• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Метамізол натрію (Metamizole sodium), Теофіллін (Theophylline), Левофлоксацин (Levofloxacin), Транексамова кислота (Tranexamic acid), Цефтриаксон (Ceftriaxone), Глюкоза (Glucose), Парацетамол (Paracetamol), Натрію хлорид (Sodium chloride), Метронідазол (Metronidazole), Калію хлорид (Potassium chloride), Електроліти (Electrolytes), Натрію гідрокарбонат (Sodium bicarbonate)

Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою

Кваліфікація

від початку періоду пройшло 920 робочих днів

353 555.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 535.55 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 14:16 - 22.02.2022 00:00
Вимога
Відхилено

запит на зміни

Номер: d6a1920c7d7d4ce8b6af588715bbaddf
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-008792-b.b1
Назва: запит на зміни
Вимога:
вимога у додатку
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Згідно додатка 4 до тендерної документації, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник повинен надати авторизаційний лист виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються та територію України)/або дилера, дистриб’ютора, офіційного уповноваженого на це виробником, щодо підтвердження можливості постачання товару, який є предметом закупівлі цих торгів та пропонується учасником, у кількості зі строками придатності та в терміни, визначені тендерною документацією. Дана вимога формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель згідно ст. 5 Закону та з метою: 1. Забезпечення безперебійної та своєчасної поставки життєво необхідних препаратів учасником торгів. Надання авторизаційного листа від виробника або його офіційного представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються та територію України)/або дилера, дистриб’ютора, офіційного уповноваженого на це виробником є гарантією, що учасник є надійним постачальником та займає стабільну та вагому позицію на фармацевтичному ринку України, що дозволяє йому звернутися до виробника, а він в свою чергу від імені учасника гарантує якість та своєчасну поставку лікарського засобу Замовнику. Внесенням такої вимоги до документації є соціально обґрунтованим, адже неналежне виконання або розірвання договору поставки життєво необхідних лікарських засобів з вини постачальника призведе до загрози здоров’ю та життю окремих груп пацієнтів, численних скарг з боку населення та соціальної напруги в цілому. 2. Забезпечення високої якості препаратів, адже лише безпосередньо виробник продукції може гарантувати Замовнику належну якість та високі показники терміну придатності медикаментів (принцип ефективності та раціональності закупівлі), тому підтвердження дотримання кількості зі строками придатності та терміни підтверджується авторизаційним листом, виданим відповідним виробником лікарських засобів. Надання такого листа учасником мінімізує ризик того, що лікарські засоби, які постачатимуться учасником, будуть фальсифіковані або сумнівного походження. Авторизаційний лист від виробника підтверджує офіційне походження товару – його виробництво, відповідну сертифікацію, ввезення та територію України, розмитнення, реєстрацію на території України тощо. Така вимога тендерної документації унеможливлює поставку неякісних та неоригінальних лікарських засобів, постачання їх в неповному обсязі, та є гарантією вчасної поставки товару з дійсними строками придатності. Твердження, що зазначена вимога є дискримінаційною до учасників не відповідає дійсності, оскільки тендерна документація не зазначає конкретних вимог до такого авторизаційного листа від виробника, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та їх представники не можуть встановлювати будь – які обмеження при видачі таких листів потенційному учаснику процедури закупівлі, який є представником їх продукції, коли бере участь у тендері. 3. Забезпечення мінімальної націнки на лікарські засоби, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник, що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати найдешевші ціни. Замовник дотримується п.2 ч.1 ст.5 Закону, а саме: максимальної економії, ефективності та пропорційності. У Вашій вимозі відсутня інформація щодо звернення до виробника чи їх представників за отриманням авторизаційного листа та отримання відмови в даному питанні. Звертаю Вашу увагу, що у тендерній документації вказується, що усі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати такими, що містять вираз "або еквівалент", тобто тим самим Замовник надає можливість приймати участь в публічній закупівлі усім потенційним учасникам без прив’язки до конкретного виробника чи торгової марки предмету закупівлі, а тому тендерна документація складена у відповідності до положень Закону України «Про публічні закупівлі», інших підзаконних нормативних актів та у чіткому дотриманні рекомендацій уповноважених органів. Виходячи з даної точки зору, вважаю, що твердження щодо порушення прав потенційного учасника та його законних інтересів є необґрунтованим та суб'єктивним, документально не підтверджено, а підстави, передбачені Законом, для задоволення вимоги, відсутні. Умови, встановлені у даній процедурі закупівлі, відповідають нормам законодавства, тому також вважаю, що тендерна документація не є дискримінаційною та не потребує внесення змін. Щодо посилання на спільний лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерства охорони здоров’я України № 3301-04 55905-03 01.7 33810 від 19.12.2018р., то варто звернути увагу на наступне: Відповідно до вказаного листа, замовникам не рекомендується висувати вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника лікарського засобу про можливість поставки лікарського засобу у визначені строки, оскільки це не гарантує своєчасного постачання лікарських засобів та в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі. Тобто у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04 55905-03 01.7 33810 від 19.12.2018р. мова йде виключно про гарантійний лист від виробника та про строки поставки. При цьому, Замовником у тендерній документації по закупівлі № UA-2022-02-10-008792-b, вказано не лише виробник товару, але й вказані офіційні представництва/філії виробника (якщо їх відповідні повноваження поширюються та територію України)/або дилери, дистриб’ютори, офіційно уповноважені на це виробником, що виключає будь – які обмеження для учасників. Крім того, вказана у листі Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04 55905-03 01.7 33810 від 19.12.2018р. рекомендація недоцільності висування вимоги щодо надання постачальниками гарантійного листа від виробника, як доказ підтвердження строків поставки, також не може застосовуватися до закупівлі № UA-2022-02-10-008792-b, оскільки наявність авторизаційного листа в нашому випадку зумовлена в тому числі задля підтвердження якості продукції, поставки її у відповідній кількості з належними строками придатності. Згідно з ч. 2 ст. 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. На підставі вищевикладеного було прийнято рішення вимогу не задовільнити.
Статус вимоги: Відхилено