• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Основні органічні хімічні речовин

Засоби для дезінфекції

Завершена

18 450.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 92.25 UAH
Період оскарження: 20.11.2017 11:59 - 21.11.2017 17:00
Вимога
Вирішена

Вимога!

Номер: a770f1bf7a604fecaeaf04fede86d344
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000732-b.c3
Назва: Вимога!
Вимога:
Шановний, це Вам хто таку нісенітницю підказує писати? Стосовно Наказу №236.Ваше трактування Наказу №236 навмисно перекручене та зовсім не відповідає дійсноті: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.” Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html): “Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”. Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи: Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук); Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук. Засіб, що зазначений в тендерної документації, відноситься до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні. Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропоновані нами засоби не відповідали Наказу №236 МОЗ України, вони не пройшли б реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на ці засоби видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236! Все це вказує на корупційний зговір Замовника та заздалегідь запланованого в переможці учасника. Стосовно вимоги надання гаракнтійного листа від виробника. Ви навмисно ігноруєте наші аргументи? Ще раз акцентуємо увагу, що в попередній вимозі ми надали номера рішеннь АМКУ щодо його дискримінаційності. Ця вимога є протизаконною! Стосовно обгркнтування еквівалентності. Еквівалентність засобів визначає не Учасник, а фахівець Замовника на підставі інформації, зазначеної в методитчних вказівках. Еквіваклентність засобів не визначається по тим протизаконним критеріям, які зазначені в документації, щоб посадові особи замовника отримали хабар, а визначається поважними спеціалізованими Державними Установами по таких критеріях, як: групи діючих речовин, призначення, спектр антимікробної дії, режими використання, клас безпеки. По цих критеріях ми запропоннували повні еквіваленти. Враховуючи вищевикладене, вимагаємо останній раз повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро Дніпропетровської області та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику- скаржник. В результаті проведення закупівлі через систему ПРОЗОРРО та дотримуючись Наказу ДП "Зовнішторгвидав України вiд 13.04.2016 N 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» Нами визначено переможця . Про відхилення Вашої пропозиції надане детальне обґрунтування. Подальші необґрунтовані ваші звинувачення ми сприймаємо, як тиск на Замовника, з метою отримання сприятливого для Вас результату торгів та задоволення власних комерційних зисків незалежно від волі та інтересів замовника, що, в свою чергу, не сприяє відкритості і чесності торгів. На привеликий жаль, Ви продовжуєте необґрунтовано нас звинувачувати в отриманні хабара аж в 7 гривень! Слід зазначити, що дане звинувачення є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому члени тендерного комітету Замовника залишають за собою право, після проведення аукціону, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили членів тендерного комітету в можливості отримання хабара від Переможця торгів..
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

неправомірна дискваліфікація!!!

Номер: 63b7e3e884654f5ab993068a19771fb4
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000732-b.b2
Назва: неправомірна дискваліфікація!!!
Вимога:
неправомірна дискваліфікація!!!
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Замовником прийняте рішення дискваліфікувати Учасника ТОВ ВІК ХХІ-ВІК, пропозиція якого не відповідає умовам Закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Щодо медико-технічних вимог, які обмежують конкуренцію, не відповідають вимогам діючих нормативних документів

Номер: 5350f08c8c364e01a812d56441adc3e3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-11-20-000732-b.c1
Назва: Щодо медико-технічних вимог, які обмежують конкуренцію, не відповідають вимогам діючих нормативних документів
Вимога:
Шановний Замовнику Ви прописали чітке обмеження щодо вмісту % активно-діючих речовин не маючи на те аргументованого пояснення. Вимоги до антисептиків для рук прописані наказами МОЗ України і щось видумувати на шкалт: етанолу не менше 18%, чи ЧАС не більше 0,025%, чи повинен вміщувати 3 активно-діючі речовини, або 4-ри і т.д. - це не що інше як пряме обмеження конкуренції, створення умов для нечесної конкуренції. дискримінація інших учасників ринку, які можуть поставити не гірші за основними критеріями антисептики для рук чи дезінфектанти для швидкої дезінфекції. Ви ж пояснити чому саме такі % не можете, при цьому кожен рядок технічного завдання на любий предмет закупівлі повинен мати пояснення чому саме так. а не інакше і бути узгодженим із практичним застосуванням. ну як ви можете пояснити чому, наприклад 18% етанолу, а не 20% чи 16%? Крім того, не професійно вимагати щоб дезінфекційний засіб за 30 секунд був дієвим по відношенню до збудників усіх інфекцій, Ви ж саме це заявили: "Скорочений час експозиції (не більше 0,5 хв.) при інфекціях всіх етіологій". Ви уявляєте собі щоб за цей час на поверхні були знищені дерматофіти, чи бактерії у споровій формі, а M.terrae? А віднести "повідон" до діючих речовин, це як розцінювати? Тей хто Вам надиктовува технічне завдання хоча б заглянув у рецептуру антисептика. Можна звичайно відносити до активних речовин і молочну кислоту і гідроксид натрію, вся справа в тому яку роль ця речовина виконує в конкретному засобі та у кількості цієї речовини . В неосетіні повідон точно не діюча речовина. То чому ж тоді в технічному завданні Ви пишете по іншому? Та й ексозиції 15 сек. для гігієнічної антисептики рук медичного персоналу не існує, ну звичайно ж якщо дотримуватись вимог діючих нормативних докуметів. Враховуючи викладене вимагаємо привести медико-ехнічні вимоги у відповідність до діючих нормативних докуметів, вилучити вимоги, що обмежуть конкуренцію і не мають абсолютно ніякого впливу на результат процесу дезінфекції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь: Шановний Учаснику, щодо наказу ДП «Зовнішньоторгвидав України» від 13.04.2016р. № 35 «Про затвердження порядку здійснення допорогових закупівель», то він створений не для Замовників, а для функціонування електронних майданчиків, з метою виконання вимог Постанови КМ України від 24.02.2016о № 166 «Про затвердження порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків» та Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016р. «Про визначення веб-порталу уповноваженого органу з питань закупівель у складі електронної системи закупівель та забезпечення його функціонування». А для Замовника він носить рекомендаційний характер. Тому Замовник має право закуповувати товар, який йому необхідний і задовольняє його не лише за ціновими критеріями а й за технічними характеристиками. Нами було розглянуто ваше зауваження, щодо внесення змін до тендерної документації стосовно еквіваленту товару. З приводу вказаних зауважень ми зазначаємо наступне. Замовник є вільним у визначенні технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Замовник визначає предмет закупівлі виходячи з власних потреб у об’ємах товару, можливостях бюджетного фінансування та сфері застосування товару. Вимоги тендерної документації відповідають чинному законодавству. Вимогу вважаємо безпідставною
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Так