєї тендерної пропозиції учасник ТОВ «Олеум Стандарт» не надав жодного документу щодо порядку нарахування ПДВ.
Більше того, дана інформація виявлена в тому числі тендерним комітетом Замовника при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Олеум Стандарт», що підтверджується наданою 14.09.2017р. Замовником відповіддю на електронному майданчику на скаргу ТОВ "НАФТОТРЕЙД-КАПІТАЛ". Де на зауваження ТОВ "НАФТОТРЕЙД-КАПІТАЛ" щодо ненадання ТОВ «Олеум Стандарт» у складі тендерної пропозиції листа-роз'яснення щодо порядку нарахування ПДВ, як того вимагає п. 2.1.1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації. Замовником зазначено, що ним отримана дана інформація у відкритих джерелах.
При цьому, вимога Замовника про надання в складі тендерної пропозиції листа-роз'яснення щодо порядку нарахування ПДВ не є інформацією, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним у розумінні положень ч. 3 ст. 17 Закону.
Крім того, в Додатку 1 до ТД визначено: «Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Електронна банківська гарантія та підтвердження наявності грошового покриття банківської гарантії завантажується в електронну систему закупівель безпосередньо Учасником через електронний майданчик».
Однак учасником ТОВ «Олеум Стандарт» такого документу в складі своєї тендерної пропозиції надано не було.
Також, відповідно до розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД:
- ч. 1 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: «…інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону…»»
- п.2 ч. 5, «Учасник зобов'язаний надати інформацію в довільній формі про відсутність підстав для відхилення його пропозиції відповідно до вимог статті 17 Закону».
З положень частини 1 розділу «Загальні положення» ТД вбачається, що під терміном «Закон» розуміється Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі".
Однак, учасником ТОВ «Олеум Стандарт» в складі тендерної пропозиції надано не інформацію про відсутність підстав для відхилення його пропозиції відповідно до вимог статті 17 Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі". А надано інформацію про відсутність підстав для відхилення його пропозиції відповідно до вимог статті 17 Закону України «Про здійснення державних закупівель», який на даний час втратив чинність.
При цьому, абзацом частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (надалі - ТД) передбачено, що «Учасник повинен розмістити (завантажити) в електронній системі закупівель (далі – Система) всі документи передбачені цією тендерною документацією до кінцевого строку подання тендерних пропозицій».
Положеннями п.4 ч.1 ст. 30 Закону та ч.3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Однак, всупереч наявним порушенням, що містилися в тендерній пропозиції учасника ТОВ «Олеум Стандарт», Замовником не була відхилена тендерна пропозиція ТОВ «Олеум Стандарт» як того вимагає п.4 ч. 1 ст. 30 Закону.
Вище вказаними діями Замовник, не відхиливши тендерної пропозиції ТОВ «Олеум Стандарт» фактично допустив упередженість та необ’єктивність при розгляді тендерної пропозиції вказаного учасника. Адже наявні порушення, допущенні ТОВ «Олеум Стандарт» у поданій ним тендерній пропозиції, були достатніми підставами для прийняття рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Олеум Стандарт».
При цьому, Замовник допустив дискримінаційний підхід при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «Олеум Стандарт». Зокрема, при наявності вище вказаних порушень та невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Олеум Стандарт» умовам тендерної документації, Замовник з незрозумілих причин надав перевагу даному учаснику та визнав його переможцем.
Вказаними діями Замовником було порушено право ТОВ «АВТОЕРА НОВА» на добросовісну конкуренцію серед учасників, об’єктивність та неупередженість при проведенні процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівлі; недискримінація учасників.
Окремо звертаємо Вашу увагу, на наступне.
Відповідно до ч.1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі.
З оприлюдненого 15.09.2017р. протоколу засідання тендерного комітету Замовника із закупівлі матеріально – технічних ресурсів вбачається, що дане рішення прийнято тендерним комітетом 13.09.2017р.
Тобто Замовником допущено порушення порядку оприлюднення повідомлення про намір укласти договір та протоколу розгляду тендерних пропозицій, що відповідно до абзацу 3 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» є обов’язковою підставою для відміни замовником торгів.
Враховуючи вище викладене, -
ПРОСИМО:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника відмінити рішення від 13.09.2017р. про визнання ТОВ «Олеум Стандарт» переможцем процедури закупівлі ДК 021-2015 09211 Мастильні оливи та мастильні матеріали Масло І-20А ГОСТ 20799-88, ідентифікатор закупівлі - UA-2017-08-23-000151-a та заключення з ним договору про закупівлю.
3. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Олеум Стандарт» як таку, що не відповідає вимога тендерної документації.
4. У випадку неможливості усунення наявних порушень, Зобов’язати Замовника відмінити процедуру закупівлі ДК 021-2015 09211 Мастильні оливи та мастильні матеріали Масло І-20А ГОСТ 20799-88, ідентифікатор закупівлі - UA-2017-08-23-000151-a.
Пов'язані документи:
Учасник
- skarga.pdf 25.09.2017 12:42
- протокол.pdf 25.09.2017 12:42
- SKMBT_C20317092510540.pdf 25.09.2017 12:42
- рішення від 28.09.2017 № 6775 + лист Замовнику.pdf 28.09.2017 20:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.10.2017 № 7216.pdf 13.10.2017 12:38
- Рішення від 12.10.2017 № 7216.pdf 18.10.2017 18:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2017 12:42
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.10.2017 18:52
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2017 13:34
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Оскільки ТОВ " АВТОЕРА НОВА " єдиний з учасників торгів, що подав повний пакет документів і погодилася знизити ціну на постачання оливи І-20 ГОСТ 20799-88, в кількості 50 тон за 1224850,00 грн. з ПДВ (24497 грн/т з ПДВ), визнати його переможцем та заключити з ним договір на її постачання.
Вимога
Є відповідь
Відсутність документу
Номер:
9b4c1564e5f54f5e94e7f799c976b54d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-08-23-000151-a.c1
Назва:
Відсутність документу
Вимога:
Даною вимогою просимо прийняти до уваги, що Учасником даної закупівлі, ТОВ "ОЛЕУМ СТАНДАРТ", у складі тендерної пропозиції не було надано лист-роз'яснення щодо порядку нарахування ПДВ, як того вимагає п. 2.1.1 розділу "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.09.2017 15:14
Вирішення:
Ми ввійшли в відкриті джерела і отримали дану інформацію
Статус вимоги:
Відхилено