• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи " Капітальний ремонт даху Паволоцького ліцею Попільнянської селищної ради по вул.Містечко,22 а в с.Паволоч Житомирської обл."

Торги відмінено

2 257 522.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 287.61 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 11:48 - 22.02.2022 00:00
Вимога
Без відповіді

щодо неправомірних вимог у ТД

Номер: d67d450dc4d34fc8b6b9022167c4fb75
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b6
Назва: щодо неправомірних вимог у ТД
Вимога:
За загальним визначенням сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством – ДСТУ, ГОСТ, технічним умовам, тощо. Наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005 затверджено Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні. Вказаний Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 93 від 26.01.2018. Отже сертифікація в Україні не є обов’язковою, тобто обов’язкова сертифікація не передбачена чинним законодавством України. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Статтею 662 Цивільного Кодексу України, передбачений обов'язок продавця передати товар покупцеві. Зокрема, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, визначений договором купівлі-продажу. Продавець повинен одночасно з товаром передати покупцеві його приналежності та документи (технічний паспорт, сертифікат якості тощо), що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до договору або актів цивільного законодавства. (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не є договором або актом цивільного законодавства- авт.) Статтею 666 Цивільного Кодексу України, передбачені правові наслідки невиконання продавцем обов'язку передати приналежності товару та документи, що стосуються товару. Зокрема, якщо продавець не передає покупцеві приналежності товару та документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом з товаром відповідно до договору купівлі-продажу або актів цивільного законодавства, покупець має право встановити розумний строк для їх передання. Якщо приналежності товару або документи, що стосуються товару, не передані продавцем у встановлений строк, покупець має право відмовитися від договору купівлі-продажу та повернути товар продавцеві. Відповідно до ст. 673 Цивільного Кодексу України, Продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. У разі відсутності в договорі купівлі-продажу умов щодо якості товару продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, придатний для мети, з якою товар такого роду звичайно використовується. Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу був повідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару, продавець повинен передати покупцеві товар, придатний для використання відповідно до цієї мети. У разі продажу товару за зразком та (або) за описом продавець повинен передати покупцеві товар, який відповідає зразку та (або) опису. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Продавець і покупець можуть домовитися про передання товару підвищеної якості порівняно з вимогами, встановленими законом. Відповідно до ст. 674 Цивільного Кодексу України, відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Відповідно до ст. 675 Цивільного Кодексу України, товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу. Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк). Гарантія якості товару поширюється на всі комплектуючі вироби, якщо інше не встановлено договором. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець (виробник, виконавець) зобов'язаний передати споживачеві продукцію належної якості, а також надати інформацію про цю продукцію. Продавець (виробник, виконавець) на вимогу споживача зобов'язаний надати йому документи, які підтверджують належну якість продукції. Вимоги до продукції щодо її безпеки для життя, здоров'я і майна споживачів, а також навколишнього природного середовища встановлюються нормативно-правовими актами, в тому числі технічними регламентами. Статтею 839 Цивільного Кодексу України, передбачено правила виконання роботи з матеріалу підрядника та його засобами. Підрядник зобов'язаний виконати роботу, визначену договором підряду, із свого матеріалу і своїми засобами, якщо інше не встановлено договором. Підрядник відповідає за неналежну якість наданих ним матеріалу і устаткування, а також за надання матеріалу або устаткування, обтяженого правами третіх осіб. Таким чином, законодавством не передбачено надання супровідних документів про якість товару до проведення господарських операцій – чи то до укладення договору купівлі-продажу, чи до укладення договору підряду, чи до укладення договору надання послуг, оскільки в законодавстві України дії презумпція достовірності договору і презумпція товару належної якості. Відповідно до ч. 11 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Учасники отримують товар від свої постачальників з документами, які посвідчують його якість, з копіями сертифікатів відповідності, паспортів тощо. Оскільки Учасники і це очевидно, не закупляли для вказаної закупівлі матеріали (які йдуть з копіями сертифікатів відповідності, паспортів), тому відповідно таких матеріалів з копіями сертифікатів відповідності, паспортів, не має і не може бути у учасників в наявності. Тим більше що наявність таких документів, на ще не придбаний товар (матеріали), не передбачена для учасників в силу закону і природи. Чи у Вас уже є учасник, який вже закупляє матеріали з сертифікатами достовірно знаючи що він стане переможцем ? Учасники можуть гарантувати, що після укладення договору з Замовником, Замовнику будуть надаватись копії сертифікатів відповідності, паспортів тощо, на матеріал, якій використовується, одночасно з поставкою такого матеріалу на об’єкт. Про це Замовник може вимагати гарантійний лист, а ще краще прописати це в договорі, оскільки в силу проекту Вашого договору, він не розповсюджується на взаємовідносини між учасником і замовник які були до укладення договору підряду Крім того, у даному випадку, предметом закупівлі є будівельні роботи. У даному випадку учасники є потенційними Виконавцями, а замовник процедури – Замовник договору. Таким чином, у даному випадку будуть відбуватись господарські відносини, на які розповсюджуються правила глави 61 «Підряд» Цивільного Кодексу України. При цьому, на вказані взаємовідносини не розповсюджується законодавство про захист прав споживачів передбачене для відносин купівлі-продажу, у тому числі щодо надання покупцю супровідних документів про якість товару. З огляду на те що сертифікація не передбачена законодавством, а Закону України «Про публічні закупівлі» не вимагає надання документів непередбачених законодавством, вимагаємо скасувати відповідну вимогу ТД щодо надання сертифікатів. А бо в іншому випадку оголошуйте два тендера. Один на закупівлю матеріалів з сертифікатами, другий – на виконання робіт з куплених Вами в результаті першого тендеру матеріалів з сертифікатами
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

