• Спрощена закупівля
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з вивозу твердих побутових відходів ( Код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (2 ЛОТИ)

Завершена

199 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 302.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 22:34 - 16.02.2022 00:00
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення

Номер: 49b7d01c39fd4b51b1d07b9aad0ec56d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-007224-c.c3
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
28 лютого 2022 року Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено рішення про визнання КП «Новояворівськжитло» переможцем спрощеної закупівлі: Послуги з вивозу твердих побутових відходів (Код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (2 ЛОТИ), UA-2022-02-10-007224-c (далі – Закупівля). 03 березня 2022 року Замовником скасовано вищевказане рішення та відхилено пропозицію КП «Новояворівськжитло» на підставі вимоги учасника ФОП Чікель В. М. вих.№19 від 02.03.2022 р. (далі – Вимога) з підстав, наведених нижче. Так, 02.03.2022 р. учасник Закупівлі ФОП Чікель В. М. звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою скасувати рішення про визнання КП «Новояворівськжитло» переможцем вищевказаної спрощеної закупівлі. Свою вимогу ФОП Чікель В. М. мотивує тим, що КП «Новояворівськжитло» ніби то не надало гарантійний лист, який вимагався згідно абзацу 11 п.6 «Вимоги до оформлення пропозиції». Згідно п.6 «Вимоги до оформлення пропозиції» зазначено наступне: «Факт подання пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Тобто, в п.6 чітко вказано, що вже сам факт підписання і подання учасником цінової пропозиції (згідно форми по додатку 1 до Оголошення) є підтвердженням наявності у такого учасника права на обробку, використання і поширення персональних даних та підтвердженням надання учасником такого права замовнику, як одержувачу відповідних персональних даних. Крім того, в останньому абзаці форми «Цінова пропозиція» (додаток 1 до Оголошення) зазначено: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в даній документації.» З наведеного слідує, що підписанням і поданням цінової пропозиції КП «Новояворівськжитло» надало згоду в тому числі і на збирання, обробку та поширення персональних даних, необхідних для проведення відповідної спрощеної закупівлі. Відповідний абзац є гарантійним листом в складі пропозиції, оскільки замовник не вказав в Оголошенні чітких вимог до оформлення так званого «гарантійного листа» – чи він повинен бути у формі окремого документа під заголовком «гарантійний лист» і чи взагалі він повинен мати заголовок «Гарантійний лист» тощо. З аналізу поданих ФОП Чікель В. М. документів по вказаній спрощеній закупівлі випливає, що ФОП Чікель В. М. також не подав гарантійного листа, оскільки жодного документа з відповідним змістом та назвою (заголовком) в складі своєї пропозиції ним подано не було. Відповідно, цінова пропозиція ФОП Чікель В. М. повинна бути відхилена з тих же підстав. З огляду на вищенаведене, КП «Новояворівськжитло» вважає вимогу ФОП Чікель В. М. (вих.№19 від 02.03.2022 р.) відмінити рішення про визнання КП «Новояворівськжитло» переможцем по закупівлі UA-2022-02-10-007224-c безпідставною, а рішення Замовника про відхилення пропозиції КП «Новояворівськжитло» незаконним і таким, що підлягає скасуванню. Крім того, відповідно до п.11 Додатку 3 «Технічна специфікація» (в кожному з лотів) зазначено наступне: «Послуги повинні надаватись згідно з "Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів", затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, та Закону України «Про відходи». Відповідно до п.3 Постанови № 1070 від 10 грудня 2008 р. послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Так, згідно протоколу засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Новояворівської міської ради переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Новояворівської міської ради визначено КП «Новояворівськжитло» (ЄДРПОУ 34978118). Тобто, пропозиція ФОП Чікель В. М. не відповідає вимогам п.11 Додатку 3 «Технічна специфікація» та діючим вимогам законодавства України щодо порядку визначення виконавця послуг з поводження з побутовими відходами на відповідній адміністративній території, а тому повинна бути відхилена згідно п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». У випадку визначення органом місцевого самоврядування виконавця послуг з поводження з побутовими відходами на конкурсній основі, як цього вимагає чинне законодавство України (Правила надання послуг з поводження з побутовими відходами, затверджені постановою КМ України від 10.12.2008 р. №1070; Порядок проведення конкурсу на надання послуг з вивезення побутових відходів, затверджений постановою КМ України від 16.11.2011 р. №1173) договір про закупівлю з відповідним надавачем послуг повинен укладатись залежно від очікуваної вартості закупівлі: 1) якщо очікувана вартість до 200 000,00 грн – шляхом укладення прямого договору без застосування порядку проведення спрощених закупівель на підставі абзацу 4 п.2 ч.7 ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Таким документальним підтвердженням є договір, укладений за результатами конкурсу між відповідним органом місцевого самоврядування та переможцем вказаного конкурсу; 2) якщо очікувана вартість понад 200 000,00 грн – шляхом проведення переговорної процедури закупівель на підставі абзацу 4 п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі» - якщо послуги можуть бути надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником. Таким документальним підтвердженням є договір, укладений за результатами конкурсу між відповідним органом місцевого самоврядування та переможцем вказаного конкурсу. Новояворівською міською радою 12.09.2019 р. було укладено договір з КП «Новояворівськжитло» переможцем конкурсу про надання послуг із вивезення побутових відходів на території Новояворівської міської ради, який ніким не оскаржувався та на даний час є чинним. В свою чергу, ФОП Чікель В. М. переможцем конкурсу із визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Новояворівської міської ради не визнавався, та відповідний договір за результатами конкурсу з ним не укладався. Тобто, ФОП Чікель В. М. не може вважатися переможцем в даній спрощеній закупівлі. Відповідно до ч.3 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за придбання товарів, робіт і послуг без проведення передбачених законом процедур; за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню; за безпідставне відхилення тендерних пропозицій на уповноважену особу накладається штраф в розмірі від 25 500,00 грн до 51 000,00 грн. Відповідно до ч.6 ст.164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення за укладення договорів, які передбачають оплату товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель, визначених законом, на керівника Замовника накладається штраф в розмірі від 34 000,00 грн до 170 000,00 грн. Також, повідомляємо Вас про те, що у випадку незгоди з Вашими рішеннями чи діями, останні будуть оскаржуватись в судовому порядку відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 04.03.2022 16:49
Вимога
Відкликано скаржником

