-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з планового обстеження конструкцій шляхопроводу тунельного типу поперечною схемою «19,25 + 18,30» транспортної розв’язки на Поштовій площі в м. Київ (код за ДК 021:2015 - 71630000-3 Послуги з технічного огляду та випробовувань)
Торги не відбулися
971 922.72
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 859.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 859.61 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 13:04 - 23.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в передостанній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер:
2619f5ef9c0448928f4ab59c2546dd10
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-007297-b.b5
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в передостанній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога:
Передостанній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» передбачає, що
«Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей УСТАНОВИ, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо).»
Вважаємо, що ця вимога описана некоректно, що в майбутньому може стати поводом для зловживань як та, що порушує положення Ст. 5, Закону України «Про публічні закупівлі» або подальшого оскарження дій замовника в АМКУ та суді та безпідставного затягування укладання та виконання договору.
Яка УСТАНОВА мається на увазі? А якщо лабораторія є не відокремлений підрозділ учасника, тобто УСТАНОВА?
Пропонуємо відредагувати цю вимогу і сформулювати її приблизно таким чином:
«Учасник повинен мати власну або залучену акредитовану або атестовану згідно з ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) службу контролю (лабораторію) для проведення випробувань достатніх для виконання учасником необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі згідно з вимогами Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний відповідний сертифікат (свідоцтво, тощо) щодо акредитації / атестації цієї служби контролю (лабораторії).
У випадку залучення такої служби контролю (лабораторії) у третій особи, учасник надає копію відповідного договору (оренди обладнання, надання послуг, тощо)»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 22:48
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, Учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний відповідний сертифікат визначення вимірювальних можливостей установи, щодо можливості здійснення відповідних вимірювальних можливостей та копію документу, що підтверджує наявність такої лабораторії у власності учасника або копію відповідного договору (надання послуг тощо). Крім того зазначаємо, що підпунктом 1.1 пункту 1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації чітко визначено, що Учасники повинні вказати фактичне місцезнаходження та наявність спеціального обладнання для вимірювання та матеріально-технічної бази; НАЯВНІСТЬ СЕРТИФІКОВАНОЇ ЛАБОРАТОРІЇ ВЛАСНОЇ, ОРЕНДОВАНОЇ АБО СУБПІДРЯДНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ ТОЩО, та ультразвукового товщиноміра.
Враховуючи зазначене, вимога щодо наявності та способу підтвердження Учасниками сертифікованої лабораторії є обґрунтованою та цілком коректною в даній закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в останній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Номер:
456645b62597448283b8e3dcb2e650b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-007297-b.b4
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в останній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога:
Останній абзац п. 1.2. розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» передбачає, що
«Для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо).»
Вважаємо, що ця вимога описана некоректно, що в майбутньому може стати поводом для зловживань як та, що порушує положення Ст. 5, Закону України «Про публічні закупівлі» або подальшого оскарження дій замовника в АМКУ та суді та безпідставного затягування укладання та виконання договору.
Як сказано вище: «До довідки включається обладнання, програмне забезпечення тощо, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі (комп’ютери, принтери, приміщення)».
«Відповідним документом, що підтверджує право власності» на обладнання - комп’ютери, принтери, тощо… є накладна, акт; на програмне забезпечення – частіше ліцензія, а на приміщення, будівлі і споруди?..
Пропонуємо відредагувати цю вимогу, та доповнити її наступним чином - «надати завірену належним чином виписку з даними бухгалтерського обліку»
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 22:47
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, для документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення Учасник повинен надати скановану(і) копію(ї) відповідного(их) документу, що підтверджує право власності або договору(-ів) (оренда, лізинг, тощо).
Ваша пропозиція щодо доповнення словами «надати завірену належним чином виписку з даними бухгалтерського обліку» є некоректним твердженням, оскільки зазначений документ відноситься до вимог, які визначені умовами тендерної документації, а саме: СКАНОВАНУ(І) КОПІЮ(Ї) ВІДПОВІДНОГО(ИХ) ДОКУМЕНТУ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЄ ПРАВО ВЛАСНОСТІ АБО ДОГОВОРУ(-ІВ) (ОРЕНДА, ЛІЗИНГ, ТОЩО).
Враховуючи зазначене, вимога щодо документального підтвердження наявності зазначеного у довідці матеріально-технічної бази і програмного забезпечення є обґрунтованою та цілком коректною в даній закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Номер:
c4cc656c2c9844daa0967ae202ea4d61
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-007297-b.b3
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога:
П. 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» передбачає надання учасником
«3.1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, (у разі використання) яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (не менше двох договорів), в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження мостових споруд».
