-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт відновлення груп ДНЗ № 473 у Дніпровському районі м.Києва
Капітальний ремонт відновлення груп ДНЗ № 473 у Дніпровському районі м. Києва. Авансові платежі замовником не передбачені.
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 3 354 дні назад
250 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
мін. крок: 0.8% або 2 000.00 UAH
Період оскарження:
01.07.2016 12:33 - 06.07.2016 13:00
Вимога
Відхилено
Оскарження протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №б/н від 13.07.2016р.
Номер:
b3a6683b4cd444af8d3de5bcda97ba4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2016-07-01-000274-c.c1
Назва:
Оскарження протоколу (рішення) засідання Комітету Замовника про відхилення пропозиції Кандидата №б/н від 13.07.2016р.
Вимога:
1. Замовник:
1.1 Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в м. Києві державної адміністрації
1.2 Код за ЄДРПОУ: 37397216
1.3 Місце знаходження: м.Київ, просп. Миру, 6-А.
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: Капітальний ремонт відновлення груп ДНЗ № 473 у Дніпровському районі м.Києва - код 41.00.4 за ДК ДКПП 016-2010 «Будування нежитлових будівель (нове будівництво, реконструкція, капітальний і поточні ремонти)».
2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 лот.
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ДНЗ № 473 у Дніпровському районі м. Києва, вул. Петра Запорожця 13А.
2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з моменту заключення договору до 20 серпня 2016 року.
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2016-07-01-000274-c
5. Дата та час закінчення Аукціону: 11-го липня 2016 о 13:41.
6. Кандидат, пропозиція якого оцінюється:
6.1. Найменування: Товариство з обмеженою відповідальністю “Каптрал”. 6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 37856996
6.3. Адреса: 02099 Україна, Київська область, місто Київ, вулиця Бориспільська, будинок 9,корпус 91, офіс 125
6.4. Ціна пропозиції: 250 000,00 грн. (двісті п’ятдесят тисяч грн. 00 коп. з ПДВ*).
6.5. Ціна пропозиції за результатами Аукціону: 248 000,00 грн. (двісті сорок вісім тисяч грн. 00 коп. з ПДВ*)
7. Дата прийняття рішення про відхилення пропозиції Кандидата 13.07.2016 року.
8. Обґрунтування відхилення пропозиції Кандидата: Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, було вирішено відхилити пропозицію ТОВ “Каптрал”, як таку, що не відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, зазначеним в оголошенні, а саме частково відсутні документи зазначені в технічному завданні.
9. Оскарження : Документи (кошторисна документація) та інші документи відповідно до вимог Замовника Учасником були своєчасно та згідно тендерних вимог викладені на сайті державних закупівель https://bid.e-tender.biz з урахуванням ціни пропозиції відповідно до проведеного Аукціону. Об'єм робіт 100% відповідає вказаному в технічному завданні.
Окрім цього, відповідно до вимог технічного завдання Замовника п.п. 4.9. та 4.10 серед документів, необхідних для виконання робіт є довідки з МВС та Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення не більш ніж місячної давнини до дати розкриття проведення закупівлі. Учасник, якого було визначено переможцем ЗАТ "Будівельно-виробнича компанія "Метро" дійсно має такі довідки, але вони видані відповідними органами 11.06.2016 року та 09.06.2016 року. Розкриття даних проведення закупівлі відбулось 11.07.2016 о 13:41, тобто одна з довідок вже прострочена а інша була дійсною останній день, а вдень визначення переможця дві довідки були прострочені.
На підставі викладеного, керуючись Законом України "Про здійснення державних закупівель", ТОВ “Каптрал” ВИМАГАЄ:
1. Встановити наявність порушення процедури закупівлі Замовником.
2. Скасувати рішення Замовника про відхилення конкурсної пропозиції ТОВ “Каптрал”.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись тим, що Учасник надав в повному обсязі тендерну документацію, що підтверджується наявною інформацією на сайті, посилання Замовника, про порушення з боку Учасника не відповідають дійсності та є неправдивими та необґрунтованими і суперечать нормам Закону України "Про здійснення державних закупівель"
Директор ТОВ "Каптрал" В.Сокол
тел. (067)-482-93-37
Пов'язані документи:
Замовник
- Відхилення кандидата 1.docx 15.07.2016 10:54
- Відхилення кандидата 1.docx 15.07.2016 10:57
Дата подачі:
14.07.2016 12:38
Вирішення:
Розглянувши визначену системою пропозицію з найнижчою ціною на предмет відповідності, було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Каптрал», як таку, що не відповідає технічним і кваліфікаційним вимогам, а саме:
4.3. Довідка, складена у довільній формі, яка повинна містити відомості про підприємство:
- реквізити (місце знаходження (фактичне та юридичне) телефон, факс, банківські реквізити);
- керівництво (посада, ім'я по батькові (повністю), телефон для контактів).
4.6. Довідка про основний інженерно-технічний персонал та робітників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відповідно форми 1, 2.
4.7. Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника відповідного обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору.
4.9.Документ (витяг, довідка тощо ) структурного підрозділу МВС України про наявність або відсутність судимості (посадової) особи учасника..;
4.13. Інформація щодо ліцензії Учасника конкурсних торгів на право виконання робіт (підтвердження даної інформації перевірятиметься у реєстрі на сайті http://dabi.gov.ua, доступ до якого є вільним);
4.14. Довідка, яка містить відомості про виконання аналогічних договорів..;
4.16. Копія кваліфікаційного сертифікату сертифікованого інженера-проектувальника в частині кошторисної документації;
4.17. Лист щодо підтвердження можливості виконання робіт без отримання авансового платежу.
4.18. Кошторисна документація (пропечатана та підписана організацією учасником і підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника) у складі:
- Договірна ціна (визначається з урахуванням проходження експертизи кошторисної документації);
- Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою;
- Локальні кошториси;
- Підсумкова відомість ресурсів до локального кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів) - була відсутня на час оцінки документації;
4.19. Переможець, незалежно від терміну проведення робіт, закуповує обладнання та матеріали по цінах на час проведення державної закупівлі.
4.20. Проект договору скріплений підписом та печаткою уповноваженої особи учасника, що підтверджує погодження учасника з основними умовами договору.
4.21. Гарантійний лист учасника, який підтверджує надання учасником замовнику всіх вищезазначених документів у паперовому вигляді, оформлених належним чином, у разі його визнання переможцем протягом 2 робочих днів з дати визнання його переможцем електронної закупівлі. При цьому кошторисна документація повинна бути розрахована на аукціонну суму закупівлі на виконання робіт згідно діючих нормативних документів в галузі будівництва.
4.22. Гарантійний лист учасника який підтверджує надання замовнику протягом 18 календарних днів з дати укладення Договору експертизу кошторисів ремонтних робіт проведеною відповідною експертною організацією.
Враховуючи відсутність вище викладеного переліку документів було вирішено відхилити пропозицію ТОВ «Каптрал».
Статус вимоги:
Відхилено