-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з перевезення та захоронення твердих побутових відходів (ДК 021:2015: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям)
Завершена
1 666 562.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 16 666.00 UAH
мін. крок: 1% або 16 666.00 UAH
Період оскарження:
10.02.2022 16:58 - 16.02.2022 12:00
Вимога
Відкликано скаржником
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Номер:
65fc46eba44342f48d69e331aebc5698
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-10-013607-b.a1
Назва:
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Вимога:
Вих. №02/03/22-69 від 02.03.2022
Антимонопольний комітет України
(орган оскарження)
03035, місто Київ, вулиця Митрополита Василя Липківського, 45
Суб’єкт оскарження (надалі - Скаржник, Учасник):
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРВТОРРЕСУРСИ - БУКОВИНА"
(код ЄДРПОУ 39280223)
Адреса: 58023, Чернівецька область, місто Чернівці, вулиця Василя Лесина, будинок 4
електронна пошта: uvrbuk@ukr.net
телефон: +380986384443, +380506384443
Замовник:
Комунальне підприємство "Міський торговельний комплекс "Калинівський ринок"
(код ЄДРПОУ 22849693)
Адреса 58020, Україна, м. Чернівці, вул. Калинівська, 13А
електронна пошта: kalinkamtk@gmail.com
телефон: +380372508611, +380372512497
Інформація про закупівлю щодо якої подається скарга:
ID: e683de2310d44535997d9452fa16121c
Ідентифікатор та назва предмета закупівлі:
UA-2022-02-10-013607-b
ДК: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника: 28 лютого 2022 року
СКАРГА
щодо прийнятих рішень, дій чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
10 лютого 2022 року Замовником торгів оголошено процедуру закупівлі послуг ДК: 90510000-5 Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям, ідентифікатор: UA-2022-02-10-013607-b (надалі – Процедура закупівлі). Було виявлено бажання взяти участь у відповідній Процедурі закупівлі та згідно із вимогами тендерної документації (далі – ТД) та подано тендерну пропозицію (надалі – Пропозиція) наступними учасниками:
1. ТОВ «Укрвторресурси-Буковина», код ЄДРПОУ 39280223 - Скаржник
2. ПП "Я-МУССОН", код ЄДРПОУ 44270678
3. ТОВ "АЛЬТФАТЕР ЧЕРНІВЦІ", код ЄДРПОУ 23247708
21 лютого 2022 року відбувся аукціон за результатами якого тендерна пропозиція Учасника ПП "Я-МУССОН" визнана найбільш економічно вигідною.
28 лютого 2022 року Замовником прийнято рішення про акцепт пропозиції ПП "Я-МУССОН", яке викладено у протоколі засідання тендерного комітету КП «МТК «Калинівський ринок» від «28» лютого 2022 р. (далі - Протокол).
Вважаємо, що протокол засідання тендерного комітету Кіцманської міської ради від «28» лютого 2022 р. є таким, що не відповідає вимогам чинного законодавства та підлягає скасуванню.
Так, як пропозиція Учасника ПП "Я-МУССОН" не відповідає потребам підприємства та містить ряд відхилень:
1. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв Учасник повинен обов’язково надати наступні документи:
1.1. Довідку про те, що: у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена п. 9 ч. 2 ст. 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів); (для юридичних осіб).
Учасник не надав вищевказану довідку у складі свої пропозиції.
1.2. Лист-гарантію, про погодження з умовами проекту Договору, разом з підписаним проектом договору (з вказаними реквізитами учасника, а саме заповнений розділ «шапка договору» та «реквізити сторін»).
Учасником подано лист-згоду та проект договору, в якому не заповнена шапка договору.
1.3. Копії дозволів, ліцензій необхідних для надання даних послуг (або обґрунтування відсутності таких).
Довідка учасника не відповідає обґрунтуванню відсутності копії дозволів, ліцензій необхідних для надання даних послуг.
2. У відповідності до форми пропозиції учасника:
2.1. Наявність матеріально-технічної бази (Обладнання та матеріально-технічної база, які будуть безпосередньо залученні при наданні послуг). У разі оренди майна, учасник надає договір оренди, у разі використання власного обладнання учасник надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів):
2.1.1. Учасник вказує наявний вантажний автомобіль-сміттєвоз MAN 26.293, 1997 р.в., СЕ 3728 ЕА в кількості 1, приналежність – власне, що не відповідає дійсності, оскільки згідно поданої копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, власником автомобіля являється Коломієць Віталій Миколайович. Учасник не надав у складі пропозиції договір оренди вищевказаного автомобіля, який не є власністю ПП «Я-мусон». Учасником подано договір відповідального зберігання майна, який не підтверджено накладною або актом приймання-передачі майна на відповідальне зберігання. Водночас письмова форма договору вважається дотриманою, якщо прийняття речі на зберігання посвідчене розпискою, квитанцією або іншим документом, підписаним зберігачем (ч. 1 ст. 937 ЦКУ), підтвердження чого також не надано Учасником у складі тендерної пропозиції. Крім того, відповідальне зберігання – господарська операція, що здійснюється платником податків і передбачає передачу згідно з договорами схову матеріальних цінностей на зберігання іншій фізичній чи юридичній особі без права використання у господарському обороті такої особи з подальшим поверненням таких матеріальних цінностей платнику податків без зміни якісних або кількісних характеристик (пп. 14.1.32 ПКУ). А право власності навіть на речі, визначені родовими ознаками, переходить до зберігача тільки в тому випадку, коли в договорі зберігання передбачено, що зберігач має право розпоряджатися речами, визначеними родовими ознаками – чого не зазначено у жодному пункті поданого Учасником договору. Укладання договору зберігання, нехай навіть і з наданням права установі використовувати особисті речі працівника, не дає можливості нести експлуатаційні витрати, тобто ремонтувати, купувати витратні матеріали тощо. Сама природа договору зберігання не передбачає якихось змін властивостей предмета договору. Отже, договір зберігання з правом використання є сенс укладати тільки для тих речей, які з великою ймовірністю не вимагатимуть таких витрат. Якщо ж мова йде про надання техніки, яку будуть використовувати для потреб установи і яка, можливо, потребуватиме додаткових витрат, то доцільно укладати договір позички. Договір позички транспортного засобу (крім наземних самохідних транспортних засобів), в якому хоча б однією стороною є фізособа, укладається у письмовій формі і підлягає нотаріальному посвідченню (ч. 4 ст. 828 ЦКУ).
2.2. Учасник повинен вказати досвід виконання аналогічного договору за 2019-2021 роки ( скановані договори зазначені в даній таблиці + всі акти наданих послуг за договором або позитивний відгук від Замовника послуг додаються до документації):
2.2.1. Учасником вказано досвід виконання аналогічного договору лише за 2021 рік.
3. У відповідності до технічного завдання:
3.1. Учасник повинен здійснювати обов’язкове здійснення миття контейнерів для збору сміття надавачем послуг для зберігання побутових відходів та дезінфекцію засобами, дозволеними до використання Міністерством охорони здоров'я України, без вивезення контейнерів за межі території КП МТК «Калинівський ринок» у спосіб, що гарантує, відповідно до санітарних норм і правил, відсутність розливання розчину під час миття контейнерів:
3.1.1. Учасник у формі «Пропозиція учасника» вказав наявне обладнання Назва - міні мийка, в кількості, 1, характеристики – Karcher: слово Karcher не є достатнім описом характеристик обладнання. Також, не надано документи, щодо підтвердження права власності вищевказаного обладнання. Крім того, запропоноване обладнання, не відповідає матеріально-технічній базі, необхідній для виконання умов технічного завдання, а саме унеможливлює здійснювати миття контейнерів без вивезення за межі КП МТК Калинівський ринок.
4. Форма «Комерційна пропозиція» учасника за завантаженою формою (У разі пониження ціни під час аукціону, учасник, який знаходиться на етапі розгляду пропозиції, надає оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону) протягом перших 24 годин (без врахування святкових та вихідних днів) з моменту переходу до розгляду пропозиції даного учасника (з моменту переходу на етап розгляду пропозиції учасника), шляхом завантаження її сканованої копії через електронну систему закупівель "Prozorro" до документів своєї пропозиції)
4.1.1 Учасником не надано оновлену комерційну пропозицію (згідно з результатами аукціону).
Враховуючи вищевикладене та керуючись ст. 16, ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», ч. 1 ст. 937 ЦКУ, пп. 14.1.32 ПКУ, ч. 4 ст. 828 ЦКУ,
ПРОСИМО:
1. Прийняти до розгляду вказану Скаргу.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Визнати незаконним та скасувати рішення тендерного комітету КП «МТК «Калиніський ринок», яким було визначено ПП "Я-МУССОН" переможцем процедури закупівлі «UA-2022-02-10-013607-b», код ДК: 90510000-5 (утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) ПП "Я-МУССОН".
Генеральний директор Андрій Паливода (підписано за допомогою ЕЦП/КЕП)
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга калинка.pdf 02.03.2022 15:14
- Скарга КП МТК Калинівський ринок.docx 02.03.2022 15:14
Дата подачі:
02.03.2022 15:14
Вирішення:
В результаті розгляду отриманої скарги, повідомляємо, що прийнято рішення повернути пропозицію Учасника ПП «Я-Муссон» на етап кваліфікаційного розгляду та повторно розглянути пропозицію даного Учасника.
Повідомляємо Вас, що частина вимог, які висунуті в скарзі є неправомірними. Так, як в формі «ПРОПОЗИЦІЯ УЧАСНИКА» містилась інформація, в якій Учасник підтверджує, що закупівля, в якій він має намір прийняти участь не підпадає під дію закону України «Про публічні закупівлі», «Про здійснення державних закупівель», та відповідає нормам чинного законодавства. У зв’язку з цим, Учасник усвідомлює, що будь-які правові наслідки, пов’язані з проведенням КП МТК «Калинівський ринок» закупівлі, у тому числі в частині її оскарження, не регулюється зазначеними вище законодавчими актами. Претензії та зауваження до Порядку закупівель у Учасника відсутні. У зв’язку з вищенаведеним повідомляємо, що Антимонопольний комітет не є суб’єктом оскарження в даній закупівлі. Також частина тексту Вашої вимоги звернена до протоколу тендерного комітету Кіцманської міської ради, що не причетний до даної закупівлі.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
04.03.2022 12:56