-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Дезинфікуючі засоби
Завершена
67 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 670.00 UAH
мін. крок: 1% або 670.00 UAH
Період оскарження:
14.11.2017 15:14 - 17.11.2017 15:45
Вимога
Залишено без розгляду
оскарження переможця
Номер:
afded64eb9264ac2b61b1a798979ce3c
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-002037-a.c4
Назва:
оскарження переможця
Вимога:
корупційний зговір
Пов'язані документи:
Учасник
- Кам-Каш ЦРЛ.pdf 29.11.2017 10:23
Дата подачі:
29.11.2017 10:23
Вирішення:
Згідно з п.6.4. "Порядку здійснення допорогових закупівель", затвердженого накозом ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. №35: "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників". За таких умов, це право, а не обов'язок замовника вказувати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників допорогових закупівель. Стосовно деззасобів, які Замовник має намір закуповувати, то слід відмітити, що Замовник має позитивний досвід роботи з даною продукцією, безпечне використання, хороші мікробіологічні показники, відсутність внутрішньо-лікарняної інфекції, при цьому, дані деззасоби не спричиняють пошкодження ендоскопічного обладнання.Сстосовно Ваших публічно оприлюднених безпідставних звинувачень Замовника в протизаконних діях та з приводу Ваших погроз - повідомляємо, що Замовник має всі правові підстави звернутись з позовом до суду про захист ділової репутації.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
порушення
Номер:
49adcda6c9c4467ebf578227cfcf2dc9
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-002037-a.b3
Назва:
порушення
Вимога:
Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров`я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Учасник
- кам. кош..pdf 17.11.2017 11:29
Дата подачі:
17.11.2017 11:29
Вирішення:
Шановний учаснику!
В попередній відповіді Вам ми зазначили,що закупівля визначена як «допорогова» і регламентується
порядком. Відповідно по п.6.3. та 6.4. замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти
прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент є правом
Замовника, а не його обов’язком.
Замовник наголошує, що в рамках «допорогової» закупівлі він має право на законних підставах
визначити конкретне найменування товару та його конкретного виробника, тому що саме Замовнику
працювати з цією продукцією і нести відповідальність за виконання своїх обов’язків.
Шановний Учаснику, вважаємо неприпустимим звинувачувати Замовника в якихось «лобіюваннях
певних виробників», та будемо розцінювати подібний тон звернення, як тиск на Замовника.
Враховуючи вищевикладене, ми відхиляємо Вашу вимогу.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
порушення
Номер:
54a9480b76c24996aa6e78611a8898b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-002037-a.a2
Назва:
порушення
Вимога:
Шановний Замовнику, все теж питання ,що і в іншій вашій закупівлі( антисептики), ви знову прописали засоби того ж виробника , вірніше однієї групи та її представника, з яким мабуть маєте тісний контакт. Та все ж, згідно наказу Про публічні закупівлі №35, Ви повинні відповідати на всі питання учасників, причому, не цитувати цей же наказ , а просто давати конкретні відповіді на питання. То ж дуже цікаво, які засоби ви застосовували , що вирішили замінити на саме ті що прописали, не додавши вираз " або еквівалент" про яку ротацію може йти мова? Це вам таке підказав ваш завідомий постачальник? так знайте, що за всі порушення в закупівлі відповідає Замовник, адже він розраховується не із власної кишені, а з державної казни. Тож і відповідь за ці розтрати несе саме Замовник. Чому розтрати, так це ж видно, що тут йде корупційний зговір, де є надумане обмеження учасників і засобів, лобіювання певних інтересів, а отже заощаджень коштів, як передбачається в системі, не буде. То ж у Вас є час внести зміни в документацію, видалити дискримінаційні вимоги, конкретний склад та додати вираз " або еквівалент" В іншому випадку ми звернемося зі скаргою до Департаменту ОЗ, контролюючих органів та Громадського контролю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.11.2017 13:29
Вирішення:
Закупівля визначена як «допорогова» і регламентується порядком. Відповідно по п.6.3. та 6.4. замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент є правом Замовника, а не його обов’язком.
Замовник наголошує, що в рамках «допорогової» закупівлі він має право на законних підставах визначити конкретне найменування товару та його конкретного виробника, тому що саме Замовнику працювати з цією продукцією і нести відповідальність за виконання своїх обов’язків.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
дискримінаційні вимоги
Номер:
402eb97d6e274c029ad897d1ccab7aad
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-11-14-002037-a.b1
Назва:
дискримінаційні вимоги
Вимога:
Шановний Замовнику, яка йде ротація, коли виходите на торги через систему ПРОЗОРРО? Це ж державні закупівлі, а здається що ви витрачаєте свої особисті кошти, обмежуючи коло Учасників одного виробника.Вами викладені дискримінаційні вимоги, що перечуть основним принципам наказу №35. Внесіть зміни та додайте вираз " або еквівалент" адже ви "проводите" РОТАЦІЮ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.11.2017 19:41
Вирішення:
Закупівля визначена як «допорогова» і регламентується порядком. Відповідно по п.6.3. та 6.4. замовник може вказати які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників. Отже, можливість пропонувати еквівалент є правом Замовника, а не його обов’язком.
Замовник наголошує, що в рамках «допорогової» закупівлі він має право на законних підставах визначити конкретне найменування товару та його конкретного виробника, тому що саме Замовнику працювати з цією продукцією і нести відповідальність за виконання своїх обов’язків.
Статус вимоги:
Задоволено