• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (Круг сталевий, кутник сталевий, швелер)

Торги не відбулися

6 980 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 000.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 16:14 - 25.03.2022 23:00
Вимога
Відхилено

Щодо внесення змін

Номер: 830b37809f9d4de38797ea42c304b362
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-012501-b.b1
Назва: Щодо внесення змін
Вимога:
Щодо внесення змін
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Предмет закупівлі визначено у відповідності до вимог " Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом МЕРТУ № 708 від 15.04.2020р. на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" за показником четвертої цифри основного словника. Згідно листа-роз’яснення Мінекономрозвитку України від 02.08.2017 № 3304-06/26774-06 - визначення окремих часток предмету закупівлі (лотів) в рамках єдиної процедури закупівлі здійснюється Замовником самостійно і є правом, а не обов’язком Замовника. Відповідно до закону України, замовник торгів визначає предмет закупівлі та вимоги до нього самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на тендерний комітет щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В даному випадку, поділ предмета закупівлі не був передбачений. При оголошенні даної закупівлі замовник керувався дотриманням принципів визначених частиною 1 ст.5 Закону, зокрема максимальної економії та ефективності та недискримінації учасників. Однією з найважливіших підстав нелотової торгівлі є доцільність придбання продукції у надійного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначену продукцію (витрати щодо транспортування, підхід до цінової політики, логістичні операції тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах виробників, посередників, фізичних осіб-підприємців, торговців товарами, в той же час, виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами. Зокрема, тендерною документацією передбачено надання еквівалентів продукції. Проте, технічні характеристики запропонованого еквіваленту мають бути не гіршими. Беручи до уваги усе вище викладене, предмет закупівлі визначений з дотриманням вимог Закону, та, дотримуючись принципів здійснення закупівель визначених статтею третьою Закону, враховуючи при цьому, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель та створення конкурентного середовища, керуючись при цьому частиною сьомою статті 2 Закону, яка забороняє умисний поділ предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено