-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Комплекс послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці та комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці, важкості та напруженості трудового процесу.
Комплекс послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці та комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці, важкості та напруженості трудового процесу.
Торги не відбулися
140 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 400.00 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 12:13 - 17.02.2022 12:00
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
bbfab544d6404bc1913af1d8eb24aea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-005977-b.a3
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
У зв’язку з наданою відповіддю відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № СЗ-22-21Т-2 від 15.02.2022 р., хочемо повідомити що Ви порушуєте вимоги проведення Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема статтю 16 цього ж Закону.
Порушення процедури Закону полягає у наступному:
Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі, спираючись на яку Замовник (згідно п.2 цієї статті) установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Звертаючись до Розділу VIII. Договори про закупівлю, зокрема, до статті №41. Основні вимоги до договору про закупівлю та внесення змін до нього “п.2 Замовник може вимагати (згідно п.2 цієї статті) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі”
У свою чергу, ви як Замовник, у переліку документів ставите вимогу про наявність Атестату про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»., або документально підтверджену інформацію про наявність власної акредитованої лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій» який є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам.
Як Замовник, Ви проводите закупівлю предметом якої є «Комплекс послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці та комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці, важкості та напруженості трудового процесу».
Відтак, вимога щодо пред’явлення документа, що регламентує процес випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам є неправомірною та підпадає під усі ознаки “дискримінаційної”.
Наполегливо просимо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення із Додатку 2 пункт: «4.1.Атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»., або документально підтверджену інформацію про наявність власної акредитованої лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
У відповідності із вимогами чинного законодавства, право на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища та трудового процесу мають атестовані лабораторії які внесені до Інформаційного переліку лабораторій (де, і зокрема, включене наше підприємство) https://dsp.gov.ua/informatsiia-pro-atestovani-laboratorii/
Встановлення вимоги, що виходить за межі правового регулювання законодавства про закупівлі свідчить про недобросовісну практику з сторони Замовника та наміром визначити переможцем торгів заздалегідь визначеного учасника.
Саме тому, такі неправомірні дії можуть (і будуть) предметом розгляду скарги до Антимонопольного комітету України, а в подальшому, стануть підставою для подачі відповідних позовів.
Звертаємо Вашу увагу, що за порушення вимог законодавства про закупівлі є адміністративним правопорушенням у відповідності зі статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-відповідь на вимогу №СЗ-22-21Т-4.pdf 16.02.2022 11:50
Дата подачі:
16.02.2022 11:12
Вирішення:
Не задоволено та надано роз'яснення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.02.2022 11:50
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
5121168d7cda42f7baade3121c4ee415
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-005977-b.b2
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
Керуючись Постановою №442 від 01 серпня 1992 р. «Про Порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці», а саме п.7 змістом якого є положення про те, що гігієнічні дослідження факторів виробничого середовища і трудового процесу проводяться лабораторіями, атестованими Держпраці і МОЗ в порядку ( z0905-18 ), визначеному Міністерством соціальної політики разом із Міністерством охорони здоров’я.
Відтак, аналізуючи вищезгадане нормативне положення, просимо виключити із Додатку 2 пункт, що стосується відповідних документів: «4.1.Атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», або документально підтверджену інформацію про наявність власної акредитованої лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій», 4.2.Свідоцтво про відповідність системи керування вимірюваннями, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005. 4.3. Сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю відповідає вимогам стандарту ISO 9001:2015«Системи управління якістю»4.4. Сертифікат, який підтверджує, що система екологічного управління відповідає вимогам стандарту ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління».
В той же час, просимо внести зміни до додатку шляхом внесення інших документів, що відповідають вимогам законодавства, зокрема:
● Лист про визнання лабораторії атестованою виданий ДЕРЖАВНОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ ПРАЦІ
● Витяг з Інформаційного переліку лабораторій, атестованих на право проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу, що розміщений на офіційному веб-сайті Держпраці (dsp.gov.ua/informatsiia-pro-atestovani-laboratorii) з переліком фізичних, хімічних та психофізіологічних факторів, відповідно до “Порядку атестації лабораторій на проведення гігієнічних досліджень факторів виробничого середовища і трудового процесу”, затвердженого наказом Міністерства соціальної політики України, Міністерства охорони здоров’я України від 29 травня 2018 року № 784/1012 та постанови КМУ „Про порядок проведення атестації робочих місць за умовами праці” від 01.08.1992 № 442 (зі змінами).
