-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот 1: Morphine; Diazepam; Diazepam; Fentanyl; Suxamethonium; Atracurium; Tramadol; Ketamine; Лот 2: Glucose; Paracetamol; Potassium chloride; Metronidazole; Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes in combination with other drugs
Завершена
358 623.48
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 617.72 UAH
мін. крок: 0.2% або 617.72 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 14:39 - 23.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
запит на зміни
Номер:
5d0cd0a57b764de6aeee2d4344dff8e9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-010226-b.b1
Назва:
запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи:
Учасник
- лист наркотичні препарати.docx 16.02.2022 16:59
Дата подачі:
16.02.2022 16:59
Вирішення:
Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги № UA-2022-02-11-010226-b.b1 від 16.02.2022 року, стосовно закупівлі «Фармацевтична продукція - код Основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– 33600000-6» (Лот 1: Morphine; Diazepam; Diazepam; Fentanyl; Suxamethonium; Atracurium; Tramadol; Ketamine; Лот 2: Glucose; Paracetamol; Potassium chloride; Metronidazole; Sodium chloride; Sodium chloride; Electrolytes in combination with other drugs)» № Оголошення в електронній системі № UA-2022-02-11-010226-b щодо зобов’язання Замовника внести зміни до тендерної документації шляхом розділення предмету закупівлі на лоти, вважаємо її безпідставною та такою, що не ґрунтується на вимогах чинного законодавства.
Згідно з вимогами п. 22 ч.1 ст.1. Закону, предмет закупівлі це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі щодо якого учасникам дозволяється подавати пропозиції. Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника.
За роз’ясненням Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 №3304-04/53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», міністерством видано накази № 708 від 15.04.2020 та №1082 від 11.06.2020, якими затверджено «Порядок визначення предмета закупівлі» та «Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі».
За вказаними піднормативними актами - предмет (лікарські засоби), (фармацевтична продукція), визначається за третьою цифрою коду Єдиного закупівельного словника. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за міжнародною непатентованою назвою лікарського засобу за формою випуску, дозуванням, обсягом та/або місцем поставки. У разі закупівлі лікарських засобів без поділу на лоти замовник визначає предмет закупівлі за показником третьої цифри словника.
Таким чином, вищенаведеними нормами чинного у сфері публічних закупівель законодавства, не встановлено обов'язку Замовника визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти), в тому числі і у разі надходження відповідного звернення потенційних учасників, це право Замовнику надано для ефективної організації господарської діяльності.
Тобто, норми чинного законодавства не зобов’язують замовника встановлювати окремі частини предмета закупівлі (лоти), а лише надають йому таке право.
Слід також зазначити, що, у даному випадку, поділ предмета закупівлі на лоти є недоцільним щодо максимальної економії та ефективності витрачання коштів (закупівля проводиться за власні кошти підприємства), оскільки об’єктивно створює ризик неможливості закупівлі окремих найменувань фармацевтичної продукції та зриву закупівлі (в даному випадку тих самих наркотичних засобів та психотропних речовин, які потребують додаткового ліцензування) та відповідно забезпечення ними підприємства.
Крім того, Скаржник вказує на те, що не має можливості прийняти участі в торгах і вважає це створенням відносно нього дискримінаційних умов, оскільки в нього відсутня відповідна ліцензія, яка передбачена Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02.03.2015(№222-VIII), що позбавляє його права реалізовувати наркотичні засоби та психотропні речовини.
Проте доводи Скаржника не можна вважати об’єктивними, оскільки його не позбавлено права отримання вказаної ліцензії, а не отримавши її він за власним бажанням позбавив себе права бути учасником ринку щодо купівлі та продажу певних фармацевтичних засобів.
З огляду на вищевикладене, закупівля здійснена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та підзаконних актів, виданих профільним міністерством.
Статус вимоги:
Відхилено