Замовником не обґрунтована кількість виконаних аналогічних договорів. Чому саме не менше двох договорів? Чому один договір не доводить наявність необхідного досвіду? Чому, наприклад, не п’ять?
Вважаємо, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних учасників, що призведе до мінімізації кількості учасників і збільшенню ціни договору, а це є порушення вимогам частин 1…4 Ст. 5 та п. 4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», про що треба звертатися до АМКУ.
Вимагаємо надати пояснення і внести зміни в тендерну документацію.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 22:46
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що у відповідності до пункту 3 частини 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Враховуючи зазначене та відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, (у разі використання) яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (не менше двох договорів), в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження мостових споруд: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування послуги, кількість наданих послуг, суму договору.
Враховуючи, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), а також з метою підтвердження належного виконання учасниками умов договорів щодо обстеження мостових споруд, підприємством «Київавтошляхміст» встановлено зазначені вимоги.
Звертаємо увагу на те, що чинне законодавство не містить дефініції поняття «аналогічний договір», як і критерії його визначення. Відтак у кожному конкретному випадку Замовник самостійно визначає перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Аналогічну правову позицію викладено в рішенні Окружного адміністративного суду м. Києва від 26.03.2019 у справі №826/7832/18.
Крім того, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до свого Статуту, підприємство «Київавтошляхміст» створено з метою забезпечення безпечного руху транспорту та пішоходів по закріпленій шляховій мережі і мостах. Основним предметом діяльності підприємства є виконання необхідного комплексу робіт з технічного нагляду, утримання та ремонту мостів, підземних пішохідних переходів, гідротехнічних та інших споруд. Підприємство «Київавтошляхміст» являється балансоутримувачем мостових споруд м.Києва, які закріплені за ним на праві господарського відання. Дані мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»).
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, а також специфіку предмета закупівлі, вимога щодо надання Учасниками довідки про досвід виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів за останні 3 роки (не менше двох договорів), в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження мостових споруд жодним чином не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі, не носить дискримінаційний характер учасників та жодним чином не обмежує коло потенційних учасників, оскільки надають можливість будь-яким учасникам, які здійснювали виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів взяти участь у закупівлі та підтвердити кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів».
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Номер:
3b11f66a0c834082b1ce68c4a17e630e
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-007297-b.b2
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації.
Вимога:
П. 3.1. розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”:» передбачає надання учасником
«3.1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, (у разі використання) яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (не менше двох договорів), в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження мостових споруд».
Предмет закупівлі – «Послуги з планового обстеження конструкцій ШЛЯХОПРОВОДУ ТУНЕЛЬНОГО ТИПУ…». Учасником уважно вивчено Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі». Вказана споруда має всі ознаки тунельної споруди. До 01.09.2019 існували законодавчі підстави всіх вимог до тунельних споруд. Незрозуміло чому замовником вказано, що аналогічні договори це ті, «…в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження МОСТОВИХ СПОРУД».
Вважаємо, що таке формулювання вимоги є дискримінаційним та таким, що обмежує коло потенційних учасників, що призведе до мінімізації кількості учасників і збільшенню ціни договору, а це є порушення вимогам частин 1…4 Ст. 5 та п. 4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», про що будемо обов’язково звертатися до АМКУ.
Вимагаємо надати пояснення і внести зміни в тендерну документацію.
Пропонуємо сформулювати п. 3.1. наступним чином: «3.1. Довідка, складена у довільній формі, завірена печаткою учасника, (у разі використання) яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів.., в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження МОСТОВИХ АБО ТУНЕЛЬНИХ СПОРУД».
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 22:45
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що відповідно до вимог тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів, Учасник повинен надати довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою учасника, (у разі використання) яка містить відомості про досвід виконання аналогічних договорів за останні 3 роки (не менше двох договорів), в рамках яких здійснювались послуги або роботи з технічного обстеження мостових споруд: вказати повне найменування замовника, його поштову адресу і телефон, найменування послуги, кількість наданих послуг, суму договору.
Відповідно до ДСТУ 8814:2018 «Транспортні споруди. Мости автодорожні. Терміни та визначення понять», визначено загальні терміни та поняття мостових споруд.
Крім того, відповідно до статті 1 Закону Україна «Про автомобільні дороги», штучні споруди - інженерні споруди, призначені для руху транспортних засобів і пішоходів через природні та інші перешкоди, а також сталого функціонування автомобільної дороги (мости, шляхопроводи, естакади, віадуки, тунелі, наземні та підземні пішохідні переходи, наплавні мости та поромні переправи, розв'язки доріг, підпірні стінки, галереї, уловлювальні з'їзди, снігозахисні споруди, протилавинні і протисельові споруди тощо).
Згідно ДБН В.2.3-14:2006. «Споруди транспорту. Мости і труби. Правила проектування», термін «міст» розглядається тут в класичному розумінні як транспортна споруда, призначена для перепуску через перешкоди потоків залізничного, автомобільного транспорту, пішоходів та комунікацій різного призначення.
У відповідності до ДБН В.2.3-22:2009 «Споруди транспорту Мости та труби. Основні вимоги проектування», міст міський – міст, що є частиною вуличної мережі міста; шляхопровід – транспортна споруда (міст) над залізницею, автомобільною дорогою або вулицею.
Тобто шляхопровід тунельного типу – це мостова штучна споруда призначена для руху транспортних засобів вулицею обмеженою конструкціями утворюючими тунельний ефект та перепуску через неї потоків залізничного, автомобільного транспорту, пішоходів та комунікацій різного призначення.
Разом з тим, відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, важливість результатів обстеження, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, зазначена вимога є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі, не носить дискримінаційний характер учасників та в жодному випадку не обмежує коло потенційних учасників.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в розділи 14 і 15 в таблиці «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та 6.4.11. проекту договору.
Номер:
15bb27f4e37f4e5ea95ab4a97ad735d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-007297-b.b1
Назва:
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме в розділи 14 і 15 в таблиці «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та 6.4.11. проекту договору.
Вимога:
Розділи 14 і 15 в таблиці «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ», - Додаток 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» передбачають, що
«14. Технічний звіт планового обстеження буде направлений до експертної служби. Оплату за проведення експертизи здійснює виконавець робіт.
15. Технічний звіт за результатами виконаних обстеження вважається виконаним тільки при наявності експертного висновку.»
Ми вважаємо, що на сьогодні не існує законодавчих підстав для того, щоб «Послуги з технічного огляду та випробовувань», а саме - Послуги з планового обстеження конструкцій шляхопроводу проходили експертизу.
Ця вимога тендерної документації може порушувати положення Ст. 5, та п. 4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тому, що має вигляд як сформулювана під конкретного, заздалегідь інформованого, майбутнього учасника закупівлі.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо визначення на якій законодавчій підставі проводиться експертиза.
Або, якщо це не описана в законодавстві вимога замовника, детально розписати:
хто визначає установу для експертизи;
хто укладає договір з експертизою, - замовник (а виконавець оплачує згідно положень тендерної документації) чи виконавець робіт;
якщо виконавець, то на якій підставі – договір (внести зміни в п. 6.4.11. проекту договору, Додаток 3 до тендерної документації) чи довіреність;
визначити тип експертизи – комплексна або по розділах (надати перелік розділів);
визначити назву (форму, тип) документа - експертного висновку: звіт, схвалення, оцінка, тощо; інші деталі.
Без цих даних ця вимога тендерної документації порушує положення Ст. 5, та п. 4 Ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», про що будемо обов’язково звертатися до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
16.02.2022 22:44
Вирішення:
Шановний Учасник, розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що враховуючи важливість та правильність результатів обстеження, а також те, що мостові споруди мають найвищій клас наслідків (відповідальності) – СС3 значні наслідки загально-державного рівня (ДБН В.1.2-14-2009 «Система забезпечення надійності та безпеки будівельних об'єктів. Загальні принципи забезпечення надійності та забезпечення конструктивної безпеки будівель, споруд, будівельних конструкцій та основ»), умовами тендерної документації передбачено, що технічний звіт планового обстеження буде направлений до експертної служби, оплату за проведення експертизи здійснює виконавець робіт. Також передбачено, що технічний звіт за результатами виконаних обстеження вважається виконаним тільки при наявності експертного висновку.
Крім того повідомляємо, що оплату за отримання експертної оцінки, договір з експертизою та вибір установи для її проведення здійснює переможець Закупівлі; вимоги тендерної документації не застосовуються до подальшої розробки проектно кошторисної документації.
Відповідно до абзаца першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Отже, враховуючи розміщення мостових споруд на магістральних вулицях столиці України і їх стратегічне значення, важливість результатів обстеження, та ризики відповідальності за утримання даних об’єктів, зазначена вимога є обґрунтованою та цілком доречною в даній закупівлі та не порушує положення статті 5 та пункту 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги:
Відхилено