• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (код 50750000-7 Послуги з технічного обслуговування ліфтів)

Завершена

77 333.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 386.67 UAH
Період оскарження: 10.02.2022 09:11 - 16.02.2022 09:16
Вимога
Залишено без розгляду

Зауваження щодо п.4 у Додатку 3 «Технічні , Якісні характеристики»

Номер: 86740ee59709488fa129bfc6840d6b1f
Ідентифікатор запиту: UA-2022-02-10-000180-a.b1
Назва: Зауваження щодо п.4 у Додатку 3 «Технічні , Якісні характеристики»
Вимога:
Просимо Вас виключити п.4 у Додатку 3 «Технічні , Якісні характеристики»: Надати авторизаційний лист від виробника ліфтів, що підтверджує кваліфікацію технічного персоналу здійснювати технічне обслуговування ліфтів згідно «Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів» затвердженого постановою КМУ№438 від 21.06.2017р. Цей пункт є дискримінаційним щодо учасників тендера. У технічному регламенті постанови КМУ№438 від 21.06.2017р. не вказано ніякої інформації щодо спеціалістів з технічного обслуговування ліфтів, а вказано за кваліфікацію монтажників, якість їх монтажу та зони їх відповідальності . Дія Технічного регламенту ліфтів та компонентів безпеки для ліфтів постанови КМУ№438 від 21.06.2017р поширюється на нові ліфти , а ліфти Замовника на яких потрібно проводити технічне обслуговування вироблені в 1989 та 1990 роках на чотирьох різних заводах і не попадають під технічний регламент. Також в вимогах тендера не вказано назву завода виробника ліфтів від якого потрібно надати авторизаційний лист для підтвердження кваліфікації технічного персоналу який здійснюватиме технічне обслуговування ліфтів Замовника. А саме, ліфти Замовника: - Свердловський ліфтобудівний завод (ліфт на 500кг зав№2187СВ89 виготовлен у 1989р) - Щербинський ліфтобудівний завод ( ліфти 500кг зав № 4388,3041,3040 виготовлені у 1989р) - Могильовський завод ліфтового машинобудування (ліфт 400 кг зав № 370 виготовлен у 1989р.) - Ліфтобудівний Харківський завод (ліфт 100 кг зав№15 виготовлен у 1990р)
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: На вашу вимогу від 15.02.2022 повідомляємо наступне: Під час проведення закупівлі Замовник керувався вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та іншими нормативно-правовими актами у сфері публічних закупівель та бюджетних установ. Відповідно до п. 3 ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі», визначено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі. Згідно із законодавством у сфері публічних закупівель, зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність технічним, якісним та іншим характеристикам за предмета закупівлі, встановленим в оголошенні, визначається Замовником самостійно. Керуючись принципами публічних закупівель, враховуючи специфіку предмета закупівлі, Замовником визначено технічні, якісні та інші характеристики за предметом закупівлі та відповідно на підтвердження вказаного передбачено перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність. Так, Замовником не зазначено назву завода виробника, з метою дотримання принципів здійснення публічних закупівель, розширення кола потенційних учасників та недопущення дискримінаційних ознак. Отже, Учасник має право в складі пропозиції надати авторизаційний лист від будь-якого виробника, що спеціалізується на виробництві ліфтів або від його офіційного представництва. Практика надання авторизаційних листів чи інших документів, що підтверджують правовідносини учасника із виробником широко поширена як у приватних закупівлях, так і у публічних закупівлях, що розміщується у в електронні системі закупівель. Авторизаційний лист від виробника або офіційного представництва виробника є документальним підтвердженням щодо надання учасником гарантій надання послуг відповідно до вимог Оголошення. Зазначена вимога сформована з метою визначення найбільш надійного постачальника, який зможе надати послуги та забезпечити подальше гарантійне обслуговування, у т.ч. запчастини. Крім того, за результатами аналізу практики АМКУ, в оскарженні вимог документації про надання авторизаційних листів - відмовлено, наприклад - рішеннями постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 11423-р/пк-пз від 10.06.2020, ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-15-003206-c, а також у рішенні №11542-р/пк-пз від 11.06.2020, ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c. Оскільки закупівля здійснюється для закладу охорони здоров’я, Замовник має бути впевнений у якості та відповідності технічній документації послуг та, за необхідності, комплектуючих запчастин для надання послуг. Окрім того, зазначаємо, що за умови законності правовідносин між учасником та виробником або офіційним представником виробника, отримання вищевказаного авторизаційного листа не є проблематичним. Якщо учасник з незалежних від нього обставин не має змоги отримати вищевказаний авторизаційний лист від: виробника, дилера, дистриб’ютора або іншого представника постачальника сертифікаційного обладнання то він документально підтверджує неможливість виконання наведених вищих умов. Зважаючи на викладене вище, у Замовника відсутні правові підстави для внесення змін до документації.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 16.02.2022 14:55