щодо дотримання вимог Настанови з визначення вартості будівництва і ЗУ Про публічні закувлі

Номер: 9d5a09e0d76f4c03821c3680b27df6b9
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b5
Назва: щодо дотримання вимог Настанови з визначення вартості будівництва і ЗУ Про публічні закувлі
Вимога:
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві», затверджено Кошторисні норми України у вигляді двох Настанов, водночас визначено такими, що втратили чинність, Державні стандарти України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Вказаним наказом затверджено Настанову з визначення вартості будівництва (електронний ресурс https://www.minregion.gov.ua/wp-content/uploads/2021/11/knu-nastanova-z-vyznachennya-vartosti-budivnycztva.pdf). Відповідно до абз. 3 п.5.1 вказаної Настанови, для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник НАДАЄ відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником. Відповідно до п.1.1. Настанови, ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є ОБОВ’ЯЗКОВОЮ для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. З урахуванням вищевикладеного, вимагаємо Вас привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" та Кошторис Норм України "НАСТАНОВА з визначення вартості будівництва", а саме оприлюднити відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. В іншому випадку, будемо вимушені звертатись до Вашої вищестоячої оргагізації з метою правового реагуваня. В свою чергу порушення вищевкзааних вимог дає підставу будь-якому учаснику визнати у судовому порядку результати Вашої закупівлі недійсними із подальшим застосуванням правил подвійної реституції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

щодо дискримінаційної вимоги

Номер: 20902505e32340e9a79275cca5018701
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b4
Назва: щодо дискримінаційної вимоги
Вимога:
На підтвердження огляду місця проведення робіт Учасник повинен надати Акт обстеження з відміткою та печаткою відповідальної особи закладу освіти про здійснення огляду. вимога щодо огляду місця проведення робіт є не законної, для проведення робіт Замовник зобовязаний мати проектно-кошторисну документацію, по якій будуть робитись роботи.... що дасть огляд місця проведення робіт? у Вас в закупівлі предмет - обстеження чи підряд. чи Ви хочете знайти хто зайде на тендер? АМКУ висловив свою позицію що обстеження обьєкту і "спілкування" учасника і замовника поза процедурою торгів це неправомірно... вимагаємо скасувати таку вимогу
Вимога
Без відповіді

щодо неправомірної вимоги

Номер: 9d8c4b2f7e364456bd7719cbb3cc0869
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b3
Назва: щодо неправомірної вимоги
Вимога:
Вартість об’єктів і споруд (розрахунок кошторисної документації) визначається станом на момент подання тендерної пропозиції згідно положень національних стандартів України: ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», ДСТУ БД.1.1-2:2013 «Настанова щодо визначення прямих витрат у вартості будівництва», ДСТУ БД.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих і адміністративних витрат та прибутку у вартості будівництва», ДСТУ БД.1.1-4:2013 «Настанова щодо визначення вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у вартості будівництва» та положень даних технічних вимог. Підтвердження даної інформації забезпечується шляхом надання Учасником довідки у довільній формі. Пропозиція Учасника має відповідати технічному завданню, повинна бути розрахована та виконана згідно ДСТУ Б.Д 1.1-1:2013." Дані вимоги є такими, що не відповідають чинному законодавству та посилаються на ДСТУ, що втратили чинність згідно введених в дію кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві (Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві»). Вимагаємо внести зміни в документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

щодо неправомірних вимог в ТД

Номер: 5b7214fa636a486e8853c786915d99c1
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b2
Назва: щодо неправомірних вимог в ТД
Вимога:
"Учасником в складі пропозиції надається електронна довідка видана уповноваженим державним органом про трудовий та страховий стаж на особу, що підписала тендерну пропозицію.", зокрема, з якою метою вимагається така довідка та яким чином наявність такої довідки впливає на кваліфікацію учасника (адже роботи виконуватиме не особа, яка підписує пропозицію, а наймані нею робітники)? Де в законі про публічні закупівлі передбаченно вимаганняя такого документа? в яких інших законах передбачена така вимога щодо надання такої довідки і сама така довідка? Яким, на думку замовника, уповноваженим державним органом має видаватись електронна довідка про трудовий та страховий стаж на особу, що підписала тендерну пропозицію? За якою формою має бути складена зазначена довідка (яким нормативно-правовим актом затверджена форма відповідної довідки)? За результатами закупівлі Замовник укладає договір підряду з Учасником (ПЕреможцем), чи трудовий договір (контракт) з керівником Переможця? усуньте вказану неправомірну і необгрунтовану вимогу, або надайте грунтовну відповідь з причин її встановлення в ТД
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

щодо дискримінаційних умов ТД

Номер: b00b5de820ef4e299a2493d89a617a7d
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-005493-b.b1
Назва: щодо дискримінаційних умов ТД
Вимога:
Відповідно до вимог замовника "Учасник повинен надати дозвіл на виконання робіт з підвищеної небезпеки, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, які повинні підтверджувати можливість виконання робіт, що виконуються на висоті." Прохання роз'яснити, на які саме види робіт замовник вимагає дозвіл а виконання робіт з підвищеної небезпеки, а на які - декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, враховуючи вимоги Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки (постанова КМУ №1107 від 26 жовтня 2011 р. (зі змінами))? Просимо привести тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.