• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Вироби медичного призначення для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер

Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Торги не відбулися

305 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 050.00 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 15:09 - 22.02.2022 00:00
Вимога
Є відповідь

Щодо дискваліфікації

Номер: f73e54027f874deda7fe079cdd445942
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-010464-b.a1
Назва: Щодо дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику! Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1065 від 02.03.2022р. було вирішено відхилити пропозицію ПВКП "Валлента" у зв'язку з відсутністю оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо від виробника або уповноваженого представника, однак звертаємо увагу на наступні факти: 1) нами запропоновано саме той товар, який бажає отримати Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, а саме: Наконечники Optifit 10 мкл, 1000 шт та Наконечники Optifit 200 мкл, 960 шт, але в Декларації про відповідність UA/02-17, яка видана 10.06.2017 року країною-виробником являється Фінляндія (також в даній Декларації зазначено, що виробничі потужності знаходяться в Фінляндії), хоча наразі офіційним виробником є Німеччина, а виробничі потужності знаходяться в Фінляндії (про що нами зазначено в Довідці № 27/22 від 22.02.2022р. "Про надані документи"). Іншої Декларації видано не було. Термін даної Декларації завершується 08.06.2022 року, відповідно після зазначеної дати буде проводитися перереєстрації товару в Україні і будуть вказані актуальні дані щодо виробників та представників. Сам виробник Sartorius Lab Instruments GmbH & Co. KG, Goettingen, Germany надає право ТОВ "Сартокарат" не тільки від свого імені реалізовувати продукцію, а й приймати участь в державних та комерційних закупівлях та надавати послуги з обслуговування представленої продукції (файл "2) Додаток 2 Технічні характеристики" ст. 53). Таким чином ТОВ "Сартокарат" являється не просто дистриб'ютором, який реалізовує товар на території України, а й може представляти інтереси виробника в закупівлях. Також особливо звертаємо Вашу увагу на те, що лист надано від самого виробника (тобто ТОВ "Сартокарат" напряму співпрацює з виробником), а не від уповноваженого представника в Укаїні (який зазначено в Декларації про відповідність UA/02-17 від 10.06.2017 року). 2) доповнюючи попередній факт, хочемо звернути Вашу увагу на наступну ситуацію: в Україні спостерігається практика, коли уповноваженим представником в декларації зазначено одну компанію, а офіційним представником виробника є інша компанія і відповідно має інший статус (дистриб'ютора, дилера, імпортера тощо). Тобто уповноваженим представником являється організація, яка займається реєстрацією товару на території України, але жодного відношення не має до ввезення, реалізації зареєстрованого товару (гарантійні листи дані компанії не надають, так як мають іншу специфіку роботи хоча і являються офіційними представниками виробника), відповідно цим займаються інші компанії (наприклад, ТОВ "Кратія Медтехніка" на офіційній сторінці зазначена наступна інформація "ТОВ "Кратія Медтехніка" є лідером ринку у надані послуги Уповноваженого представника в Україні. Ми – професійна команда, яка має великий досвід роботи з іноземними виробниками медичних виробів та медичної техніки. В даний час ми являємось Уповноваженим представником для більш як 130 світових виробників" і також на сторінці вказано, що дана компанія "не пов'язана з процесом дистрибуції і маркетингу", тобто реалізацією товару більше 130 світових виробників займаються інші компанії). 3) звертаємо Вашу увагу на те, що у різних країнах по різному можуть трактуватися ті чи інші поняття, відповідно те, що визначено в Україні не завджи тотожне тому, що прийнято в інших країнах, і навпаки. 4) на основі співпраці з Комунальним некомерційним підприємством Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер, даним закладом було визначено, що Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер додержується "основним принципам, а саме добросовісна конкуренція, максимальна економія та ефективність" з неодноразовим відстоюванням найголовнішого принципу - економія бюджетних коштів (як було вказано в закупівлі UA-2020-03-06-000877-b). В свою чергу ми також хочемо звернути увагу на те, що весь запропонований нами товар повністю відповідає вимогам лікарні (тобто не являється аналогом / еквівалентом) і є найбільш економічно вигідним (економія бюджету складає більше 60 000 гривень або більше 20%, що в даний час дуже важливо). 