-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сир твердий, сир кисломолочний, код ДК 021:2015: код 15540000-5 Сирні продукти
Торги відмінено
642 250.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 211.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 211.25 UAH
Період оскарження:
10.02.2022 11:40 - 11.06.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Наявність дискримінаціних вимог у тендерній документації
Номер:
41d83d8c79cd4ca9886c362a99d39447
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-10-005277-b.c2
Назва:
Наявність дискримінаціних вимог у тендерній документації
Скарга:
Текст скарги міститься у окремому файлі
Пов'язані документи:
Учасник
- Державна реєстрація потужностей ТРАНСПОРТУВАННЯ.pdf 22.02.2022 15:06
- Державна реєстрація потужностей ТРАНСПОРТУВАННЯ.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Договір купівлі-продажу з Виробником.pdf 22.02.2022 15:06
- Договір купівлі-продажу з Виробником.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Договір транспортного сервісу з Перевізником.pdf 22.02.2022 15:06
- Договір транспортного сервісу з Перевізником.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Експлуатаційний дозвіл Виробника.pdf 22.02.2022 15:06
- Експлуатаційний дозвіл Виробника.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Інформація з ЄДР щодо ТОВ Слобожанський продкомбінат.pdf 22.02.2022 15:06
- Інформація з ЄДР щодо ТОВ Слобожанський продкомбінат.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Інформація щодо реєстрації потужності ФО-П Кріулін К.В. - Реалізація.pdf 22.02.2022 15:06
- Інформація щодо реєстрації потужності ФО-П Кріулін К.В. - Реалізація.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Скарга ТД Сирні продукти.pdf 22.02.2022 15:06
- Скарга ТД Сирні продукти.pdf.asice 22.02.2022 15:06
- Скарга ТД Сирні продукти.pdf.p7s.zip 22.02.2022 20:13
- Докази до скарги.pdf.p7s.zip 22.02.2022 20:13
- рішення від 03.05.2022 №4223.pdf 03.05.2022 17:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.05.2022 № 4567.pdf 13.05.2022 12:24
- рішення від 12.05.2022 № 4567.pdf 16.05.2022 13:16
- відповідь АМКУ сир.docx 06.05.2022 14:51
- Протокол_УО_ПП_1554_сир_продукти_АМКУ_070622.docx 07.06.2022 18:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
22.02.2022 17:21
Дата розгляду скарги:
12.05.2022 11:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.05.2022 17:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.05.2022 13:16
Дата виконання рішення Замовником:
07.06.2022 18:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відділом освіти Роганської селищної ради було виканано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.05.2022 №4567-р/пк-пз шляхом внесення змін до тендерної документації на закупівлю товару сир твердий, сир кисломолочний, код ДК 021:2015: код 15540000-5 Сирні продукти, оголошення UA-2022-02-10-005277-b, які були розміщені у встановленому Законом порядку.
Вимога
Є відповідь
Дискримінаційна вимога
Номер:
13cd0faba4514d72b29f1e3f7e194eb1
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-10-005277-b.c1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
У додатку № 1 до Тендерної документації встановлено вимоги щодо надання учасником у складі його пропозиції інформації та документів, які підтверджують наявність у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема:
1.4. Інформаційна довідка про потужність (-ості) (об’єкт (-и)), де буде здійснюватись виробництво на будь-якій стадії та/або обіг предмету закупівлі за наступною формою:
Форма:
№
з/п Адреса розташування потужності Площа складських приміщень
(м2) Група товару, що може зберігатися в складських приміщеннях Підстави користування
(залучення) потужності (-ей)
(вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності)
1.5. Документи на потужність (-ості) (об’єкт (-и)), інформація щодо якого(-их) надана Учасником у п. 1.4. ч. 1 Додатку № 1 до Тендерної документації:
- у разі використання потужностей, які належать іншим особам:
• Договір (договори), на підставі якого (яких), буде здійснюватися виробництво на будь-якій стадії та/або обіг (зберігання) харчових продуктів.
Якщо між учасником і власником приміщень (іншою особою) укладений договір оренди (повинен бути оформлений відповідно до вимог ст.ст. 792-795 ЦКУ) або суборенди (разом з договором суборенди приміщення, також надається договір оренди на зазначене приміщення) приміщень, умовами договору повинно бути передбачено можливість виробництва та/або обігу в потужностях (приміщенні), харчових продуктів.
На підтвердження відповідності потужності, яка задіється Учасником на будь-якій стадії виробництві та/або в обігу предмету закупівлі потужності, інформація щодо яких надана Учасником відповідно до п.1.4. ч.1 Додатку №1 до Тендерної документації, повинні відповідати загальним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)» учасник надає документи відповідно до нижчезазначеного переліку, при цьому, усі документи, що вимагаються п. 1.6. ч. 1 Додатку 1 до Тендерної документації повинні бути укладені між Учасником та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) відповідні послуги (у разі використання учасником власних або орендованих (суборендованих) потужностей) або між суб’єктом господарювання, з яким учасник уклав договір зберігання, та суб’єктом (-ами) господарювання, що надає (-ють) послуги з дезінфекції, дезінсекції, дератизації тощо).
Повідомляю Замовника, що у мене, як потенційного учасника цієї закупівлі, відсутні власні або орендовані потужності, також для обігу продуктів харчування, що є предметом закупівлі, мною не залучаються потужності зберігача на підставі договору зберігання.
Під час провадження своєї господарської діяльності з постачання продуктів харчування мною укладено договір купівлі–продажу товару з виробником молока та молочної продукції. Відповідно до умов цього договору продавець, що є безпосереднім виробником продукції, відвантажує товар з потужності, на якій він виробляється, протягом визначеного строку з моменту отримання заявки покупця – учасника цієї закупівлі. Цей договір купівлі-продажу не є договором, на підставі якого буде здійснюватися виробництво харчових продуктів.
Таким чином спосіб провадження господарської діяльності учасника закупівлі не суперечить чинному законодавству і не надає можливості учаснику використовувати потужності виробника, у тому числі здійснювати на них будь-які заходи на підтвердження відповідності потужності загальним гігієнічним гігієнічним вимогам щодо поводження з харчовими продуктами, закріплених Законом України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» № 771/97-ВР від 23.12.1997р. (далі - Закон) та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
З огляду на такі обставини у Інформаційній довідці про потужність, за формою, визначеною замовником у пункті 1.4 Додатку № 1 до тендерної документації, я не можу зазначити відомості щодо площі складських приміщень, у яких виробник зберігає товар перед відвантаженням покупцю, оскільки така інформація мені не відома та умовами договору купівлі-продажу, укладеного між мною та виробником, не передбачена, а у відповідній колонці таблиці в якості підстави користування (залучення) потужності (-ей) (вид, номер та дата договору на підтвердження користування або залучення/номер та дату документу, що підтверджує набуття права власності) вказати реквізити договору купівлі-продажу, укладеного мною з виробником, оскільки відповідно до цього документу у покупця не виникає підстав (прав) залучати, задіювати, володіти, користуватися, розпоряджатися потужностями виробника, на яких здійснюється виробництво молока та молочної продукції, а також в складі своєї надати документи, передбачені пунктами 1.5 та 1.6 Додатку № 1 до тендерної документації.
Таким чином вимоги Замовника, визначені у пунктах 1.4, 1.5 та 1.6 Додатку № 1 тендерної документації, усувають мене від участі у цій закупівлі та є дискримінаційними щодо мене.
Вимагаю внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.02.2022 15:35
Вирішення:
До тендерної документації будуть внесені зміни
Статус вимоги:
Задоволено