Код ДК: 021:2015 - 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Згідно Закону України від 01.07.2021 року № 1599-IX «Про внесення зміни до розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель», Верховна Рада України постановляє, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров'я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Завершена
1 200 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 000.00 UAH
Період оскарження:11.02.2022 13:27 - 17.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:6a4645af1d0e43dd8d2b0326a3b6e31d
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2022-02-11-007828-b.b1
Назва:Вимога
Вимога:
Шановний Замовнику!
Детально вивчивши документацію до Закупівлі, виникло багато запитань.
1. Замовник вимагає Учасників надати наступні документи, як, Копія Ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України та Копія ліцензії на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом. Але відповідно до ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності», наразі ліцензія на провадження господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, оформлюється органом ліцензування в електронному вигляді. А саме — шляхом запису про рішення органу ліцензування щодо видачі ліцензії суб’єкту господарювання в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців.
Тож, щодо вищезазначених документів будь-який із учасників, зможе надати Копію Наказу про видачу ліцензії Міністерства екології та природних ресурсів України та Витяг Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів автомобільним транспортом. Вимагаємо внести зміни відповідно до чинного законодавства!
2. Щодо Додатку 2, хочемо наголосити, що інформація наведена Замовником у таблиці є такою, що непідтверджена ніяким чинним нпа. Адже відповідно до Наказу МОЗ України від 08.06.2015 № 325 Замовник має зберігати небезпечні відходи у спеціальних контейнерах, ніякої мови у зазначеному вище нпа немає щодо утилізації відходів у контейнері! Наказ передбачає утилізацію небезпечних відходів саме у пакетах! До, речі звідки Замовник взяв інформацію, з якого матеріалу мають бути контейнери і конкретних розмірів - 200*200*750мм? Поняття біобокс взагалі відсутнє в чинному законодавстві «Про відходи» та Наказу МОЗ №325. Тож
,вимагаємо Замовника дотримуватися чинного Законодавства, не перекладати відповідальність за зберігання небезпечних відходів на Надавача Послуг, та видалити із тексту оголошення вимогу щодо надання Учасником незрозумілих контейнерів-біобоксів! Адже це є Закупівля, предметом якої є аж ніяк не придбання цих самих «біо-боксів».
3. Гарантійні листи від виробників тари є вимогою, яка не стосується Замовника ніяким чином. Адже, внутрішні взаємовідносини між Учасником та виробником тари – є внутрішніми взаємовідносиними, де є тільки 2 сторони – Продавець та Покупець. Тристоронні взаємовідносини не передбачені. До того ж, яким чином та що саме може гарантувати Виробник Тари Уповноваженій Особі, із якою не існує жодних взаємовідносин або договірних зобов’язань? Вимагаємо видалити із Тексту Оголошення Вимогу щодо надання гарантійних листів від виробників тари. Вона порушує будь-які існуючі права та правила.
4. Багато запитань щодо наступної вимоги Замовника, а саме: «У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.». Чому Замовник обмежує коло Учасників та встановлює дискримінаційну вимогу, що є порушення принципів публічних Закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі». Яким чином маса автомобіля може вплинути на якість надання послуг? Це повний абсурд! Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу та таку, що обмежує коло учасників.
5. Ми вважаємо вимогу - Інформацію щодо відповідності технології оброблення відходів полімерних матеріалів (контейнерів, упаковок) вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи). – дискримінаційною, та такою, що не прописана чинним Законодавством до суб’єкта господарювання, який провадить діяльність із поводження із небезпечними відходами. На підставі якого нпа Замовник встановлює вимогу,яка ніяким чином не відноситься до надавача послуг із утилізації небезпечних відходів? Вимагаємо видалити із Тексту Оголошення!
6. Цікава вимога Замовника наступна - Сертифікат про проходження навчального курсу програми Всесвітньої організації охорони здоров'я "Профілактика та контроль інфекцій у зв'язку з вірусом COVID-19", отриманий мінімум 2 працівниками не пізніше 2021 року. У зв'язку зі стрімким поширенням та затяжним існуванням COVID-19 в Україні виникає необхідність розуміння компанією з утилізації особливо небезпечних медичних відходів категорії "В" всієї небезпеки захворювання. Чому Замовник обмежує коло Учасників та встановлює дискримінаційну вимогу, що є порушення принципів публічних Закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні Закупівлі». Яким нпа прописана обов’якова наявність сертифікатів щодо профілактики хвороб при наданні послуг з Утилізації? Ви, звісно, можете навчити своїх співобітників цій науці, але яким чином вона стосується утилізації небезпечних відходів та поводження із небезпечними відходами? Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу та таку, що не стосується Предмету Закупівлі.