-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт внутрішніх приміщень в ЗДО № 419, вул. Академіка Туполєва, 16- А, м. Київ
У разі надання документів складених мовою іншою ніж українська, документи повинні супроводжуватися перекладом на українську мову.
Завершена
2 426 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 131.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 131.00 UAH
Період оскарження:
09.02.2022 19:03 - 21.02.2022 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Внесення змін до ТД (довідка ДПСУ)
Номер:
73780032095c4d3fb5620594b542390b
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-016529-b.b2
Назва:
Внесення змін до ТД (довідка ДПСУ)
Вимога:
Шановний Замовник!
Підпунктом 4.2. пункту 4 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати оригінал довідки, виданої ДПСУ, щодо відкритих рахунків Учасника, надана станом на 01.01.2022 року або на більш пізню дату.
Звертаємо Вашу увагу на те, що податковим законодавством України не передбачено надання контролюючими органами вищезазначеної довідки, не встановлено форму та порядок видачі.
Що стосується довідки про банківські рахунки, то варто зазначити, що найактуальнішою інформацією про банківські рахунки володіють саме банківські установи, а тому, доцільно вимагати надання саме банківських довідок, а не довідок, форма та порядок надання яких не встановлено жодним НПА для ДПС України.
Підсумовуючи вищевикладене, просимо вас внести зміни до ТД та видалити вимоги, які можуть звузити конкуренцію та призвести до того, що учасники не зможуть прийняти участь у закупівлі через причини, які не залежать від них
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2022 20:16
Вирішення:
Доброго дня! Статтею 69 глави 6 розділу II Податкового кодексу України визначено, що банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкрити або закриття рахунка платника податків – юридичної особи (резидента і нерезидента), у тому числі відкритого через відокремлені підрозділи, чи самозайнятої фізичної особи до контролюючого органу, в якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунка. Наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637 затверджено Порядок функціонування Електронного кабінету, яким визначені загальні засади функціонування інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет», процедури ідентифікації користувачів, взаємодії з платниками податків податків та державними через Електронний кабінет. Відповідно Тендерної документації учасники повинні надати довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, отриманої не раніше дати публікації оголошення про проведення цієї закупівлі. Повідомляємо, що таку довідку можна безперешкодно отримати у податковій інспекції (установі) за місцем Вашої реєстрації як платника податків.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2022 13:13
Вимога
Залишено без розгляду
Огляд об'єкта учасником
Номер:
fe9416a3655e4de094950ad68cbfa443
Ідентифікатор запиту:
UA-2022-02-09-016529-b.b1
Назва:
Огляд об'єкта учасником
Вимога:
Шановний Замовник!
Пунктом 5 Додатку 1 до ТД передбачено, що у складі ТП учасники повинні надати, зокрема, акт щодо відвідування та ознайомлення (до кінця періоду подачі пропозиції) Учасника з об’єктом, де будуть проводитись роботи, підписаний уповноваженою особою закладу (із зазначенням дати ознайомлення, посади та ПІБ особи закладу). Дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути з чим може зіткнутися при виконані робіт, можливості підключення до існуючих мереж та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості робіт, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України « Про публічні закупівлі».
Вважаємо, що що така вимога є незаконною та дискримінуючою з огляду на
наступне: встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право учасника на
конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики,
адже для участі у тендері необхідно отримувати акт за підписом представника Замовника.
Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні
принципи закупівель - максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним
діям і зловживанням та добросовісна конкуренція серед учасників. Встановлення
Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання акту огляду об'єктів є
необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, адже за таких умов, з підстав,
незалежних від суб'єкта господарювання Замовник може не підписати наведений вище
акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною
відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до
учасників.
Звертаємо увагу, що огляд об'єкту потенційним учасником разом із
Замовником до подання Пропозиції та проведення аукціону, прямо порушує норми
чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже Замовник та потенційні
учасники (без ідентифікації особи) мають право на електронне спілкування (роз'яснення)
лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, зі складанням та
погодженням документу з результатами обстеження об'єкту надання послуг. Дії Замовника
щодо ініціювання, а тим більше проведення переговорів з потенційними учасниками щодо
огляду об'єкта та підписання за результатами зустрічі відповідного документа до моменту
розкриття їх тендерних пропозицій - є неправомірними, оскільки здійснюють вплив на
кількість учасників та їх склад. Встановлення Замовником вимоги, щодо надання
учасником документу з результатами обстеження об’єкта, підписаного учасником та
Замовником до подання пропозицій, містить корупційні та дискримінаційні
ознаки, оскільки безпосереднє підписання такого документа, та, як наслідок, і повнота
тендерної пропозиції, в складі якої він повинен подаватися, залежить не від учасника, а
напряму від самого Замовника.
За таких умов, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники,
які зможуть надати документ з результатами обстеження об’єкта, завірений підписом
уповноваженої особи Замовника, при цьому, з підстав, незалежних від учасників,
Замовником може бути не наданий зазначений документ, що в подальшому може стати
підставою для відхилення таких суб’єктів господарювання, що є дискримінацією по
відношенню до інших учасників.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими
принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права
встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо усунути наведені вище
невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної правової позиції дотримується і Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з
розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель у Рішенні №19223-р/пк-пз від 13.10.2020 р. стосовно закупівлі UA-2020-09-18-007051-b.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
09.02.2022 20:13
Вирішення:
Шановний учаснику, Акт огляду підписується кожному, хто прийшов оглянути об'єкт щоб Замовник був впевнений що Учасники, які підписали тендерну пропозицію та кошторисну документацію ознайомлені з переліком робіт, об'ємами цих робіт
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
14.02.2022 12:52