Лист-пояснення щодо вимоги ФОП Чікель В. М. UA-2022-02-10-007224-c.a1

Номер: e4a23105ff5d4432b471a3bf00ec1903
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-007224-c.c2
Назва: Лист-пояснення щодо вимоги ФОП Чікель В. М. UA-2022-02-10-007224-c.a1
Вимога:
Відповідно до листа (вих.№19 від 02.03.2022 р.) учасник спрощеної закупівлі: Послуги з вивозу твердих побутових відходів (Код ДК 021:2015 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) (2 ЛОТИ), UA-2022-02-10-007224-c (далі – Закупівля) ФОП Чікель В. М. звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з вимогою скасувати рішення про визнання КП «Новояворівськжитло» переможцем вищевказаної спрощеної закупівлі. Свою вимогу ФОП Чікель В. М. мотивує тим, що КП «Новояворівськжитло» ніби то не надало гарантійний лист, який вимагався згідно абзацу 11 п.6 «Вимоги до оформлення пропозиції». Згідно п.6 «Вимоги до оформлення пропозиції» зазначено наступне: «Факт подання пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку (збирання, реєстрацію, накопичення, зберігання, адаптування, зміну, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, передачу), знеособлення, знищення) персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця).» Тобто, в п.6 чітко вказано, що вже сам факт підписання і подання учасником цінової пропозиції (згідно форми по додатку 1 до Оголошення) є підтвердженням наявності у такого учасника права на обробку, використання і поширення персональних даних та підтвердженням надання учасником такого права замовнику, як одержувачу відповідних персональних даних. Крім того, в останньому абзаці форми «Цінова пропозиція» (додаток 1 до Оголошення) зазначено: «Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення закупівлі, визначеними в даній документації.» З наведеного слідує, що підписанням і поданням цінової пропозиції КП «Новояворівськжитло» надало згоду в тому числі і на збирання, обробку та поширення персональних даних, необхідних для проведення відповідної спрощеної закупівлі. Відповідний абзац є гарантійним листом в складі пропозиції, оскільки замовник не вказав в Оголошенні чітких вимог до оформлення так званого «гарантійного листа» – чи він повинен бути у формі окремого документа під заголовком «гарантійний лист» і чи взагалі він повинен мати заголовок «Гарантійний лист» тощо. З аналізу поданих ФОП Чікель В. М. документів по вказаній спрощеній закупівлі випливає, що ФОП Чікель В. М. також не подав гарантійного листа, оскільки жодного документа з відповідним змістом та назвою (заголовком) в складі своєї пропозиції ним подано не було. Відповідно, цінова пропозиція ФОП Чікель В. М. повинна бути відхилена з тих же підстав. З огляду на вищенаведене, КП «Новояворівськжитло» вважає вимогу ФОП Чікель В. М. (вих.№19 від 02.03.2022 р.) скасувати рішення про визнання КП «Новояворівськжитло» переможцем по закупівлі UA-2022-02-10-007224-c безпідставною і такою, що не підлягає задоволенню. Крім того, відповідно до п.11 Додатку 3 «Технічна специфікація» (в кожному з лотів) зазначено наступне: «Послуги повинні надаватись згідно з "Правилами надання послуг з вивезення побутових відходів", затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 10 грудня 2008 р. № 1070, та Закону України «Про відходи». Відповідно до п.3 Постанови № 1070 від 10 грудня 2008 р. послуги з поводження з побутовими відходами надаються суб’єктом господарювання, визначеним органом місцевого самоврядування на конкурсних засадах в установленому законодавством порядку виконавцем послуг з вивезення побутових відходів. Так, згідно протоколу засідання конкурсної комісії з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Новояворівської міської ради переможцем конкурсу на надання послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Новояворівської міської ради визначено КП «Новояворівськжитло» (ЄДРПОУ 34978118). Тобто, пропозиція ФОП Чікель В. М. не відповідає вимогам п.11 Додатку 3 «Технічна специфікація». Також, повідомляємо Вас про те, що у випадку незгоди з Вашими рішеннями чи діями, останні будуть оскаржуватись в судовому порядку відповідно до ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.03.2022 15:50
Вимога
Відкликано скаржником

Лист-Вимога до замовника Скасувати рішення про визначення учасника Комунальне підприємство «Новояворівськжитло» переможцем закупівлі.

Номер: dc1b35c9228f43078f8f62b5a05767fd
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-007224-c.a1
Назва: Лист-Вимога до замовника Скасувати рішення про визначення учасника Комунальне підприємство «Новояворівськжитло» переможцем закупівлі.
Вимога:
Скасувати рішення про визначення учасника Комунальне підприємство «Новояворівськжитло» переможцем закупівлі. Учасник, який визначений переможцем закупівлі не подав гарантійний лист, що вимагався замовником у абзаці 11п.6 «Вимоги до оформлення пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 03.03.2022 15:50