-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Алкотестер карманный Susisun CSY-006
Алкотестер карманный Susisun CSY-006
Торги не відбулися
5 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 27.50 UAH
Період оскарження:
11.02.2022 10:43 - 17.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги щодо предмета закупівлі
Номер:
bc21080b581e4ba1bc63f756f354ab47
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-001599-c.b3
Назва:
Дискримінаційні вимоги щодо предмета закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! Оголошення про проведення спрощеної закупівлі складене з порушенням діючого законодавства в сфері публічних закупівель. Зокрема, 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Серед іншого, технічні та інші вимоги до предмета закупівлі у своїй сукупності, є дискримінаційними. Тобто, участь у закупівлі зможуть взяти лише ті суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника.
При цьому, метою проведення публічних закупівель є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідальність за порушення діючого законодавства у сфері публічних закупівель встановлена ст. 44 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 16414 Кодекс України про адміністративні правопорушення.
У зв’язку з чим просимо усунути порушення шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 11:44
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 14 пункт 4: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, у спрощеній закупівлі (на відміну від відкритих торгів) Замовник самостійно вирішує приймає він еквіваленти або зазначає виробника (або торгову марку). Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Крім того, аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Усунення порушень
Номер:
b87ffac912f84f9282e052688320eacb
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-001599-c.b2
Назва:
Усунення порушень
Вимога:
Шановний Замовник, доброго дня! У оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Замовник вважає за потрібне у вимогах до предмета закупівлі зазначити торгівельну марку, та вказує, що ніякі аналоги/або еквіваленти прийматися у пропозиціях учасників не будуть.
Разом з тим, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до ч. 5 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
У зв’язку з чим просимо усунути порушення, в частині обмеження щодо подання пропозицій з аналогами/або еквівалентами предмета закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 11:43
Вирішення:
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» стаття 14 пункт 4: «У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Тобто, у спрощеній закупівлі (на відміну від відкритих торгів) Замовник самостійно вирішує приймає він еквіваленти або зазначає виробника (або торгову марку). Тим самим дана норма не зобов’язує замовника вказувати аналоги та еквіваленти пропонованого товару, а визначає його право на це.
Крім того, аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Мінекономіки від 05.05.2020 р. № 3304-04/28729-06 (https://www.me.gov.ua/InfoRez/DocumentsList?id=f2e30594-ba6c-420f-9c24-2a852415a884&tag=InforezKnowledgeDb&lang=uk-UA&fNum=3304-04%2F28729-06).
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Не відповідність продукції вимогам технічного регламенту
Номер:
3cf5d6de6fb44d288f6344381ed824af
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-11-001599-c.b1
Назва:
Не відповідність продукції вимогам технічного регламенту
Вимога:
Шановний замовник, інформуємо Вас про те, що відповідно до статті 16 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність», передбачено здійснення оцінки відповідності законодавчо регульованих ЗВТ вимогам технічних регламентів та ведення реєстру затверджених типів ЗВТ (далі - Реєстр).
На вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається, поширюється дія Технічного регламенту законодавчо регульованих ЗВТ, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.01.2016 № 94, яка набрала чинності 04.09.2016.
Згідно реєстру, який розміщується на веб-сайті підприємства (www.ukrcsm.kiev.ua) на сьогодні пройшли процедури оцінки відповідності та занесені до Реєстру такі вимірювачі вмісту алкоголю в крові та повітрі, що видихається:
газоаналізатори Аlcotest..., Interlоск..., виробництва Drager Safety AG & Co. KGaA, сертифікат перевірки типу UA.TR.001 101-17, виданий 05.10.2017, строк дії 05.10.2027;
газоаналізатори АлкоФор..., виробництва Skyfine Inc. Limited сертифікат перевірки типу UA.TR.001 122-17, виданий 28.11.2017, строк дії 28.11.2027;
газоаналізатори АлкоФор®..., виробництва Sentech Korea Corp сертифікат перевірки типу UA.TR.001 161-20, виданий 23.12.2020, строк дії 23.12.2030;
сигналізатор парів спирту А1соВІоw®, виробництва Lion Laboratories Limited, сертифікат перевірки типу UA.TR.001 115-18, виданий 13.08.2018, строк дії 13.08.2028;
аналізатор парів спирту lion alcolmeter® 700, виробництва Lion Laboratories Limited, сертифікат перевірки типу UA.TR.001 116-18, виданий 13.08.2018, строк дії 13.08.2028;
аналізатори вмісту парів алкоголю Алконт..., виробництва KEYUN TECHNOLOGY, сертифікат перевірки типу UA.TR.001 88-19, виданий 19.04.2019, строк дії 19.04.2029.
Приладів “Susisun CSY-006” не занесено до реєстру.
Такі прилади не можна використовувати у сфері законодавчо регульованої метрології.
Вимагаємо відмінити закупівлю товару, котрий не відповідає діючому законодавству.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
11.02.2022 11:30
Вирішення:
Даний вид приладу буде використовуватись всередині підприємства, а не поза його межами, виключно для самоконтролю співробітників підприємства.
Статус вимоги:
Відхилено