-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вантажопасажирського ліфта в житловому будинку на вул. Словацького, 12 в м. Луцьку Волинської області
Згідно з технічною специфікацією
Торги не відбулися
2 044 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 220.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 220.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 16:06 - 24.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційна вимога
Номер:
c5d6a76c6d2f4f34bf7af3f8580764c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-004029-c.c2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Замовником, Департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради, у пункті 3.1. Додатку 2 Тендерної документації вимагається надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 4 роки (до довідки надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково; до договорів додаються копії актів виконаних робіт (для підтвердження їх виконання) за наведеним зразком. У примітці до даної вимоги вказано, що під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними послугами в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами (КБ-2в, КБ-3) виконаних робіт у зазначеному обсязі).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль» повідомляє, що, станом на дату подання даної вимоги, не має досвіду виконання робіт капітального ремонту ліфтів в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі, що в грошову еквівалентні становить 613 200,00 грн. Однак, Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль» має тривалий та успішний досвід виконання робіт з капітальних ремонтів ліфтів у менших обсягах, які дозволяють з впевненістю гарантувати виконання робіт відповідної якості та у визначені договором строки. Станом на дату подання даної вимоги, у нас наявний досвід виконання робіт капітального ремонту ліфтів в обсязі не менше 15% від очікуваної вартості закупівлі
Замовник не обґрунтував необхідності встановлення в Документації вищевказаної умови саме в наведеній вище редакції
За таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише суб'єкти господарювання, які здійснювали виконання робіт в обсягах не менше 30%, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі до товариства з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль».
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Виходячи з вищевикладеного, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Також існує практика АМКУ щодо визнання даного кваліфікаційного критерію дискримінаційним:
- Рішення органу оскарження № 13019-р/пк-пз (UA-2019-07-29-001328-b);
- Рішення органу оскарження № 8289-р/пк-пз (UA-2019-04-22-000637-a);
- Рішення органу оскарження № 826/11824/18 ,№ 826/15546/18 , 826/17786/18) (UA-2019-02-12-002449-b).
Товариство з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль» просить Вас внести зміни в тендерну документацію та виключити дану дискримінаційну вимогу, а саме те, що під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними послугами в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
17.02.2022 12:18
Вирішення:
Ураховуючи норму пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Стаття 22 Закону містить перелік відомостей, які зазначаються у тендерній документації, серед них – один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з статтею 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому, Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”. Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів з метою отримання інформації про спроможність учасника виконувати роботи якісно, у встановлені строки, належним чином та в повному обсязі відповідно до проєктно-кошторисної документації. Ураховуючи викладене, Замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів та установлює перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону (принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників). Відтак, одним із кваліфікаційних вимог згідно з Додатком 2 до Тендерної документації від 11.02.2022 № 22 (далі – Документація) визначено наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів за останні 4 роки (до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів надати копії договорів з усіма додатками за наявності (в т. ч. додаткові угоди до них) (не менше одного договору) – вибірково. У цьому ж додатку зазначено, що під терміном аналогічні договори мається на увазі виконання договорів з аналогічними роботами в обсязі не менше 30% від очікуваної вартості закупівлі (підтверджується актами (КБ-2в, КБ-3) виконаних робіт у зазначеному обсязі). Отже, достатнім обсягом для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів у закупівлі робіт з капітального ремонту вантажопасажирського ліфта в житловому будинку на вул. Словацького, 12 в м. Луцьку Волинської області з урахуванням специфіки, строку та складності виконання робіт Замовник вважає наявність в учасників досвіду виконання аналогічних договорів у межах 30%. Разом з тим, Замовником у Документації установлено вимогу щодо надання аналогічних договорів не менше одного, вибірково за останні 4 роки. При цьому, зазначаємо, що між департаментом житлово-комунального господарства Луцької міської ради та товариством з обмеженою відповідальністю «Укрвертикаль» лише за 2021 рік за результатами проведення закупівель щодо капітальних ремонтів ліфтів укладено договори про закупівлю на загальну суму, що перевищує 30% від очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту вантажопасажирського ліфта в житловому будинку на вул. Словацького, 12 в м. Луцьку Волинської області.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
21.02.2022 14:43
Вимога
Вирішена
Вимога
Номер:
0ef965ec5cee404caf9cf1626d1eea6b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-004029-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
Вимога
Помилково враховані розцінки та матеріали в Додатку 3 до тендерної документації. ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
В Додатку 3, п.66 таблиці передбачені розцінки "РН17-4-7 Демонтаж щита керування ліфтом" та п.67 таблиці М8-572-7 Монтаж щита керування ліфтом на підлозі розм. 2000х1000 мм, а також передбачено обладнання п.111 "Щит управління ліфта".
Однак всі ліфти апріорі поставляються разом з станціями управління в комплекті, а розцінки п.128 таблиці "М3-560-2 (Демонтаж) Монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 м" та інші розцінки п. 129, 130, 131, 144 таблиці що стосуються демонтажу та монтажу ліфта, враховують в тому числі демонтаж та монтаж станції управління.
Ми розуміємо, що дані помилки могли допустити проектанти, але включення одного виду робіт декілька разів різними розцінками, а також включення додаткової станції управління, коли одна станція вже входить у комплектацію та у вартість ліфта є неприпустимим та спричинить перевитрати бюджетних коштів.
На основі вищевикладеного вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до фактичних обсягів виконання робіт.
В разі, якщо заміна станції управління стосується іншого якогось ліфта (наприклад другого ліфта що може бути в спільному машинному приміщенні з ліфтом що підлягає заміні) то просимо вказати параметри іншого ліфта та внести відповідні зміни в тендерну документацію з метою розділення робіт по обох різних ліфтах.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 15:33
Вирішення:
Замовником заплановано внесення змін до Тендерної документації на закупівлю робіт з капітального ремонту вантажопасажирського ліфта в житловому будинку на вул. Словацького, 12 в м. Луцьку Волинської області
Статус вимоги:
Задоволено