Саме цей перелік документів є юридично коректним та може надаватися для підтвердження вимог щодо достовірності результатів проведених вимірювань/випробувань (оцінка факторів виробничого середовища).
Також, звертаємо Вашу увагу, що у відповідності із статтею 26 ”Порядок подання тендерних пропозицій” ч. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не повинен вимагати документи які не передбачено законодавством.
Більше того, відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відтак, у разі незадоволення нашої вимоги, будемо змушені звернутися, зокрема, але не як виняток, до Антимонопольного комітету України із скаргою про визнання Вашої вимоги як дискримінаційної.
Крім того, як потенційні Виконавці, права яких порушені, будемо звертатися до відповідних судових органів, що може призвести до накладення на Вас штрафних санкцій та інших заходів цивільно-правової відповідальності. Окрім того, інформуємо про те, що в ході судового процесу, будемо вживати заходи щодо забезпечення позовних вимог, що призведе до заборони Замовнику укладати договір з переможцем закупівлі, виконувати укладений договір, вчиняти будь-які інші дії щодо проведення закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-відповідь на вимогу №СЗ-22-21Т-3.pdf 16.02.2022 11:50
Дата подачі:
15.02.2022 15:14
Вирішення:
Не задоволено та надано роз'яснення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
16.02.2022 11:50
Вимога
Залишено без розгляду
ВИМОГА про усунення порушень
Номер:
e06ad1735fc347118996725027a4897b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-005977-b.b1
Назва:
ВИМОГА про усунення порушень
Вимога:
ВИМОГА про усунення порушень Закону України «Про публічні закупівлі» У Додатку № 2 (ТЕХНІЧНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ДК 021:2015:71310000-4 Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва Комплекс послуг з проведення атестації робочих місць за умовами праці та комплекс послуг з проведення санітарно-гігієнічних досліджень умов праці, важкості та напруженості трудового процесу) до тендерної документації міститься вимога «4.1.Атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»., або документально підтверджену інформацію про наявність власної акредитованої лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».
Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводиться Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006 ця процедура є обов’язковою лише для випробувальних лабораторій, які проводять випробування з метою оцінки відповідності продукції технічним регламентам. У законі України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», продукція – це речовина, препарат або товар виготовлений у ході виробничого процесу.
Під поняття «продукція» не підпадають:
біоматеріали людини;
об’єкти навколишнього природнього середовища;
фактори виробничого середовища та трудового процесу;
будь-які об’єкти, які вже введені в експлуатацію (транспортні засоби, дороги, електрообладнання, засоби індивідуального захисту тощо).
Виходячи із вище сказаного, необхідність акредитації лабораторії згідно вимог ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 “Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій” для проведення робіт передбачених предметом закупівлі непередбачена та не є обов’язковою.
Зазначена умова є завідомо дискримінуючою, такою, що порушує один з основних принципів у сфері публічних закупівель, визначений п. 1 ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також ймовірно спрямованою на усунення потенційних конкурентів, забезпечення перемоги у процедурі закупівлі конкретних учасників чи створення передумов для недобросовісної конкуренції у сфері публічних закупівель. Окрім цього, відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Однак, вказана у тендерній документації вимога порушує вищевказані вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», що, у свою чергу, може стати підставою для звернення з відповідною скаргою на дії Замовника у відповідні контролюючі органи, та притягнення винних осіб до відповідальності.
Таким чином, з метою забезпечення конкуренції між учасниками та запобігання корупційним діям і зловживанням, а також з метою унеможливлення порушень основних принципів у сфері публічних закупівель вимагаємо: внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити із Додатку 2 пункт: ««4.1.Атестат про акредитацію, згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій»., або документально підтверджену інформацію про наявність власної акредитованої лабораторії згідно ДСТУ ISO/IEC 17025:2019 «Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій».»
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол-відповідь на вимогу №СЗ-22-21Т-2.pdf 15.02.2022 10:48
Дата подачі:
14.02.2022 10:54
Вирішення:
Не задовільнити та надати роз'яснення на вимогу
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.02.2022 10:48