5) якщо Вами не буде належним чином вивчена дана вимога (особливо факт 1 з наведеними аргументами чому нами надано саме представлені документи, а не запропоновано еквівалент товару, який документально відповідав би на всі 100% Вашим вимогам, але товар буде неприйнятним у використанні саме лікарні - адже з наконечниками працювати не Вам, а Комунальному некомерційному підприємству Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер) та не відмінено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1065 від 02.03.2022р., то дана закупівля не відбудеться і Комунальне некомерційне підприємство Сумської обласної ради Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер не отримає товар, адже Учасник, який наразі знаходиться на кваліфікації має декілька (навіть не 1) суттєвих невідповідностей Тендерній документації (нами будуть зазначені невідповідності у наступній вимозі або у скарзі до АМКУ у разі, якщо Ви не помітете або не захочите помітити невідповідності. До речі, подавши скаргу до АМКУ закупівлю може бути заблоковано на значно довший термін, ніж було до 24.02.2022р). Повторний перевипуск даної закупівлі також не надасть потрібного результату, адже війна, яка триває на території України вже який день поспіль (до того ж Сумська область є однією з областей, яка межує з країною-агресором), не стимулюватиме учасників до участі в даній закупівлі, особливо з інших областей. Відповідно Ваша бюрократія призведе до того, що дана закупівля затягнеться на невизначений час, а лікарня може потребувати товар вже сьогодні (відповідно до обставин, визначених вище). На основі вищевикладеного, просимо відмінити Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №1065 від 02.03.2022р., адже нами доведено, що ТОВ "Сартокарат" напряму співпрацює з виробником Sartorius Lab Instruments GmbH & Co. KG, Goettingen, Germany (без посередників) і відповідно буде надано якісний товар, у необхідній кількості, з дотриманням термінів придатності, у зазначені терміни (тобто всі вимоги виконуються, які визначені в Тендерній документації).
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до протоколу від 02.03.2022 №1065 тендерну пропозицію учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" (код ЄДРПОУ 23291827) відхилено, як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, відповідно до ст.ст. 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» без висвітлення вимоги щодо усунення невідповідностей, а саме: не надано оригінал гарантійного листа від безпосереднього виробника або його уповноваженого представника в Україні (якщо учасник не є виробником товару). Відповідно до ст. ст. 22, 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовнику надано право включати в тендерну документацію іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Користуючись таким правом Замовник у п. 5.9. Додатку 2 до тендерної документації включив вимогу щодо надання учасником оригіналу гарантійного листа, наданого безпосередньо виробником або його уповноваженим представником в Україні (якщо учасник не є виробником товару), який підтверджує можливість поставки товару, що є предметом закупівлі у необхідній кількості, якості та у терміни, визначені документацією. В протоколі від 02.03.2022 №1065 відсутні твердження щодо пропозиції учасником ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" невідповідного товару або товару, який не потрібен КНП СОР Сумський обласний клінічний онкологічний диспансер. Відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», уповноважений представник - будь-яка фізична чи юридична особа - резидент України, яка одержала від виробника письмове доручення діяти від його імені стосовно визначених завдань, може виконувати від імені виробника та під його відповідальність окремі обов’язки виробника, пов’язані із застосуванням відповідної процедури оцінки відповідності, за умови визначення цих обов’язків у письмовому дорученні виробника, від імені та під відповідальність виробника повинен складати декларацію про відповідність. В цей же час дистриб'ютор – це компанія або агент, які реалізовують товар і виступають в якості розповсюджувачів і торговців на підставі спеціального договору на продаж в певному регіоні. Серед функцій, які виконують дистриб’ютори відсутні функції та права, які надає чи може надавати виробник виключно уповноваженому представнику. Відповідно до гарантійних листів, наданих у складі тендерної пропозиції ПРИВАТНИМ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ВАЛЛЕНТА" вбачається, що концерном Sartorius в Україні та концерном Sartorius визнано ТОВ «Сартокарат» авторизаційним представником та офіційним дистрибютором, а не уповноваженим представником. Решта аргументів, наведених у вимозі не посилається на нормативно правові акти чинні в Україні, а лише приводяться приклади, аналогічні ситуації чи практика інших країн. Оскільки в тендерній документації відсутні документи, які вимагалися Замовником у тендерній документації на підтвердження технічних специфікацій, маркувань, сертифікатів, протоколів випробувань та інших засобів підтвердження відповідності, тому Замовником рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВАЛЛЕНТА" (код ЄДРПОУ 23291827) прийняте у відповідності до ст.ст. 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Статус вимоги: Відхилено