• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Електромонтажні роботи - за ДК 021:2015 (CPV): 45310000-3 (Послуги з монтажу автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в будівлі ЗЗСО № 203, за адресою: м. Київ, вул. Академіка Туполєва, 17

Торги не відбулися

1 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 500.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 16:30 - 28.05.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга ТОВ "Укртехнобез" на умови тендерної документації Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації

Номер: c5174495a804483d9dcb07232cd58e80
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-012941-b.b2
Назва: Скарга ТОВ "Укртехнобез" на умови тендерної документації Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Скарга:
Неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться в тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.03.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.02.2022 08:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 05.05.2022 14:21
Дата виконання рішення Замовником: 24.05.2022 20:43
Коментар замовника щодо усунення порушень: Pішення АМКУ виконано. Зміни внесено.
Автор: ТОВ "УКРТЕХНОБЕЗ", Роман Харченко +380953600707 utb2020@ukr.net
Вимога
Є відповідь

Вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників

Номер: 9f889264e6004f59a759dfc72cf77b2b
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-012941-b.b1
Назва: Вимога, що обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників
Вимога:
Вимога щодо усунення порушення під час проведення відкритих торгів у порядку частини 1 статті 24 Закону України "Про публічні закупівлі". Просимо Вас, усунути порушення щодо відкритих торгів UA-2022-02-10-012941-b, шляхом виключення з Вимог до предмета закупівлі вимоги, яка обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників, що міститься у документі «Технічне завдання» Додаток №2 до тендерної документації, а саме: Акт огляду об’єкту, підписаний зі сторони Замовника, який надалі повинен буди наданий у пропозиції. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників та рівне ставлення до них, тому вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників ( ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"). Крім того, обстеження об'єкту учасника з замовником до аукціону, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, та має ознаки прямої дискримінації, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб - порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, що у свою чергу дає можливість Замовнику (уповноваженій особі) зловживати правом, а саме, на власний розсуд надати перевагу будь-якому учаснику, надати або не надати можливість тому чи іншому учаснику провести обстеження об’єкту. У відповідності до частини 3 статті 13 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює процедури закупівлі шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам. Обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням цілісності даних про учасників і їхніх тендерних пропозицій/пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій/пропозицій (частина 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі»). Додатково повідомляємо, що згідно сталої практики органу оскарження - Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, вимога щодо обов’язкового обстеження об’єкту до аукціону, вважається дискримінаційною. Як приклад : 1. Рішення від 13.12.2019 №18550; 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264; 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669; 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, Вимога встановлена з урахуванням норм Закону Про публічні закупівлі, а саме, відповідно до ст.22 Закону. Тому, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Жодним нормативно-правовим документом не заборонено здійснення огляду та вимога акту, за результатами здійснення такого огляду в умовах тендерної документації. Така вимога встановлена для Вашої ж зручності: для розуміння обсягу робіт, специфіки приміщень тощо. Дискримінаційною є вимога, яка не може бути виконана жодним Учасником. В свою чергу, ми прагнемо отримати якісні, та в повному об’ємі послуг, тому, виключно для зручності самих Учасників , ми, як Замовник просимо здійснити огляд об’єкту. Така вимога не є дискримінаційною, огляд може здійснити будь-який суб’єкт за власним бажанням.
Статус вимоги: Не задоволено